Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy czasami gorące felgi są rzeczywiście takim wyzwaniem dla zwykłego sealanta, że powinno się stosować specjalny wosk do felg?

Opublikowano

Paweł, powiem Ci szczerze, ze jeszcze nigdy nie mialem rozgrzanych felg do takiej temperatury jak powierzchnia czarnego lakieru w upalny, słoneczny dzien. Dlatego uwazam, ze to nie temperatura jest wyzwaniem dla zabezpieczenia felg.

Opublikowano

Teraz zadaj sobie pytanie do jakiej temp. rozgrzewa się aluminiowa felga ?

 

Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier, osobiście używam FK 1000p, Natty's Paste Wax Red czy Coli 476.

Opublikowano

FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

Opublikowano
FK 1000p ma w nazwie "Hi-temp". Ciekawe o ile większą temp. wytrzyma niż zwykły Sealant?

Po mocnym hamowaniu tarcze hamulcowe świecą na czerwono w każdym aucie. To z 500'C. Od wewnątrz felga dostaje strzały ciepła jak od promiennika podczerwieni.

 

Czytam że wiele osób z powodzeniem woskuje koła zwykłym woskiem. Zrobię tak i ja.

 

 

To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

  • Administrator
Opublikowano
Na pewno nie osiąga takiej temp. jak rozgrzany w słońcu lakier

 

Temperatura lakieru na czarnym sportowym aucie, w bardzo upalny dzień , mierzona na klapie silnika zaraz po przejażdzce nie przekracza 80 stopni. Za to zagrzać felge do takiej temperatury przy trochę "ambitniejszej" jeździe to żaden problem ;)

Opublikowano
To ciekawe co mają powiedzieć ci co mają Ceramiczne tarcze hamulcowe i są po ostrym heblowaniu gdzie tarcza będzie miała z 800*C+

Zwykłe hamulce tez bez problemu można zagrzać do 800'C. Tylko że na ceramicznych tarczach bardzo wysokie temperatury nie robią większego wrażenia i są lżejsze od żeliwnych.

Przy okazji: Nissan GT-R nie ma ceramicznych tarcz, a i tak objeżdża najlepsze, najdroższe i najlżejsze Posche z ceramiką. Na torze, gdzie hamulce są często ważniejsze od silnika.

 

No nic, ja mogę hamować max. z 225km/h, więcej moja Laguna nie pojedzie. Toru wyścigowego na Mazowszu nie ma, wyścigów na drogach publicznych nie urządzam, więc zwykły sealant powinien dać radę :) A jak się przypali to zamieszczę relację.

Opublikowano

Fk1000p dosc dobrze chroni przed zabrudzeniem felg chociaz z wlasnego doswiadczenia Migliore wheel sealant tez dobrze spelnia swoje zadanie

 

jako ze zakupilem komplet testowy wolfa mam od tygodnia nalozone NANO rim sealant no ale jak to z testami bywa na efekty trzeba poczekac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.