SwissvaxDetail Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Witajcie ! Przedstawiamy Wam relację z prac nad jednym z ciekawszych aut jakie odwiedziło ostatnio nasze studio, BMW M3 E92. To co wyróżnia ten egzemplarz to niespotykany kolor Feuerorange, znany fanom marki z modelu M3 GTS, oraz pakiet Performence, na który składa się komplet dodatków nadwozia zrobionych z włókna węglowego. Auto trafiło do nas z symbolicznym przebiegiem, parę dni po odbiorze z salonu. Mimo niskiego przebiegu na aucie było sporo brudu, oraz smoły szczególnie widocznej na tym kolorze. Mycie auta zaczęliśmy od kół, użyty został zestaw pędzelków i szczotek Raceglaze i Swissvax, oraz Valet Pro Bilberry : Następnie umyliśmy auto za pomocą SV Washpudel i SV Car Bath : Nie zapomnieliśmy również o emblematach, detalach itp. : Po umyciu auto zostało wprowadzone na halę, oraz osuszone za pomocą ręczników Meguiars Water Magnet, oraz sprężonego powietrza : Kolejnym etapem było glinkowanie lakieru. Lakier posiadał duże ilości nalotu oraz smoły które należało usunąć przed polerowaniem : Przed polerowaniem lakieru przystąpiliśmy do inspekcji powłoki lakierniczej, w celu ustalenia rozmiaru defektów oraz grubości lakieru : Mimo niskiego przebiegu, lakier posiadał pewną ilość defektów , szczególnie na elementach z włókna węglowego. Do korekty użyliśmy maszyn Festool RAP 80 oraz RAP 150,pasty SV Cleaner Fluid Proffesional oraz padów SV Gloss oraz Gloss Fine. Po skończonej korekcie i usunięciu wszystkich defektów lakieru, przystąpiliśmy do pielęgnacji silnika , który został wyczyszczony, oraz zabezpieczony za pomocą SV Protecton oraz SV Motorshine : Następnie przystąpiliśmy do dokładnego oczyszczenia, oraz zabezpieczenia 19 calowych, matowych kół za pomocą SV Autobahn, oraz SV Pneu : Kolejnym etapem prac było wnętrze . Cały środek został najpierw dokładnie odkurzony : Plastikowe elementy wnętrza zostały wyczyszczone za pomocą SV Quick Interior Finish , oraz zabezpieczone SV Protecton : Materiałowe dywaniki zostały odkurzone, oraz zaimpregnowane za pomocą 303 Fabric Guard : Skórzana tapicerka została oczyszczona za pomocą SV Leather Cleaner oraz SV Cleaning Brush : Po oczyszczeniu, zabezpieczyliśmy ją z pomocą SV Leather Glaze : Wyzwanie stanowiła tylna kanapa, gdzie skóra została pofałdowana i pomarszczona jeszcze przed wydaniem auta. Zniwelowaliśmy te defekty z pomocą opalarki, oraz równomiernego nagrzewania tapicerki w uszkodzonym miejscu : Uszczelki w drzwiach zostały oczyszczone za pomocą APC, oraz odżywione SV Seal Fead : Ostatnim elementem prac we wnętrzu było zabezpieczenie gaśnicy : Tak prezentuje się skończone wnętrze , na uwagę zasługuje kierownica z alcantary, oraz wykończeniue deski rozdzielczej ze skóry imitującej włókno węglowe : Po skończeniu prac nad wnętrzem przystąpiliśmy do woskowania. Mając na uwagę przeznaczenie auta, sięgnęliśmy po najtrwalszy wosk z gamy Swissvaxa, Endurance. Wosk został spolerowany po 20 minutach za pomocą SV MicroFluffy : Następnie powierzchnie lakieru wygrzaliśmy lampami IR, celem lepszego związania wosku : Tak prezentuje się skończone auto : Dziękujemy za uwagę Link to comment Share on other sites More sharing options...
spons Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 PIENKNA jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hikiel Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Ależ kocur! A robota jak zwykle pierwszorzędna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seba Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Praca wykonana oczywiście na najwyższym poziomie Mam natomiast dwa pytania: 1. Jak radzicie sobie z myciem w słońcu, myjecie element/dwa i spłukujecie, mam na myśli zasychający szampon i powstające w ten sposób zacieki 2. Czy felgi to typowy mat czy taki bardziej półmat, odnoszę się do takich konkretnie FELG z Renault Megane RS, ponieważ zastanawiam się na środkiem do czyszczenia felg a że VP Bilberry bardzo lubię to czy nie muszę się obawiać że zostanie uszkodzona powłoka lakiernicza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted July 12, 2011 Administrator Report Share Posted July 12, 2011 Seba, przeważnie wygląda to tak że jedna osoba myje, a druga regularnie opłukuje auto, tak żeby cały czas było mokre, w ten sposób można uniknąć zacieków. Co do felg, to możesz bez obaw myć matowe felgi VP Bilberry, nie pozostawia zacieków ( oczywiście porządnie spłukane ), przebarwień ani innych niepokojących śladów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Checio Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Efekt świetny ale u Was to norma a samochód faktycznie wyróżniający się. Mam pytanie - lampy IR nie nagrzewają powietrza ale wygrzewany element oddaje ciepło do otoczenia, mocno podnosi się temperatura w pomieszczeniu po takiej operacji na całym samochodzie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Hubson gdzie twoje włosy Robota git. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pLaYmAn Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Praca jak zwykle na najwyższym poziomie Mam dwa pytania: - czym różnią się pędzelki RaceGlaze od tych marketowych ? Z wyglądu są identyczne - dlaczego Water Magnet ? Wydawało mi się, że to stosunkowo kiepski ręcznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
saddam Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Pięknie wyszło Jaka jest orientacyjna trwałość SV Endurance'a? Można go u Was nabyć drogą kupna? Na stronie sklepu nie znalazłem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel1380 Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Kolor petarda.Robota wiadomo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 1. Jak radzicie sobie z myciem w słońcu, myjecie element/dwa i spłukujecie, mam na myśli zasychający szampon i powstające w ten sposób zacieki Jeśli wykonywaną usługą jest samo mycie to robimy tak jak pisze Evo a w tym przypadku auto było glinkowane i poddane korekcie, więc nie ma co martwić się o zacieki Mam pytanie - lampy IR nie nagrzewają powietrza ale wygrzewany element oddaje ciepło do otoczenia, mocno podnosi się temperatura w pomieszczeniu po takiej operacji na całym samochodzie ? Nasza hala jest zbyt duża ,żeby to odczuć. Lampy działają bardzo punktowo i nawet 20 cm od nagrzewanego elementu temperatura jest o połowę niższa. Hubson gdzie twoje włosy Za dużo stresu - wypadają czym różnią się pędzelki RaceGlaze od tych marketowych ? Z wyglądu są identyczne Na fotkach są pędzle SV dlaczego Water Magnet ? Wydawało mi się, że to stosunkowo kiepski ręcznik akurat był pod ręką z resztą nie taki zły ale do wycierania wnęk będzie jak ulał Jaka jest orientacyjna trwałość SV Endurance'a? Można go u Was nabyć drogą kupna? Na stronie sklepu nie znalazłem... Ciężko pisać o trwałości, zależne jest to od warunków eksploatacji auta. Wosk jest najtrwalszym z gamy SV, nie kropelkuje za bogato ale nadrabia to swoją "tarczą" odpychającą brud. Z racji dużego stężenia teflonu zaleca się wygrzanie go lampami IR. Nie jest dostępny w sprzedaży. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaffel123 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Praca jak zawsze pierwszo ligowa. A samo auto wystarczy spojrzeć i wszystko jasne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 jakoś tam to wyszło... Za to auto konkret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted July 13, 2011 Moderator Report Share Posted July 13, 2011 Wspaniala robota ! Moje pytanko: 1. Na jak dluga starcza cala ta praca i co ile mozna ją powtarzać? Czy tacy klienci odwiedzaja was co kilka miesiecy ? etc ? Czy jedno takie auto "detailinguje" się dwa góra trzy razy w ciagu "jego" życia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anmar Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Piękny kolor samochodu! Praca jak zwykle wykonana na najwyższym poziomie Link to comment Share on other sites More sharing options...
fernando Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Spoko praca, fajnie przygotowana relacja (może poza jednym zdjęciem wnętrza ), samochód oczywiście totalny paździerz. Kiedy wreszcie wrzucicie jakąś porządną furmankę Link to comment Share on other sites More sharing options...
toka Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Czapki z głów , respekt Auto bajka Link to comment Share on other sites More sharing options...
npiotr Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Bmw cudne i robota też Mam takie pytanie gdzie myjecie samochody w zimie, na zewnątrz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pfikusny Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Nie no muszę to napisać - woskowanie gaśnicy mnie powaliło Aż muszę sprawdzić jak wygląda moja Pewnie będę musiał zrobić małą korektę Link to comment Share on other sites More sharing options...
saintmc Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 robota konkret. Widzę że nawet porządne firmy używają półśrodków do naprawy:) Komu jak komu ale Wam raczej nie przystoi naprawa końcówki od odkurzacza taśmą papierową Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Mam takie pytanie gdzie myjecie samochody w zimie, na zewnątrz? Na hali Komu jak komu ale Wam raczej nie przystoi naprawa końcówki od odkurzacza taśmą papierową Nie wiem jak ty ale ja jestem zwykłym szarym człowieczkiem i jak poluzuje mi się gwint w rurze to nie lecę do sklepu po nową końcówkę. Następnym razem zrobię to tak żeby nie kłuło cię w oczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
saintmc Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 to tylko taki żarcik przecież Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 to tylko taki żarcik przecież inaczej tego nie odebrałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 piękne auto super robota jak zawsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilku23 Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Jako fan marki BMW i zarazem użytkownik, muszę coś od siebie napisać. Samochód jest mega Taki mały ot.: Wiecie, jak jest w M3? W M3 jest tak – puff i jest już jutro wieczorem. Nie ma ani kopniaka w plecy, ani szarpnięcia, ani wyrwania do przodu – jest to wszystko na raz, w jednej chwili. Gdyby kopniak, szarpnięcie i wyrwanie miały swoje masy, M3 potrafiłoby je skondensować tak, że utworzyłyby czarną dziurę. Taka ciekawostka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now