SwissvaxDetail Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Witamy Przedstawiamy Wam relację z prac na Ferrari 430 Scuderia w kolorze Giallo Modena. Auto jest z 2008r, ze stosunkowo niskim przebiegiem. Mimo niskiego przebiegu, lakier posiadał pewną ilość defektów które wymagały wytężonej pracy, również elementy z włókna węglowego we wnętrzu nosiły ślady licznych przetarć i rys, najprawdopodniej powstałych w salonie. Jeśli dobrze pamiętacie, to ostatnio robiliśmy inne Ferrari Scuderia, zaznaczamy od razu że to nie jest ten sam egzemplarz Tak prezentowało się auto w chwili przyjęcia, jak widać nie było specjalnie brudne : Przystępujemy do mycia zaczynając od kół : Następnie umyliśmy silnik : Mycie detali : Czas na mycie zasadnicze, za pomocą SV Car Bath i SV Washpudel : Auto zostało wprowadzone na halę oraz osuszone : Mimo niewielkiego przebiegu , lakier był szorstki i zdecydowanie wymagał glinkowania : Następnie przystąpiliśmy od inspekcji lakieru, wybaczcie że zdjęcia nie są zbyt dobre ale bardzo ciężko było uchwycić defekty na tym lakierze : Pomiar grubości powłoki lakierniczej, jak widać powłoka stosunkowo gruba jak na bezwypadkowy samochód : Z ciekawości sprawdziliśmy jakie wskazania pokaże połyskomierz przed i po polerwaniu : Po inspekcji przystąpiliśmy do korekty. Na większości auta została użyta kombinacja pada SV Gloss oraz SV Cleaner Fluid Professional . Na fragmentach które były szczególnie porysowane i zmatowione użyliśmy kombinacji pada SV Strong oraz pasty Scholl S17+ , następnie wykańczając za pomocą SV CF Professional. Po polerowaniu użyty został płyn inspekcyjny Festoola, celem sprawdzenia prawdziwego poziomu korekty. Udało się osiągnąć porządaną korektę : A takie wyniki pokazał połyskomierz po polerowaniu: Nie zapomnieliśmy również o elementach z karbonu : Tylne lampy również wymagały delikatnej korekty : Po korekcie lakieru przystąpiliśmy do prac nad silnikiem. Wypolerowane zostały elementy z włókna węglowego oraz elementy wydechu , całość zabezpieczona SV Motorshine oraz SV Pneu : Następnie zajęliśmy się kołami, felgi zostały zabezpieczone woskiem SV Autobahn , opony odżywione za pomocą SV Pneu : Uszczelki w drzwiach zostały oczyszczone APC oraz zabezpieczone SV Seal Fead : Szyby zostały umyte za pomocą SV Crystal oraz zabezpieczone środkiem RainX : Końcówki wydechu doczyściliśmy przy pomocy pasty Autosol : Nie zapomnieliśmy również o pokaźnym tylnym dyfuzorze, który został zabezpieczony woskiem SV Opaque : Po skończonej pracy z zewnątrz przystąpiliśmy do prac nad wnętrzem, które również wymagało poświęcenia sporej ilości czasu, głównie ze względu na duże ilości elementów karbonu : Elementy z włókna węglowego zostały wpolerowane przy pomocy czarnego pada 3M oraz pasty Scholl S17+: 50/50 : Po wypolerowaniu karbon odzyskał właściwy kolor : Miejsca które były niedostępne dla maszyny zostały ręcznie wypolerowane przy pomocy SV Cleaner Fluid Regular : Następnie wszystkie elementy z włókna zostały zabezpieczone woskiem SV Concorso : Tak się prezentuje skończone wnętrze , w przeciwieństwie do poprzedniej Scuderii którą robiliśmy tutaj nie ma absolutnie żadnych udogodnień i luksusów. Brak jest radia , wszędzie widoczny jest goły metal , spawy, nity itp ,a kierowca przypięty jest do rewelacyjnych foteli za pomocą 4 – punktowych szelkowych pasów. Po skończonej pracy przyszła pora na finalny punkt całego procesu czyli woskowanie. Auto zdecydowanie zasługiwało na specjalny wosk, więc stanęliśmy przed trudnym wyborem… Jednak to nie było to, więc zdecydowaliśmy się sięgnąć po najbardziej ekskluzywny wosk z gamy Swissvax – SV Divine. Egzemplarz użyty na tym aucie to SV Divine Italia, specjalnie przygotowany do włoskich lakierów. Wosk został wypolerowany za pomocą mikrofibr SV Micro-Fluffy oraz Micropolish Blue. Następnego dnia dołożona została kolejna warstwa, celem równego pokrycia lakieru. Po wypolerowaniu drugiej warstwy wosku , lakier został wygrzany za pomocą lamp IR. W trakcie procesu cały czas kontrolowaliśmy temperaturę : Po „wypoceniu się” wosk został jeszcze raz przetarty SV Micropolish. Tak prezentuje się skończone auto : Dziękujemy za Waszą uwagę Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Hubert, Piorek, swietna praca i fotorelacja. Najbardziej podoba mi się zdjęcie spieniania SV Car Bath lancą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoph Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Meeeeeega praca !! Pełen profesionalizm Niewiedziałem że zółte Ferrari może się tak prezentować ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
proximo Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 auto, robota, zdjecia, relacja! Super zrobione po calosci! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anmar Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Świetna praca i relacja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukon Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 lubię ten kolor robota pełen profesjonalizm ja też chcę takie lampy Link to comment Share on other sites More sharing options...
aro_77 Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Cudowne auto i teraz w idealnym stanie... biorę Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 relacja mega można zapytać z jakich wiader korzystacie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SwissvaxDetail Posted July 1, 2011 Author Report Share Posted July 1, 2011 można zapytać z jakich wiader korzystacie? Można http://www.gritguard.com/dual-bucket-washing-system.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
toka Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Ja piernicze, robota na najwyższym poziomie, uwielbiam oglądać wasze projekty!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hikiel Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Genialna praca i dbałość o każdy szczegół. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kar01 Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Kapitalna relacja oraz świetna robota! W silniku na co konkretnie poszedł Pneu? Tworzywa? I ten na oponach to matt czy gloss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted July 1, 2011 Administrator Report Share Posted July 1, 2011 Pneu w silniku poszedł na wszystkie tworzywa gumowe i plastikowe, łączniki, osłony etc. Zarówno w silniku jak i na oponach został użyty Matt. Zdjęcie opon zaraz po aplikacji jest trochę mylące, bo Pneu ma to do siebie że musi się wchłonąć, ale teraz jest już 100% mat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sciema Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 pięknie ale będę trochę upierdliwy i się zapytam czemu koła nie były ściągane do mycia i woskowania od wewnątrz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajonc Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Zazdroszczę takich samochodów robota jak zwykle profi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted July 1, 2011 Administrator Report Share Posted July 1, 2011 sciema, z przyczyn technicznych klient nie życzył sobie zdejmowania kół, mimo że oczywiście mu to sugerowaliśmy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fernando Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Wszystko profi - praca, relacja i nawet fura ujdzie Ja jednak wolę wyjmować te karteczki potwierdzające wykoanie przelgądu na czas mycia silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Ty mądraliński! Po pierwsze to karteczka jest plastikowa (wodoodporna) a po drugie jest z plombą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 zarowno auto jak i fotorelacja super praca na najwyższym poziomie jak zawsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 można zapytać z jakich wiader korzystacie? Można http://www.gritguard.com/dual-bucket-washing-system.html tak właśnie myślałem, niestety koszt z przesyłką ze stanów zabija zwykłego zjadacza chleba Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyszaKr Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 super relacja.... polerowanie elementwów silnika i środka normalnie miażdzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Tak właśnie powinno wyglądać prawdziwe Ferrari. Świetna robota. Ciekawi mnie natomiast, jak wypada Divine na tle CR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted July 1, 2011 Administrator Report Share Posted July 1, 2011 JM63, sami jesteśmy ciekawi trwałości Divine, na tę chwile możemy tylko powiedzieć że jest dużo bardziej wymagający w aplikacji, z powodu swojej twardości która jest największa w gamie Swissvaxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arturoo Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 Jak ja wam zazdroszczę pracy przy takim samochodzie Robota jak zawsze na najwyższym poziomie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bumblebee Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 czy moją 5 też tymi lampami wygrzewaliście?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now