Jump to content

Audi RS6 plus [Limited Edition] & Swissvax Crystal Rock


SwissvaxDetail
 Share

Recommended Posts

Witamy

 

Przedstawiamy wam relację z przygotowania nowego Audi RS6 plus z limitowanej wersji (500 sztuk). W pakiecie zdjęto ogranicznik prędkości (303 km/h), zostały wstawione 20 calowe felgi i sportowe zawieszenie zaś silnik otrzymał stylistyczny kit carbon.

 

Otrzymaliśmy wiadomość ,że szykuje się zabezpieczenie nowego auta ze stajni Audi. Po chwili ekipa stała zwarta i gotowa :) , kilka red bull-i i w drogę. Po przyjeździe na miejsce rozpakowaliśmy fachowy sprzęt i najlepsze kosmetyki Swissvax :P , szybkie śniadanie, kilka formalności i „piękna bestia” stała już gotowa do zabiegu :)

 

W aucie przeprowadziliśmy kompletny zabieg czyszczenia i zabezpieczenia:

 

Lakier – Crystal Rock

Silnik - Pneu matt, Autobahn

Felgi – CF , Autobahn

Szyby – SV Crystal, Rainx

Opony – SV Pneu

Skóra – SV Leather Cleaner, SV Leather Glaze

Plastiki – SV Protecton matt

Plastiki lakierowane – SV Plastic Screen Wax

Uszczelki – SV Seal Feed

 

 

Zapraszamy do relacji

 

 

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

17a.jpg

17b.jpg

17c.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajne, drogie Audi ;)

 

A czy AUDI nie są już przypadkiem fabrycznie "prezerwatywowane" i wasze zabiegi w tym przypadku to taki "smalec na masło"? :o

 

Z pełną świadomością przyznam, że zazdroszczę wam takich zleceń. :good:

Link to comment
Share on other sites

A czy AUDI nie są już przypadkiem fabrycznie "prezerwatywowane" i wasze zabiegi w tym przypadku to taki "smalec na masło"?

Nic mi o tym nie wiadomo, w salonie na pewno nic nie nakładają no chyba ,że w fabryce Audi. Lecz po inspekcji przed pracą stwierdzenie było jedno: Lakier jest suchy, tępy i nieprzyjemny w dotyku. Dodatkowo dzień wcześniej auto było oklejone foliami zabezpieczającymi (transport), po zdjęciu ich cały lakier przecierany jest środkami do usuwania kleju (którego i tak dużo zostało :/ ). Więc myślę ,że stosując preparaty tego typu w dużym stopniu osłabiamy warstwę ochronną (jeśli tam była). A poza tym przed woskowaniem zastosowaliśmy Cleaner Fluid Regular ,który przy użyciu maszyny rotacyjnej usunąłby nie jedną warstwę wosku/sealanta

Link to comment
Share on other sites

Super robota, kapitalne auto. Szkoda tylko że srebrna.... Jakoś nie leżą mi srebrne samochody, już lepiej by w białym wyglądał ;P Btw., czy drugim "Swissvaxowcem" nie jest przypadkiem ktoś z KA? :P

Link to comment
Share on other sites

Szkoda tylko że srebrna

Karol, kolor to szary Daytona z efektem perłowym ;)

 

Hubert, bardzo fajny projekt i relacja zdjęciowa jak zawsze zresztą. Musieliście jechać aż do Poznania?

 

W ramach ciekawostek-znajomy ma taki sam zestaw ceramicznych hamulców w S8. W wyniku normalnej eksploatacji-ani razu nie był na torze-wyszczerbiła mu się jedna tarcza-zgłosił na gwarancji, którą uznano-koszt jednej tarczy około 10 000zł-bez klocków i robocizny. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Fajnie popracować z nowym, czystym samochodem bez przedzierania się prze te tony syfu w niektórych furach :)

Wasza praca na takim samochodzie to jak postawienie kropki nad i :good:

Fajna ostatnia fotka.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Coś pięknego. Auto rewelacyjne. Szczerze mówiąc to chyba za dużo pracy to przy nim nie mieliście. Tylko pozazdrościć takich klientów.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
tylko ten kolor jak audi to tylko czarne..

 

Moim zdaniem taki gunmetal ( to nie jest srebrny ;) ) to idealne rozwiązanie do auta uzywanego na codzień, bo dość dobrze widać efekty detailingu,lepiej niż na srebrnym/białym a nie jest tak uciążliwy w utrzymaniu jak czarny.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.