SwissvaxDetail Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Witamy Tym razem przyjechało do nas auto z włoskiej stajni Ferrari oznaczone symbolem 599 GTB HGTE (Handling Gran Turismo Evoluzione) w kolorze Nero Daytona. Główne zmiany techniczne i stylistyczne jakie zaszły w porównaniu do zwykłego Fiorano to, nowe twardsze sprężyny, całościowe obniżenie auta o 15mm, dwuczęściowe 20-calowe felgi z kutego aluminium na specjalnych oponach, modyfikacja układu wydechowego dzięki któremu dźwięk auta jest niesamowity. Z zewnątrz zastosowano nowy grill i dyfuzor z karbonu zaś w wewnątrz znajdziemy dwu-kolorowe sportowe fotele obszyte alcantarą i częściowo skórą. Wszystkie pozostałe wstawki zostały wykonane z carbonu. Licznik w Ferrari wskazywał 6500km przebiegu. Mimo tego zderzak, progi, lusterka i górna część maski wyglądały jak ser szwajcarski. Nie stanowiło to jednak dla nas problemu Szybko przystąpiliśmy do usuwania defektów korzystając z różnego rodzaju papierów ściernych i past polerskich. Efekt jaki uzyskaliśmy był naprawdę zadowalający. Cały lakier został potraktowany dwustopniową korektą przy użyciu pasty 3M (żółty korek) a następnie Cleaner Fluid Professional. Na tak przygotowaną powłokę położyliśmy wosk Swissvax Paul Dalton’s Crystal Rock. Dwuczęściowe felgi zostały oczyszczone przy użyciu Cleaner Fluid Regular i zabezpieczone woskiem Swissvax Autobahn. Wnętrze które było zadbane wymagało odświeżenia alcantary i zabezpieczenia elementów carbonowych jak również skórzanych. Szyby zostały standardowo zabezpieczone środkiem rain-X. Miłego oglądania Swissvax Detailing Link to comment Share on other sites More sharing options...
musi_no1 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Praca świetna jak zawsze! sam życze sobie pracy przy takich samochodach:) Te felgi są genialne i świetnie pasują do 599 GTB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piciosz Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 bajka! I pomyśleć, że ludzie jeżdżą takimi jak się nudzą Link to comment Share on other sites More sharing options...
coobah Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 echhhh... Wszystko ładnie, pięknie, ale nurtuje mnie jedno: jak Wy możecie się skupić pracując przy takich furach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Jeśli nudzą się za kierownicą to chętnie zamienię się na jakiś czas mój samochód za ich samochód. Na pewno wrażeń nie będzie brakowało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Oglądało się miło, podziękował Link to comment Share on other sites More sharing options...
soyekk Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Setny temat w tym dziale! Sobie i innym forumowiczom życzę kolejnej setki, albo od serca od razu kilku setek i miłych wrażeń przy oglądaniu! A za projekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 14, 2011 Moderator Report Share Posted January 14, 2011 Kolejna świetna korekta i relacja. Te białe kropki na lusterku wyglądają jak odbicia do podkładu ale ponieważ zostały usunięte to rozumie że to tylko mocno nadwyrężony klar był? Najbardziej podoba mi się zamocowanie dojazdówki Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Te białe kropki na lusterku wyglądają jak odbicia do podkładu ale ponieważ zostały usunięte to rozumie że to tylko mocno nadwyrężony klar był? Wszystkie ubytki były wypełniane farbą (w kilku warstwach i w odstępach czasowych), na to szedł bezbarwny. Później szlifowanie papierem i polerka kombinacją past ściernych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 15, 2011 Moderator Report Share Posted January 15, 2011 A jednak, myślałem że w zabawy w lakierowanie się nie bawicie. Można prosić o krótką instrukcję wypełnienia takiego ubytku - w ilu warstwach nanieść lakier, ile czekać pomiędzy warstwami i jakim papierem to przeszlifować? Pytam bo czeka mnie naprawa ubytku/rysy na błotniku który mi jakiś kretyn uszkodził. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MM.MM Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Skąd mają tyle kasy na takie samochody... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Wronowski Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Zapewne z ciężkiej pracy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piciosz Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Cieżka praca, trzeźwy umysł i odrobina szczęścia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Jak zawsze rewelacyjny efekt końcowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted January 16, 2011 Administrator Report Share Posted January 16, 2011 Skąd mają tyle kasy na takie samochody... Moja ciocia też wszystko przelicza na pieniądze - co drugie zdanie "a ile to kosztowało", "to było na pewno drogie" itd. Tak jakby nie można było o czymś dyskutować bez zakładania okularów ze znaczkiem dolara Myślę, że powinniśmy być zadowoleni, że są tacy ludzie w Polsce których na to stać. Nie wiem jakby to wyglądało, gdyby wszyscy "normalnymi" autami jeździli, ale na pewno nie byłoby tak ciekawie i przyjemnie dla oka Wystarczy przejechać się w odpowiednich miejscach (np. w Wawie przy Nowym Świecie) i uśmiech gwarantowany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Można prosić o krótką instrukcję wypełnienia takiego ubytku - w ilu warstwach nanieść lakier, ile czekać pomiędzy warstwami i jakim papierem to przeszlifować? 1. Wszystko zależne jest od głębokości ubytku, w tym przypadku w największy odprysk poszły 3 warstwy lakieru pozostałe po 1-2 przy użyciu pędzelka. 2. Czas?? my korzystaliśmy z promiennika IR więc czas się mocno skrócił. Ogólnie poświęciliśmy na to 2 dni 3. Szlifowanie odbyło się przy użyciu papieru z przedziału 2000-4000 a następnie polerka pastami. Ciężko powiedzieć jak to będzie u ciebie, jeśli masz jeden ubytek to możesz poświęcić więcej czasu i na pewno dasz radę (tyle że tu były odpryski od kamyków a ty masz rysę, więc nie wiem czy zaprawka będzie tu dobrym rozwiązaniem ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 W niektórych przypadkach nawet musiałem 2 razy kłaść szpachlówkę natryskową(grubo wylać) żeby zalać odbicia od kamieni w przypadku zderzaków, więc papierami możesz nic nie zdziałać sorry za OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted January 18, 2011 Moderator Report Share Posted January 18, 2011 wax-master, Dzięki za szczegóły Odpryski do testowania też się jakieś znajdą... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now