Jump to content

Ferrari 599 GTO [Bianco Fuji]


SwissvaxDetail
 Share

Recommended Posts

Witamy w nowym roku!

 

Na początek przedstawiamy wam relację z wykonanej pracy Ferrari 599 GTO. Właściciel auta zamówił u nas usługę zabezpieczenia lakieru i felg w nowym aucie. Lakier w kolorze Bianco Fuji (biała perła) posiadał delikatne rysy powstałe prawdopodobnie od złej techniki odkonserwowania auta. Do usunięcia tego typu defektów posłużył nam Swissvax Cleaner Fluid Professional , który usunął rysy i przygotował powierzchnię do nałożenia wosku Swissvax Paul Dalton's Crystal Rock. Felgi zostały oczyszczone środkiem Swissvax Cleaner Fluid i zabezpieczone woskiem Swissvax Autobahn zaś na opony nałożyliśmy Swissvax Pneu Glossy .

 

Zapraszamy do relacji

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

Link to comment
Share on other sites

robota jak robota.. zawsze na najwyższym poziomie. Ale! pięknie wyszła Wam praca na tym kolorze, wygląda naprawde wyjątkowo.

Widze że zostaliście zaproszeni na zaplecze salonu. w PL?

 

przy okazji na 2 foto.. sporo coś odważników na feldze :)

Link to comment
Share on other sites

ładnie przygotowany samochód, co ja mówie jaki samochód ? :wallbash::wallbash: małe dziełko sztuki ;)

 

Teraz tylko szkoda wyjedzać na drogi w takich warunkach - ja bym sobie chyba zamówił lawete i transport do garażu żeby sobie ładnie stało :ad:

Link to comment
Share on other sites

wygląda naprawde wyjątkowo.

Żeby cieszyć się w 100% z tego bardzo ładnego lakieru trzeba zobaczyć go na żywo i w świetle dziennym. Robi naprawdę spore wrażenie!

Widze że zostaliście zaproszeni na zaplecze salonu. w PL?

Tak jest to serwis Ferrari i Maserati mieszczący się w Warszawie

przy okazji na 2 foto.. sporo coś odważników na feldze

My na pewno nic nie dokładaliśmy :evil:

A tylko małe pytanko, kto jest na zdjęciach? Bo nie poznaję;p

Agent XXX :P

ja bym sobie chyba zamówił lawete i transport do garażu żeby sobie ładnie stało

I tak się stało :good:

Link to comment
Share on other sites

przy okazji na 2 foto.. sporo coś odważników na feldze :)

a mój wulkanizator ma patent żeby nie przyklejać od widocznej strony odważników, wystarczy w tym samym miejscu ale już za ramionami dać ciężarek +5 lub +10g więcej ;) wyjdzie na to samo, a już nie widać

Link to comment
Share on other sites

a mój wulkanizator ma patent żeby nie przyklejać od widocznej strony odważników, wystarczy w tym samym miejscu ale już za ramionami dać ciężarek +5 lub +10g więcej ;) wyjdzie na to samo, a już nie widać

 

Zawsze sie tak robi, dziwie sie ze tutaj odwazniki przyklejone sa na rancie i do tego w takiej ilosci. Jesli ciezarki widze w tym miejscu to juz moge sie domyslac ze skladajacy te kola nie pokusil sie najpierw o ustawienie opony celem lepszego wywazenia... a szkoda

Link to comment
Share on other sites

Jesli ciezarki widze w tym miejscu to juz moge sie domyslac ze skladajacy te kola nie pokusil sie najpierw o ustawienie opony celem lepszego wywazenia... a szkoda

dokładnie, ewidentnie opona mogła by zostać inaczej ułożona.. tym bardziej wtakim aucie.

Link to comment
Share on other sites

Tak jest to serwis Ferrari i Maserati mieszczący się w Warszawie

 

sporo tych ferrarek na serwisie :D

 

a tak na poważnie to piekne auto z ciekawym lakierem dla ferrari :) pozazdroscic pracy przy nim :good:

Link to comment
Share on other sites

Nie każde ferrari musi być czerwone. Jak będę kiedyś dla siebie zamawiał ferrari to na pewno szybciej pomyślę o tym kolorze niż o czerwonym :mrgreen: Wygląda konkretnie - szczególnie po zabiegu :good:

 

Nic nie wspominalem o czerwieni ;)

Link to comment
Share on other sites

Witam ,

 

Auto niesamowite ! :shock: Kolorystyka mi osobiście nie przypadła do gustu ale to już kwestia indywidualna. Wole czerwone , czarne lub żołte :-] Ciekawe jakie zestawienie w środku?! :o

 

Jeżeli chodzi o odważniki przyklejone na zewnętrznej stronie felgi to miałem okazję już spotkać się z takim sposobem umieszczania ich na alu. Z przodu było to spowodowane zbyt dużym zaciskiem hamulcowym , który przeszkadzał w zamontowaniu ciężarków po wewnętrznej stronie. Może w tym wypadku też tak było , ale dlaczego z tyłu?! (chyba tylko dla zachowania "estetyki" , której pojęcie wg mnie ma trochę inne znaczenie ;) )

 

Zastanawia mnie tylko dlaczego nikt nie pokusił się o usunięcie naklejki z felgi , która widoczna jest na 3 zdjęciu? Skoro zabezpieczane były koła to chyba usunięcie naklejek i kleju po nich jest sprawą oczywistą?

 

Reszta :good:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe jakie zestawienie w środku?!

90% to niebieska alcantara i lakierowany carbon

Z przodu było to spowodowane zbyt dużym zaciskiem hamulcowym , który przeszkadzał w zamontowaniu ciężarków po wewnętrznej stronie

:good: Oprócz wielkich tarcz i dużych zacisków dochodzą jeszcze osłony ,które wystają poza tarczę tworząc wielki okręg który z pewnością wadził by o te odważniki.

Zastanawia mnie tylko dlaczego nikt nie pokusił się o usunięcie naklejki z felgi

W trakcie pracy auto było jeszcze bez przeglądu zerowego, wszystkie naklejki/kody kreskowe a szczególnie te na felgach musiały wrócić na swoje miejsce po skończonej pracy.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Piękne auto, robota profi :good: , fajnie podniesiony samochód do wygodniejszej pracy ale to wszystko nie zmienia faktu że efekt byłby jeszcze lepszy gdyby Ferrari było w jedynym słusznym kolorze czerwonym ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Eh,życze wszystkim takich dylematów - "Czy moje następne Ferrari będzie w kolorze Bianco Fuji, czy może jednak Rosso Mugello ? a może Rosso Corsa ?" :P:-]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.