SwissvaxDetail Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Witamy Tym razem przedstawiamy wam auto jakim jest Lexus RX400h. Powłoka poddana korekcie i zabezpieczeniu to lakier typu czarny uni, który był bardzo miękki i podatny na zarysowania. Do prawidłowej korekty posłużył nam system polerski 3M na padach Swissvaxa. Autko systematycznie odwiedzało szczotki automatyczne lecz po naszym zabiegu i krótkim przeszkoleniu właściciela zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier) będzie otoczony nowym pojęciem „dbanie o auto”. Skóra w aucie została poddana rewitalizacji. Z racji użytkowania auta jako pojazd rodzinny pracy było po uszy. Skóra była ubrudzona na każdym centymetrze. Felgi po umyciu i oczyszczeniu zostały standardowo zabezpieczone Swissvax autobahn. W ostatecznym etapie lakier zabezpieczyliśmy woskiem Swissvax Shield. Miłego oglądania Swissvax Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
bąku Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Jak zawsze robota na najwyższym poziomie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakikwap Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 pro-fe-ska, bardzo dobrze wam wychodzi operowanie tymi pastami 3M Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADI25 Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 pro-fe-ska, bardzo dobrze wam wychodzi operowanie tymi pastami 3M podpisuje się i życze sobie takiego efektu na moim aucie podczas mojej pracy przy nim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afi Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Co czarne to czarne Piękna robota Ale żeby nie było tak kolorowo - zdjęcia mogłyby być trochę lepszej jakości, bo widać, że kompresja zeżarła trochę ostrości Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal55yh Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Zdjęcia powalają, świetnie pokazany efekt pracy. Gratuluję kolejnej udanej operacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin GDA Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Piękna robota, lubię patrzec na efekty na czarnym, oby właściciel był w ogóle w stanie dbać o to auto należycie skoro ma taki miękki lakier... Mierzyliście może grubość powłoki na tym leksusie? Robiłem ostatnio na amerykańskiej Solarze rysy na bagażniku i raczej oryginalny lakier na tylnej klapie na takim czarnym lakierze miał grubość aż 160um, z ciekawosci ile wynosi na tym leksusie na poziomych elementach?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Teraz to jest czarny kolor wkońcu prawdziwa czerń Gratulacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mav Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Kawa dobrej roboty Lakier odzyskal swoj blask Swietnie zrobione zdjecia Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuci5 Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier) Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier) Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki. A to bardzo ciekawe stwierdzenie.. Z iloma np Lexusami miales do czynienia i tu chodzi mi o korekte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rise and Shine Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki. Zapraszamy do nas w odwiedziny, poproszę klienta, którego Mazdę MX5 robiliśmy, o ponowne odwiedziny, możesz wtedy nadzorować pomiar 35, 38 mikronów na fabrycznym lewym błotniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuci5 Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Jestem bardzo zdziwiony tą Mazdą. Moja wina, bardziej powinienem sprecyzować, że chodzi o samochody marki Lexus. Miałem wiele do czynienia z Lexusami, i z moich obserwacji wynikało, że grubość powłoki wynosiła 120-150 mikro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 150 to już chyba powtórnie lakierowany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuci5 Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 150 to już chyba powtórnie lakierowany. Nie. Oryginalna grubość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koza Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 kuci5, Ma rację w Lexusach i Toyotach jest od 130-150. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuci5 Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier) Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki. A to bardzo ciekawe stwierdzenie.. Z iloma np Lexusami miales do czynienia i tu chodzi mi o korekte? . Okolo 20-25 Lexusów po pelnej korekcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 kuci5, Ma rację w Lexusach i Toyotach jest od 130-150. Częsciowo ma rację. Znajdzie miejsca gdzie będzie grubiej ale są już od 85. Średnio wszędzie od 100. Bynajmniej tak wypada Avensis. Wiem, bo mierzyłem w sieprniu swoją przy zakupie. Co nie zmienia faktu, że jest raczej cienko i można mówić śmiało, że jest cieniutko z mikronami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihnova Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Bynajmniej tak wypada Avensis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted January 9, 2012 Administrator Report Share Posted January 9, 2012 No takiego doświadczenia niestety nie mam, bo jeszcze nie zrobiłem pełnej korekty na 25 Lexusach, ale tak krótko a propos twardości tego lakieru - gdybym miał auto z takim lakierem, to bym je sprzedał, taki jest fajny Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru No nie do końca masz rację no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ari Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Bynajmniej tak wypada Avensis. Zarwana noc z NBA nie sprzyja poprawnemu słownictwu kuci5 napisał/a:ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru No nie do końca masz rację no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy patrząc na to zastanawiam się czy do mojego japońca nie wystarczy DA Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Mam pod stałą opieką taki lakier i myślę, jakbym nawet zrobił go 25 razy, to nie zmieniłbym zdania, że to jeden z najbardziej miękkich lakierów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrusiek636 Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru No nie do końca masz rację no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy To już ciągnąc dalej ten temat, czym robiłeś w tym wypadku ręczną korektę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted January 12, 2012 Report Share Posted January 12, 2012 To już ciągnąc dalej ten temat, czym robiłeś w tym wypadku ręczną korektę ? 3 etapy pastami SV (1.Cf strong, 2.Cf medium, 3.Cf regular) wszystko robiłem białym bawełnianym aplikatorem. Teoretycznie do past ściernych w tym przypadku cf strong i medium zaleca się stosowanie pada gąbkowego "czarnego sv" ale jak widać bawełnianym też wyszło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now