Jump to content

Lexus RX400h [czarny uni]


SwissvaxDetail
 Share

Recommended Posts

Witamy

Tym razem przedstawiamy wam auto jakim jest Lexus RX400h. Powłoka poddana korekcie i zabezpieczeniu to lakier typu czarny uni, który był bardzo miękki i podatny na zarysowania. Do prawidłowej korekty posłużył nam system polerski 3M na padach Swissvaxa. Autko systematycznie odwiedzało szczotki automatyczne lecz po naszym zabiegu i krótkim przeszkoleniu właściciela zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier) będzie otoczony nowym pojęciem „dbanie o auto”. Skóra w aucie została poddana rewitalizacji. Z racji użytkowania auta jako pojazd rodzinny pracy było po uszy. Skóra była ubrudzona na każdym centymetrze. Felgi po umyciu i oczyszczeniu zostały standardowo zabezpieczone Swissvax autobahn. W ostatecznym etapie lakier zabezpieczyliśmy woskiem Swissvax Shield.

 

Miłego oglądania

Swissvax Team

 

 

28926305.jpg

80279944.jpg

84305673.jpg

38596726.jpg

26353920.jpg

97811033.jpg

28747360.jpg

72679038.jpg

23193373.jpg

83871410.jpg

62478985.jpg

67874570.jpg

30254163.jpg

24397603.jpg

31087136.jpg

Link to comment
Share on other sites

Co czarne to czarne :mrgreen: Piękna robota

Ale żeby nie było tak kolorowo - zdjęcia mogłyby być trochę lepszej jakości, bo widać, że kompresja zeżarła trochę ostrości

Link to comment
Share on other sites

Piękna robota, lubię patrzec na efekty na czarnym, oby właściciel był w ogóle w stanie dbać o to auto należycie skoro ma taki miękki lakier...

Mierzyliście może grubość powłoki na tym leksusie? Robiłem ostatnio na amerykańskiej Solarze rysy na bagażniku i raczej oryginalny lakier na tylnej klapie na takim czarnym lakierze miał grubość aż 160um, z ciekawosci ile wynosi na tym leksusie na poziomych elementach??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier)

 

Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki.

Link to comment
Share on other sites

zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier)

 

Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki.

 

A to bardzo ciekawe stwierdzenie.. :-]

Z iloma np Lexusami miales do czynienia i tu chodzi mi o korekte? :o

Link to comment
Share on other sites

Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki.

 

Zapraszamy do nas w odwiedziny, poproszę klienta, którego Mazdę MX5 robiliśmy, o ponowne odwiedziny, możesz wtedy nadzorować pomiar 35, 38 mikronów na fabrycznym lewym błotniku.

 

:acute:

Link to comment
Share on other sites

Jestem bardzo zdziwiony tą Mazdą. Moja wina, bardziej powinienem sprecyzować, że chodzi o samochody marki Lexus. Miałem wiele do czynienia z Lexusami, i z moich obserwacji wynikało, że grubość powłoki wynosiła 120-150 mikro.

Link to comment
Share on other sites

zostaliśmy zapewnieni iż Lexus (który ma szczególnie miękki lakier)

 

Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru. Tak samo jak opowieści o małej grubości lakieru w Lexusach i innych japońskich samochodach można wsadzić między bajki.

 

A to bardzo ciekawe stwierdzenie.. :-]

Z iloma np Lexusami miales do czynienia i tu chodzi mi o korekte? :o

. Okolo 20-25 Lexusów po pelnej korekcie
Link to comment
Share on other sites

kuci5,

 

Ma rację w Lexusach i Toyotach jest od 130-150.

 

Częsciowo ma rację. Znajdzie miejsca gdzie będzie grubiej ale są już od 85. Średnio wszędzie od 100. Bynajmniej tak wypada Avensis. Wiem, bo mierzyłem w sieprniu swoją przy zakupie. Co nie zmienia faktu, że jest raczej cienko i można mówić śmiało, że jest cieniutko z mikronami.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

No takiego doświadczenia niestety nie mam, bo jeszcze nie zrobiłem pełnej korekty na 25 Lexusach, ale tak krótko a propos twardości tego lakieru - gdybym miał auto z takim lakierem, to bym je sprzedał, taki jest fajny :)

Link to comment
Share on other sites

ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru

No nie do końca masz rację 8-) no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy :o

 

IMG_0187.jpg

IMG_0186.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0169.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bynajmniej tak wypada Avensis.

:o:o:o:lol:

 

Zarwana noc z NBA nie sprzyja poprawnemu słownictwu ;):D:lol:

 

kuci5 napisał/a:

ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru

 

No nie do końca masz rację no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy

 

patrząc na to zastanawiam się czy do mojego japońca nie wystarczy DA ;)

Link to comment
Share on other sites

ale chyba nie ma co przesadzać, ze szczególna miękkością tego lakieru

No nie do końca masz rację 8-) no chyba ,że wytłumaczysz mi w jaki sposób udało mi się przeprowadzić ręczną korektę na takim poziomie w 20-30 min na tym fabrycznym elemencie gdzie miejscami były pojedyncze grube rysy :o

 

To już ciągnąc dalej ten temat, czym robiłeś w tym wypadku ręczną korektę ?

Link to comment
Share on other sites

To już ciągnąc dalej ten temat, czym robiłeś w tym wypadku ręczną korektę ?

3 etapy pastami SV (1.Cf strong, 2.Cf medium, 3.Cf regular) wszystko robiłem białym bawełnianym aplikatorem. Teoretycznie do past ściernych w tym przypadku cf strong i medium zaleca się stosowanie pada gąbkowego "czarnego sv" ale jak widać bawełnianym też wyszło ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.