SwissvaxDetail Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Witamy, Tym razem przyjechało do nas BMW 3 w kolorze szarym (metalic). W aucie przeprowadziliśmy treatment lakieru,felg i wszystkich elementów zewnętrznych. Wnętrze na życzenie klienta zostało tylko odkurzone więc nie wymagało fotorelacji. Defektami lakieru były głównie płytkie rysy i delikatne zmatowienia spowodowane niewłaściwym myciem i wycieraniem auta do sucha. Powłoka przeszła 3 stopniową korektę po czym została zabezpieczona woskiem swissvax blau-weiss. Felgi zostały zdemontowane a następnie oczyszczone i zabezpieczone woskiem swissvax autobahn. Na szyby nałożyliśmy preparat hydrofobowy rain-x. Wydech został wypolerowany pastą swissvax metal polish a w późniejszym etapie zabezpieczony swissvax nano Express. Miłego oglądania Auto przed treatmentem Wydech osadzony pyłem i smołą Kiepski stan tylnych lamp Felgi zanieczyszczone pyłem z klocków hamulcowych Ubytki spowodowane parkingowymi manewrami Mycie felg przy pomocy pędzelka do kół i koncentratu do mycia felg Defekty lakieru Polerowanie lakieru przy pomocy pasty 3M Fast cut+ na zielonym padzie 3M Klosze podczas korekty 50/50 Efekt końcowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Właściciel chyba się lekko "zesrał" Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Piękna fura ale przede wszystkim świetna robota - tak dobrze wygląda tylko dzięki Wam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgus Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 niezła robota ,jesteście chyba najlepsi ,fajnie się oglada wasze prace, to normalnie magia co potraficie zrobić z autami, może mi też tak się kiedyś uda Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Jak zwykle profi robota co firma to firma gratulacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wax Paradise Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Wydech został wypolerowany pastą swissvax metal polish a w późniejszym etapie zabezpieczony swissvax nano Express. W jaki sposób Nano Express ma chronić tłumik, skoro osiąga on takie temperatury, przy których wosk momentalnie znika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz85 Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 brak mi slow Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 W jaki sposób Nano Express ma chronić tłumik, skoro osiąga on takie temperatury, przy których wosk momentalnie znika? Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Ora, ora... czyli Nano Express nie straszne wysokie temperatury...? dlaczego tylko 2-3 mycia? Mało trochę... - będzie z 2 tygodnie... Pytanie: Lampy tylne pojechane zostały Żółtym + Żółty? P.s Autobahn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wax Paradise Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!! Nie przeczę, że jest to metoda sprawdzona, ale przy takich temperaturach wosk nie utrzyma się nawet 5 minut Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted October 24, 2010 Administrator Report Share Posted October 24, 2010 Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!! Nie przeczę, że jest to metoda sprawdzona, ale przy takich temperaturach wosk nie utrzyma się nawet 5 minut Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing. Nano Express nie jest woskiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 dlaczego tylko 2-3 mycia? Mało trochę... - będzie z 2 tygodnie... Pytanie: Lampy tylne pojechane zostały Żółtym + Żółty? 2-3 mycia to według mnie ok. 4 tyg. (częste mycie skraca życie). A jeśli chodzi o wytrzymałość - jest to QD więc za dużo nie wymagajmy Co do kloszy - tak + tak Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing. prawdopodobnie masz rację, ja się na tym aż tak nie znam może tłumik ma taką farbę lecz często same końcówki są pokryte chromem więc jak je woskuje a następnie po tyg. myję to widzę efekt. No ale możliwe ,że to moje wyobrażenie ale jak ładnie napisałeś jest to sztuka dla sztuki. A swoją drogą ja to lubię zabezpieczać wszystko nie zważając na to czy jest w tym jakiś sens pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fernando Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Na chromowanej kocówce tłumika nie ma tak wysokich temperatur... Ta beemka miała silnik diesla, więc na kolektorze wydechowym temperatura dochodzi do ok. 500 stopni (zakładając normalną jazdę w normalnych warunkach), ale za tłumikiem końcowym spaliny są już znacznie chłodniejsze. Temperatury są tam rzeczywiście wysokie i każda powłoka ma trudne warunki, ale felgi nie mają dużo lżej, a też czasem coś się chwilkę utrzyma na nich Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinezzg Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 a na klosze co poszło ze tak teraz ładnie wyglądają Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0N1N Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Jak zawsze doskonała robota. Szacuneczek. a na klosze co poszło ze tak teraz ładnie wyglądają O tym jest 5 i 2 posty nad Twoim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 chwila chwila, bez przesady tlumik koncowy ie rozgrzewa sie wcale az tak bardzo. W dodatku teaz mamy takie temperatury ze sryliona stopni to on nie osiagnie napewno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now