Jump to content

BMW 3 E92 [szary metalic]


SwissvaxDetail
 Share

Recommended Posts

Witamy,

Tym razem przyjechało do nas BMW 3 w kolorze szarym (metalic). W aucie przeprowadziliśmy treatment lakieru,felg i wszystkich elementów zewnętrznych. Wnętrze na życzenie klienta zostało tylko odkurzone więc nie wymagało fotorelacji. Defektami lakieru były głównie płytkie rysy i delikatne zmatowienia spowodowane niewłaściwym myciem i wycieraniem auta do sucha. Powłoka przeszła 3 stopniową korektę po czym została zabezpieczona woskiem swissvax blau-weiss. Felgi zostały zdemontowane a następnie oczyszczone i zabezpieczone woskiem swissvax autobahn. Na szyby nałożyliśmy preparat hydrofobowy rain-x. Wydech został wypolerowany pastą swissvax metal polish a w późniejszym etapie zabezpieczony swissvax nano Express.

 

Miłego oglądania :)

 

 

 

Auto przed treatmentem

 

67981463.jpg

 

Wydech osadzony pyłem i smołą

 

62094706.jpg

 

Kiepski stan tylnych lamp

 

40337466.jpg

 

Felgi zanieczyszczone pyłem z klocków hamulcowych

 

48984252.jpg

 

Ubytki spowodowane parkingowymi manewrami

 

51157651.jpg

 

Mycie felg przy pomocy pędzelka do kół i koncentratu do mycia felg

 

15091376.jpg

17611383.jpg

 

Defekty lakieru

 

18231017.jpg

80688775.jpg

76302133.jpg

33017761.jpg

92527401.jpg

42855527.jpg

76738650.jpg

10047246.jpg

50520026.jpg

72339786.jpg

87959012.jpg

68910109.jpg

39808210.jpg

58763476.jpg

11788387.jpg

 

Polerowanie lakieru przy pomocy pasty 3M Fast cut+ na zielonym padzie 3M

37251414.jpg

54359200.jpg

97260110.jpg

27554743.jpg

 

Klosze podczas korekty 50/50

11593357.jpg

67675900.jpg

 

Efekt końcowy

 

32543953.jpg

77422514.jpg

89589965.jpg

61389862.jpg

76740431.jpg

52767528.jpg

68327186.jpg

25937953.jpg

62160997.jpg

53734592.jpg

Link to comment
Share on other sites

niezła robota ,jesteście chyba najlepsi ,fajnie się oglada wasze prace, to normalnie magia co

potraficie zrobić z autami, może mi też tak się kiedyś uda :-]

Link to comment
Share on other sites

W jaki sposób Nano Express ma chronić tłumik, skoro osiąga on takie temperatury, przy których wosk momentalnie znika?

Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!!

Link to comment
Share on other sites

Ora, ora... czyli Nano Express nie straszne wysokie temperatury...? dlaczego tylko 2-3 mycia? Mało trochę... ;) - będzie z 2 tygodnie...

 

Pytanie:

 

Lampy tylne pojechane zostały Żółtym + Żółty?

 

P.s Autobahn :good:

Link to comment
Share on other sites

Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!!

Nie przeczę, że jest to metoda sprawdzona, ale przy takich temperaturach wosk nie utrzyma się nawet 5 minut :) Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki :) Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Założenie jest proste, nano express utrzymuje się do 2-3 myć więc miło jest jak klient przy tych myciach widzi jak ładnie domywa się tłumik. Mogę cię zapewnić ,że przetestowałem to na sporej ilości aut i jest to metoda sprawdzona!!

Nie przeczę, że jest to metoda sprawdzona, ale przy takich temperaturach wosk nie utrzyma się nawet 5 minut :) Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki :) Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing.

Nano Express nie jest woskiem ;)

Link to comment
Share on other sites

dlaczego tylko 2-3 mycia? Mało trochę... ;) - będzie z 2 tygodnie...

 

Pytanie:

 

Lampy tylne pojechane zostały Żółtym + Żółty?

 

2-3 mycia to według mnie ok. 4 tyg. :P (częste mycie skraca życie). A jeśli chodzi o wytrzymałość - jest to QD więc za dużo nie wymagajmy ;)

 

Co do kloszy - tak + tak :)

 

Na tłumikach stosuje się lakiery żaroodporne (650ºC). Nie da się oszukać fizyki :) Woskowanie wydechu to sztuka dla sztuki, ale na tym polega też detailing.

prawdopodobnie masz rację, ja się na tym aż tak nie znam ;) może tłumik ma taką farbę lecz często same końcówki są pokryte chromem więc jak je woskuje a następnie po tyg. myję to widzę efekt. No ale możliwe ,że to moje wyobrażenie ;) ale jak ładnie napisałeś jest to sztuka dla sztuki.

A swoją drogą ja to lubię zabezpieczać wszystko nie zważając na to czy jest w tym jakiś sens :P

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Na chromowanej kocówce tłumika nie ma tak wysokich temperatur... Ta beemka miała silnik diesla, więc na kolektorze wydechowym temperatura dochodzi do ok. 500 stopni (zakładając normalną jazdę w normalnych warunkach), ale za tłumikiem końcowym spaliny są już znacznie chłodniejsze. Temperatury są tam rzeczywiście wysokie i każda powłoka ma trudne warunki, ale felgi nie mają dużo lżej, a też czasem coś się chwilkę utrzyma na nich ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.