Skocz do zawartości

Chropowatość podczas woskowania?


Gość piksel1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od razu mówię, że w kwestiach woskowania itp. jestem kompletnym laikiem. Wraz z kupnem nowego(używanego ;) ) samochodu dostałem od znajomych: "Twardy wosk w płynie. Sonax", Auto ma gdzieniegdzie rysy, ryski, dziwne zacieki na masce,(na marginesie wyglądają jak zacieki od płynu od spryskiwaczy, tylko bardziej "wżarte"(brr)) postanowiłem spróbować tego wosku. Auto wpierw umyłem. spłukałem wodą, wysuszyłem. Nałożyłem wosk wg instrukcji, zacząłem polerować no i podczas polerowania tego wosku zauważyłem chropowate kropki, jak dotyka sie palcem to czuć tą kropkę, w miarę polerowania dalej te chropowate kropki znikają(jakby się wypełniały woskiem?. Sorry że nie mam zdjęcia, dopiero mnie później niepokój naszedł. Pytanie, czy to jest normalne zjawisko? Ktoś ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Dodam że to głównie występuje na dachu i masce, z kolei na drzwiach czy klapie bagażnika tego nie ma. Jeden z kolegów mi napisał, że przy swoim aucie przy tym samym Sonaxie też miał takie chropowate kropki. Jutro jak mi sie uda to dam fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, dodaję zdjęcia zrobione niestety przed zmierzchem ale widać te kropki (taka "kropka" jest chropowata w dotyku). Po nalożeniu wosku niczego nie widać(jak na ostatnim zdjęciu). Pytanko czy zbyt częste używanie tego twardego wosku ma jakiś negatywny wpływ na lakier?

 

kropki1.jpg

 

kropki2.jpg

 

kropki3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...