Skocz do zawartości

VW Corrado i miękki lakier :)


qbejs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem posiadaczem VW Corrado, które kilka lat temu było malowane ( środkami Standoxa ). Niestety ale bezbarwny z racji albo przyoszczędzenia lakiernika albo jego błędu w sztuce jest miękki.

Auto posiada hologramy, miejscami przechodzące w troche mocniejsze rysy. Z racji tego że obyłem się ostatnimi czasy z polerką ( choć dalej jestem laikiem :) ) mam do Was pytanie o sens mojego pomysłu rozprawienia się z lakierem.

 

1 etap -> Mleczko 3M 80349 z padem 50488 ( 2x 600rpm -> 4x 1400rpm -> 4x 1600rpm -> 3x 1000rpm )

2 etap -> Mleczko 3M 09376 z padem 09378 ( 2 x 600rpm -> 4 x 1600rpm -> 4x 1800rpm -> 3 x 1000rpm )

3 etap -> tu właśnie nie wiem co wybrać do wykończenia i jakiej techniki użyć

 

Mam też dylemat co do wyboru politury i wosku. Kolor fabryczny wg. VW LC3U ( dark violet burgundy pearl effcet ) widać zresztą na zdjęciach. Już raz udało mi się wyprowadzić calość tylko za pomocą mleczka 3M 09376 i czarnego pada Farecla, jednak zajęło to kupa czasu a i efekt pewnie byłby lepszy gdybym użył czegoś bardziej agresynwego przed nim.

 

Zdjęcie maski kiedy to ostatnio pracowałem nad lakierem.

 

lakier1.jpg

 

Tak wyglądał po całym procesie

 

lakier2.jpg

 

I obecnie ( widać w słońcu hologramy )

 

DSC_7255.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

efekt pewnie byłby lepszy gdybym użył czegoś bardziej agresynwego przed nim.

O ile się orientuje, to polerowanie zaczyna się od najmniej agresywnych środków? Tak przynajmniej wyczytałem tu:

http://detailer.pl/

(Jest to link z podpisu Tomasz KRK Carnauba ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, jednak po doświadczeniu z niebieskim 3m wiem że jednak przydaloby sie cos agresywniejszego. I tu pojawia sie pytanie z pierwszego posta czy moj pomysl ma racje bytu.