Jump to content

Jaguar XKR [Indigo]


SwissvaxDetail
 Share

Recommended Posts

Witamy

Tym razem przedstawiamy wam auto Jaguar XKR z 2010 roku. Samochód z przebiegiem 1500km przeszedł kompletny treatment nadwozia, wnętrza i felg. Drobne rysy powstałe od nieumiejetnego mycia zostały usunięte przy pomocy żółtej pasty 3M na dedykoanym żółtym padzie, głebsze rysy zostały usunięte mieszanką past 3M i swissvax. Za przygotowanie lakieru pod wosk posłużył Cleaner Fluid Professional. Na tak przygotowaną powłokę został nałożony Swissvax Endurance 2 warstwy w dwudniowych odstępach. Spolerowany wosk został wygrzany promiennikiem podczerwieni w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości i wysokiego połysku. Wnętrze odszymało zastrzyk świeżości w postaci mleczka i gleaza do skóry jak również dokładnego odkurzania i zabezopieczenia plastików. Felgi standardowo zabezpieczone woskiem autobahn.

 

 

Koła przed

 

1800x600x.jpg

 

Mycie nadkoli i felg

 

2800x600u.jpg

3800x600.jpg

4800x600n.jpg

5800x600.jpg

 

Delikatne defekty powstałe od nieumiejętnego mycia

 

6800x600h.jpg

7800x600y.jpg

8800x600.jpg

 

"Parkingowe" ubytki ,które nie stanowiły większego problemu w ich usunięciu

 

9800x600.jpg

10800x600.jpg

 

Glinkowanie auta

 

11800x600r.jpg

12800x600.jpg

 

Przygotowanie auta do polerki

 

13800x600p.jpg

14800x600q.jpg

15800x600.jpg

16800x600.jpg

 

Czyszczenie i zabezpieczenie felg

 

17800x600x.jpg

18800x600j.jpg

19800x600.jpg

 

Prawa końcówka po kompletnym zabiegu czyszczenia i konserwacji

 

20800x600d.jpg

 

Wnętrze nie wymagało większego wkładu pracy, skóry i plastiki zostały zabezpieczone zaś pozostałe elementy odkurzone i odświeżone

 

21800x600a.jpg

 

Wosk Swissvax endurance położony na wszystkie elementy lakierowane

 

22800x600.jpg

23800x600.jpg

 

Wygrzewanie spolerowanego wosku w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości i wysokiego połysku

 

24800x600.jpg

25800x600.jpg

26800x600.jpg

 

Prawidłowa struktura lakieru

 

27800x600.jpg

 

Efekt pracy

 

28800x600.jpg

30800x600.jpg

29800x600.jpg

31800x600.jpg

32800x600.jpg

33800x600.jpg

34800x600e.jpg

35800x600.jpg

36800x600.jpg

37800x600.jpg

38800x600.jpg

39800x600j.jpg

40800x600.jpg

41800x600.jpg

42800x600.jpg

43800x600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Praca jak zwykle na najwyzszym poziomie. Do tego najbardziej rasowe auto jakie IMO pojawilo sie na forum. Na prawde az milo popatrzec :roll:

Czy mierzona byla grubosc lakieru? Zastanawiam sie czy Jaguar jest lakierowany recznie czy maszynowo. No i jesli dobrze widze to efekt skorki pomarancza jest ledwo zauwazalny.

Odnosnie wygrzewania wosku, czy 450 stopni to temperatura do jakiej zostal podgrzany lakier ?

Link to comment
Share on other sites

Czy mierzona byla grubosc lakieru?

NIe

No i jesli dobrze widze to efekt skorki pomarancza jest ledwo zauwazalny.

to prawda - dodam tylko ,że ten Jag był pomalowany bardzo ładnie i dokładnie.

czy 450 stopni to temperatura do jakiej zostal podgrzany lakier ?

hehe dobre :D pewnego razu wygrzałem lakier do 70 stopni po czym mogłem praktycznie na nim jajka smażyć

o to za pad firma i wielkość oraz backing plate na tym malym festoolu ?

marka sonus, rozmiar 80, backing plate= :o musiałbym sprawdzić

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.