SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Mianowicie to mam do was pare pytań jeżeli chodzi o korekte lakieru, oczywiście korzystałem już z opcji szukaj ale nie na wszystko znalazłem odpowiedz. Kupiłem ostatnio vw bore z bardzo zniszczonym lakierem (chyba 10 lat tylko szczotki) Specjalnie dla niego zamówiłem zielony korek i zielony krążek, powiem że efekty 50/50 super no ale w garażu jak wyjechałem na słońce to niestety ukazał mi się taki widok Uploaded with ImageShack.us a tu zdjęcie przed korektą Uploaded with ImageShack.us Jeżeli mozecie to powiedzcie mi ile czasu zajmuję wam korekta jednego elementu, ja przedni błotnik robiłem 1,5 godz. a efekt i tak nie taki fajny, i jeszcze pytanie jeżeli nałożycie FC+ to polerujecie tak długo aż bedzie pożądany efekt czy np raz na 15 min ścieracie stara paste i nakładacie nową. Z góry dziekuje za pomoc
AutoDetailing Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Przy jakim oświetleniu pracujesz robiąc korektę lakieru? Mógłbyś się trochę bardziej wysilić nad tym co wpisałeś w rubrykę "temat" Inni będą mieli ułatwione szukanie i odpowiadanie na twój problem.
SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Jest to hala 9m na 6m z dwiema bramami z przodu i styłu (dwie otwarte) i na ścianach po 6 leonówek czyli ciemno nie jest ...
Administrator AreK Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 po 6 leonówek ???????????????
SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No czyli razem 12 jak popatrze pod kątem tak żeby światło z lampy się odbiło to w marę wszystko fajnie widać ...
AutoDetailing Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Prowadzisz biznes związany z tematyką forum, a zadajesz takie pytania... ...w dodatku pracujesz bez silnego źródła światła (mam tu na myśli chociażby halogen na statywie). Dobrze, że pytasz, ale to chyba trochę za późno na edukację w podstawowych sprawach biorąc na siebie tak dużą odpowiedzialność
SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Nie mam u siebie takiej usługi jak korekta lakieru, uczę się dopiero to robić i to tylko na swoich samochodach, dlatego zadaję takie pytania
AutoDetailing Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 W takim razie zwracam honor Kup sobie podwójny halogen na statywie (80-100zł w marketach budowlanych), to ułatwi Ci inspekcję i pozwoli uniknąć niespodzianek po wyjechaniu autem na słońce.
SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Będę musiał sobie kupić, powiedz mi jeszcze prosze, ile zajmuje Tobie czasu korekta np jednego elementu (błotnik) ?
julian Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 no przez półtorej godziny to błotnik w najbardziej zniszczonym aucie można zrobić na "bóstwo". generalnie są różne błotniki, taki w porsche 911 czy range rover można robić i 1,5 godziny, taki w volvo XC70 pewnie z 10 minut, bo go prawie nie ma;) natomiast tak przeciętnie na zniszczony element, zakładająć 3 przejazdy FC+, jakiś mocny finish x1 i pastę ultra lekką- wykańczającą, a do tego jeszcze clenaer bym szacował na 30-40minut. polerowanie jednego elementu 15 minut jedną porcją pasty to jakieś kompletne nieporozumienie, po 2-3 minutach polerujesz już samą gąbką i pyłem przecież...
julian Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 P.S. FC+ to stosunkowo mocna pasta wykańczająca - jest oczywiste, że sama w sobie też zostawia jakieś defekty. koniecznie użyj pasty wykańczającej na miękkiej gąbce.
SzaKal Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Qrde troche głupie pytanie ale kiedy mam wiedzieć że muszę nałożyć nową porcje pasty ? , z tego co czytałem to za szybko też nie mogę dać nowej porcji bo stara musi się dobrze rozłożyć ...
Xkem Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zależy czym ma rozpadające się cząsteczki...
Marco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Po tych zdjęciach to wygląda ze po "korekcie" jest gorzej niż przed.... Zależy czym ma rozpadające się cząsteczki...Pasty 3M są właśnie w tej technologii,a wiec wymagają specjalnej techniki.
SzaKal Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zeszły prawie wszystkie głębsze rysy ale te mikro zostały
Administrator AreK Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 FC+ to stosunkowo mocna pasta wykańczająca - jest oczywiste, że sama w sobie też zostawia jakieś defekty. koniecznie użyj pasty wykańczającej na miękkiej gąbce. Czytałeś to??? Zrobiłeś tak?????? [ Dodano: 8 Sierpień 2010, 11:25 ] Te mikro ryski są po paście najprawdopodobniej.
yesfan Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Julian, co masz na myśli pisząc 3 przejazdy FC+ ?
SzaKal Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Nie robiłem tak, jutro zamówie extra fine i zobacze dalej ... hmm bez ultrafiny też się nie obejdzie ??
Sucre Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A które pasty nie maja rozpadających się cząsteczek?? Pytam bo podobno wszystkie już takie mają.
malkolm Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Sucre, z megsa linia hobbystyczna ma stałe cząsteczki, do tego #105 i #205
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam W sobotę testowałem u siebie Megs#205 obserwacje : widać że jest agresywniejsza niż granatowy korek i potrzebuje krótszego czasu na wypracowanie ale mimo tego efektem jest powierzchnia bez hologramów. Bardzo przypadła mi do gustu ta pasta jeszcze tylko trzeba przetestować #105 żeby mieć pogląd na pełny zestaw. Pozdr.
turzol Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam W sobotę testowałem u siebie Megs#205 obserwacje : widać że jest agresywniejsza niż granatowy korek i potrzebuje krótszego czasu na wypracowanie ale mimo tego efektem jest powierzchnia bez hologramów. Bardzo przypadła mi do gustu ta pasta jeszcze tylko trzeba przetestować #105 żeby mieć pogląd na pełny zestaw. Pozdr. A na jakim padzie uzywałeś #205?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 turzol, Niebieski 3M
Sucre Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Car Crazy fajnie ze napisales o tych pastach bo wlasnie sie nad nimi zastanawiam..a moze ktos cos powie o pastach scholla, tez mi sie gdzies obilo o uszy ze mozna nimi pracowac stala predkoscia.
SzaKal Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Dziś postanowiłem zrobic jeszcze raz korekte najpierw 3M FC+ zielony pad a na wykończenie Sonax Nano Polish 3/6 pomarańczowy pad. Uploaded with ImageShack.us Stan lakieru przed Uploaded with ImageShack.us a tu stan lakieru po korekcie, i znów mam te same pytanie, jesem dość zadowolony z efektu ale jeszcze i tak zostały takie mikro mikro ryski , i niewiem jak ich się pozbyć, może poprostu za krótko pracuję z pastą wykańczającą ? Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się