Pepper Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Kilka dni temu kupiłem samochód i poprzedni właściciel z dumą poinformował mnie, że auto jakiś czas temu zostało pokryte teflonem, który ma powodować że auto się świeci po myciu, mniej brudzi, lakier się mniej niszczy i ogólnie jest czarodziejski ten teflon. Mówił coś, że dostał roczną gwarancję - tyle z teorii. W praktyce sprawa wygląda tak, że lakier posiada typowe oznaki mycia na szczotkach, poktyty jest gęstą siatką kolistych zarysowań, mniejszych i wiekszych rysek, ogólnie nadaje się do porządnej korekty a jedyna gwarancja o jakiej można mówić to według mnie gwarancja na to że lakier nie został w żaden sposób przygotowany przed położeniem w nie wiadomo jakim celu tego teflonu. Ogólnie usługa wykonana na poziomie perfumowania nie mytych 2 tygodnie nóg. Moje pytanie - czy muszę w jakiś specialny sposób usunąć to g.... z lakieru przed przystąpieniem do korekty ? i czy ten teflon może mieć jakiś negatywny wpływ na sam proces korekty? Zakładam, że to mazidło w jakiś sposób zwiazało się z warstwą klaru a właściwie przywarło do jego powierzchni więc logicznym wydaje się że zostanie usunięte wraz z użyciem ściernych past, ale może się mylę. Jeśli ktoś miał do czynienia z korektą lakieru pokrytego takim czymś będę wdzięczny za sugestie, chodzi w skrócie o to czy są jakieś niebezpieczeństwa z tym związane? Chciałbym jak najszybciej przeprowadzić korektę i zabezpieczyć samochód po swojemu to znaczy przy użyciu tradycyjnych metod, cleaner, wosk, detailer etc.
fonnes Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Umyj auto pianą aktywną, wyglinkuj i po teflonie cud, jeżeli on tam jeszcze jest
kuflik Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Umyj auto pianą aktywną, wyglinkuj i po teflonie cud, jeżeli on tam jeszcze jest Nie bądź taki pewien:) To potrafi się całiem dobrze trzymać, ale jak polecisz maszyną to zniknie raz dwa.
Administrator AreK Opublikowano 30 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Podczas korekty wszystko powinno zniknąć.
Marco Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Piotrek ,czyli udało Ci się znaleźć coś? czekamy na relacje w "Pokaz swój blask"
maestro00 Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 Jak wspomniano. Umyj dobrze aktywna pianą i zejdzie prawie w całości bo powierzchnia na pewno nie była należycie oczyszczona i przygotowana. Zresztą pod polerką też zejdzie.
Pepper Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2010 Dzęki za porady w takim razie nie pozostaje nic innego jak zabierać się do pracy nad lakierem. Marek jeśli chodzi a auto to z pierwotnego założenia na A6 kombi w dieslu zrobiło się jakimś cudem TT w benzynie Tłumaczę sobie że to audi i to audi, nawet taki sam znaczek mają Korektę chyba ogarnie Łukasz bo nie widzę tego ze swoją maszynką DA, a jest co robić.
Marco Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2010 z pierwotnego założenia na A6 kombi w dieslu zrobiło się jakimś cudem TT w benzynieW sumie niewielka roznica.... Korektę chyba ogarnie ŁukaszMyślałem ze do mnie przyjedziesz
Pepper Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Do Łukasza miałem telefon, ale nic straconego bedę miał jeszcze wkrótce Passata do ogarniecia napisze na pw żeby nie robić off-topa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się