Skocz do zawartości

Miernik grubości lakieru


nOx

Rekomendowane odpowiedzi

Przyznam sie jestem w tym temacie zielony jakie polecacie

 

Ma być możliwie jak najprecyzyjniejszy do pomiaru grubości przy polerce .

 

Pamiętam że CleanerFreak miał dosyć niezły choć Car-Spa chyba też nie najgorszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No ale jak warstwa lakieru ma 130-140 mikronów to bez przesady.

Pracuje od 12 lat jako lakiernik i tylko raz się przeciąłem na samym początku, i to na wyrażne życzenir klienta :lol:

Mamy miernik jakiś polski,i używamy go naprawdę rzadko, ale nie dlatego że jest zły, ale dlatego że man jest nie potrzebny.

Przecież to widać czy jest jeszcze dużo bezbarwnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
No ale jak warstwa lakieru ma 130-140 mikronów to bez przesady.
Proponuje, abyś więcej i częściej grubość lakieru mierzył.

Auto, które ma lakier w przedziale 130-140 mikronów, to wyjątek - przeważnie wahania są o wiele większe. :shock:

Na dodatek: miernik mierzy nie tylko lakier bezbarwny, więc AŻ TYLE bezbarwnego nie ma.

Jeżeli auto jest polerowane "raz w życiu", to "miara na oko" wystarczy.

Natomiast jeżeli ktoś regularnie to samo auto poleruje, to "historia lakieru" tego autka jest bardzo pomocna, aby się tak nie stało, jak Tobie na początku kariery. ;)

 

Metrison AB400 jest polskim produktem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
no ale jak podskoczysz z takim aparatem to klient zaraz bedzie wiedzial ze PROFI

Trochę dziwne podejście, chcesz robić PROFI detailing czy wrażenie PROFI na potencjalnych klientach :roll:

Tak jak napisał Ci Thomas w innym wątku - detailing to pasja, sztuka, artyzm.

Wrażenie robi się efektem końcowym pracy, a nie użytymi materiałami i narzędziami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach