Skocz do zawartości

Lancia Ypsilon Rosso Sfrontato "Perełka"


FilipO

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

to mój pierwszy post w tym dziale, także prosiłbym o niezrównanie mnie z ziemią 😜 

Samochód nad którym się poznęcałem:

Lancia Ypsilon 2013r kolor Rosso Sfrontato, przebieg <30 000km.

Plan był prosty -> zabrać auto a następnie uziemić na dzień może dwa w garażu, z początku maja. Ogarnąć z zewnątrz, w środku, może jakaś lekka polerka, finish na masce, pianoblack, odkurzenie w środku, dressing na plastiki wewnątrz, na opony.

-> Plan nie został zrealizowany.. 

Minęły 3 tygodnie, temat którym musiałem się zająć, i skończyć do 25 maja, został zamknięty. 24 Maja "Perełka" trafia w moje ręce na parę dni.

Plan się delikatnie zmienił:

1. Mycie właściwe na 2 wiadra oraz dekontaminacja na bezdotyku. 

2. Powrót przez miasto do domu, pod domem szybki waterless, wjazd do garażu i zaczynamy.

3. Ogarnięcie wnętrza -> tutaj głównie odkurzanie, ogarnięcie plastików, czyszczenie skórzanej kierownicy, oraz materiałowego wykończenia na desce czy drzwiach. 

4. Czas na glinkowanie, sprawdzenie grubości lakieru, i tego z czym trzeba się zmierzyć.

5. Oklejanie 

6. Korekta

7. Odtłuszczenie lakieru

8. Wosk

9. NW na przednią szybę

10.  Czyszczenie plastików zewnętrznych + dressing na nie, oraz na oponki

Co zostało użyte ?

Mycie właściwe:

Wiadra Casto + Separatory od WS

Shiny Garage Citrus Oil

Good Stuff Sour Shampoo

Rękawica ADBL Caremitt + 2 chińczyki 

ONR 

Dekontaminacja:

Cleantech Tar and Glue - nieużyty

Good Stuff Iron Remover - nieużyty

Glinka miękka od Bilt Hamber

Opony i felgi:

Excede Tire & Rubber Cleaner

Excede Ultimate Wheel Cleaner

Good Stuff Black Mamba

Good Stuff Rims Detailer

Pędzel od Work Stuff 

Zewnątrz

GS Show Wax

Excede Advanced APC

CarPro Perl

Pędzel od Work Stuff 

Wewnątrz: 

Good Stuff Interrior Cleaner Granat

Funky Witch Gentleman 

ADBL Bonnet

Kecav Leather Cleaner Light / Colourlock Soft 

Pędzel od Work Stuff 

CarPro InnerScrub

Szyby:

Soft99 Compound Z

Soft99 Ultra Glaco

Good Stuff Glass Cleaner

Fibry:

WS Monster

WS Prince

WS Gentleman Basic 

Kirklandy 

Narzędzia:

Latarka inspekcyjna - chińczyk, podróbka Lare

Miernik GL-8s

ADBL Roller + BP 75mm

Flex XFE + BP 125mm 

Pady:

ADBL Biały - cut

ADBL Żółty - polish

ADBL Czerwony - finish

ADBL Czarny - finish

4CR żółty - polish / onestep

Pasty:

3d ONE

3d ACA 500

3d ACA 520

Wymycie:

IPA 25%

CarPro Eraser

Założenie było proste - auto DAILY, 90% czasu spędza w mieście, średnio 3 razy w tygodniu jeździ na działkę - droga gruntowa, piach, żwir, pył, na krawędzi drogi gałęzie -> niestety po nich ślady miejscami pozostały -> kwestia roku i na nowo trzeba będzie działać, no, może dwóch lat.  

Co do korekty-> nie miało być to zrobione na 100%, nie na 90%, natomiast miało być to solidne odświeżenie lakieru, nadanie auto wyglądu zewnętrznego podobnego do tego, w jakim wyjechał w grudniu 2013 roku z salonu.

Lakier ten nawet bez korekty wyglądał ogólnie "fajnie" dla osoby która się nie zna, szczególnie podbity QD. Czerwień jest mocna, stety / niestety jest to czerwone UNI. Moim celem nie było wycięcie każdej drobnej ryski, tak jak i pranie dywaników, czy podłogi -> z prostego względu, kwestia godzin, jak znów auto wróci we wnętrzu do stanu z początku relacji.

Na lakier koniec końców zamiast osławionego Fusso, trafił Good Stuff Show Wax - cel -> ma być wygląd 🙂

Dzień 1 

Wizyta na bezdotyku

20200519_152025.jpg.2faf393a3b3eb7188e9c85a0a2ef1614.jpg

Na lakier najpierw wpadł SG CO w oprysku, na to piana z myjki, na felgi oraz opony T&R od Excede z butelki z atomizerem pianującym, na to Excede UWC z pianowniczki (1:5). Niestety, średnio dobrałem porę dnia, i nie chcąc tworzyć kolejki, szybko się zwinąłem z myjni, przez co nie zdążyłem zrobić dekontaminacji. 

20200519_152046.jpg.054a9fef69f42c94304493e01b239d29.jpg

Powrót do domu, szybki waterless - niestety ze względu na brak wyprowadzenia wody na przód domu,  nie udało się zrobić dekontaminacji T&G i Iron Gel-em.

20200524_124521.jpg.50076fbeae4132c8ecfa91f065cb32a4.jpg20200524_123847.jpg.8364f12f79d6728f2412bc8e40bf32a5.jpg

 

Sprawdzenie co na mnie czeka we wnętrzu:

20200524_170657.jpg.7966a00fce5782e528b15d8229eb45cc.jpg

Na 1 wszy rzut oka - lekko przykurzone, trochę piasku na wycieraczce. 

20200524_170725.jpg.609480427dcbc876b0180c51b1412f2a.jpg

 

Im dalej w las ..

20200524_170746.jpg.d8736aac6df3d7d2713de5f85f3093cb.jpg

 

20200524_171025.jpg.337ccec218b6f61ae06b3ddd78a9b58e.jpg

 

Tym się robi ciekawiej ...

 20200524_172437.jpg.67c5abcec1cdc8aa3247baa800b2e063.jpg

Z tyłu mało kto jeździ więc tragedii nie ma, choć wnęki drzwiowe mocno brudne. 

DSC_9252.jpg.b5e7794d21c6ef8e0db8a718ed7ff625.jpgDSC_9258.jpg.81af18242e0cfe5bcb0b12c8ef474aef.jpgDSC_9255.jpg.638ef6478f84b72548129a7cdfed287b.jpg

Boczek drzwiowy który najbardziej ucierpiał -> nie udało mi się usunąć z niego największych rys, choć w przyszłości będę próbował coś z nim podziałać -> ale nadal daleko będzie mu do stanu idealnego. 

Wnętrze czyściłem rękawicą od Carpro oraz GS Interrior Cleaner - fajny zestaw, rękawica jest świetna. Oczywiście wszystko odkurzone, niestety fotek bezpośrednio w trakcie prac we wnętrzu nie robiłem. 

Kilka fotek po:

20200528_101529.jpg.8c51e7aa8c21e6f268305dc00e33c163.jpg

20200528_102020.jpg.196733d0d10b40c964921f25ffc27e03.jpg

20200528_102009.jpg.952c26d76738065a4f3a43cd834c7515.jpg

Kierownica w trakcie czyszczenia:

50tka - lewa przed / prawa po 

20200527_122925.jpg.a0b3bd0ad3bbb4b72d1566f6ebefcdd3.jpg

20200527_121644.jpg.8890cd03110be4c0dbcbda7a3a938d5c.jpg

20200527_121637.jpg.be53c5dff6005c49f495d078a1ec8ffb.jpg

I kierownica po czyszczeniu:

Te ślady widoczne na fotce, na środku kierownicy, oczywiście zostały usunięte 🙂 

20200527_123855.jpg.1f53d2ac59a7adb9d99987f0435170b3.jpg

Lakier 

Glinkowanie - glinka od Bilt Hamber, jako lubrykant padło na ONR, i resztkę Ech2o

DSC_9263.jpg.b0eac1460a819cca586f2484d161fd07.jpg

20200524_195905.jpg.08cfb466a1099082ec526e997b8c4e23.jpg

Dzień 2 i 3

Czas na lakier, no ale wpierw latarka inspekcyjna w dłoń i.. 

Piano Black ... 

20200524_125028.jpg.659c0b5abb490400b5a5c65dd2e29ac6.jpg

DSC_9215.jpg.6847e21481567921921304357c0dfa6b.jpgDSC_9220.jpg.ad994b29ed9aa62e8592dff482f9d90f.jpg

DSC_9212.jpg.1bc47b525fa42997baf663105f84c03b.jpg

DSC_9230.jpg.4ddc4509f40db88ac8862268d932e54a.jpgDSC_9228.jpg.63786984e2476201cee630c936e03c7d.jpgDSC_9225.jpg.41610212cf16ceee9f448cf27775a82a.jpgDSC_9222.jpg.7350fae4b22c698843f0b6ac74a0c43d.jpgDSC_9221.jpg.6a7a1e6bd57e7aa83f39bc698e7b3287.jpg

 

DSC_9234.jpg.c03e708d8a378961cce759277398b580.jpgDSC_9237.jpg.28bfa0bd91f421d883f3a63e7786c7b1.jpgDSC_9236.jpg.5dadb6cfe59f86e8ab21a063aa6884be.jpg

DSC_9239.jpg.fed87e99f05f20f6f63e46281713a467.jpgDSC_9238.jpg.33cb322e0c3df1cb1a3c5f375649c28b.jpgDSC_9240.jpg.0c1bfba779f67fca6e5df8e6d12f12a7.jpg

 

Pierwsza myśl -> masakra, no ale działamy. Lekko nietypowo, gdyż zacząłem od ... wnęk pod klamkami

20200525_101610.jpg.02eda86138316d8c8c0d0e363b3d0098.jpg

Jest dramat .. a jest to klamka od strony pasażera .. 

20200525_103811.jpg.6a3f9addd95466669cd6f37b251b957e.jpg

15 minut walki, ściereczka z mikrofibry + raz ACA500, a raz 3d one i już to lepiej wygląda -> cóż, ideału nie będzie, ale w porównaniu do tego co zastałem - jest dobrze. 

Drzwi pasażera:

DSC_9285.jpg.6f2b780caece17a155164bdda707b490.jpg

 1 podejście z żółtym padem ADBL + 3D ONE i Flex-em, wycięło sporo, ale potrzebne były 2 kolejne by uzyskać taki efekt:

20200525_114902.jpg.a25899dd9170392763556b17ece5f715.jpg

Wżer niestety pozostał, ale stał się praktycznie zupełnie niewidoczny gołym okiem. 

Lecimy dalej:

DSC_9277.jpg.7f2d3bdb83868907570de77349861f1b.jpgDSC_9268.jpg.697fbc964b7881c375d18cfdb5ab550b.jpgDSC_9265.jpg.c0cf822b94cfe6b89121d7751b0a1a89.jpg

I po:

20200525_110334.jpg.42782f941e80bfb4ea7890909faee367.jpg

Kolejna 50tka, tym razem błotnik

20200527_103949.jpg.109251729398cf042a0258cbbc253508.jpg

I słupek dachowy

DSC_9294.jpg.d1e39be9f2d7429ee7fa5f91674f96cd.jpgDSC_9291.jpg.e5952bef31ae0c165f5579cc2220c686.jpg20200527_103805.jpg.ba4d8273ea263e44a39766fe494bc7ce.jpg

Wnęka na tablicę rejestracyjną również cała w swirlach ... 

DSC_9237.jpg.e8d2bf895f6d965ccd957115e0058ec0.jpg

20200526_150334.jpg.d8310c6bee836c31d41087a171ce1097.jpg

W miejscach jak słupki dachowe, wnęki, czy obudowy lusterek i Pianoblack konieczne było użycie Rollera 9mm, z żółtym, czerwonym oraz czarnym padem. 

20200525_122930.jpg.a1c7c8b0ac3d6c5adeb48d5ac3ba2bea.jpg

20200524_125028.jpg.30f12427db0cdd47d41eb73d6d0a041e.jpg

20200526_163048.jpg.65925e8e945ada70b0f1fbe61395702b.jpg

20200525_180819.jpg.f165c549622521ac50aa197fda2fe8ef.jpg

20200525_181405.jpg.d324348f4ede023c6e21a42b019d0d74.jpg

Tak wyglądał czerwony pad adbl po zrobieniu jednej strony Piano Black:

20200526_164204.jpg.505824470d15c2b98bbf1aca4e7ca1ff.jpg

Na koniec zostawiłem sobie klapę bagażnika oraz lampy:

20200526_124310.jpg.477883c39466e8dd2b959ccdcaba8cb4.jpg

20200526_124756.jpg.6d32d6c267510fffad60211f3e44674c.jpg20200526_124815.jpg.008b0ef2cc32c21c65d8543aba8c00b8.jpg

20200526_174408.jpg.93f041c1a69b18f7195a04a3ef532feb.jpg20200526_170308.jpg.1384fb63cc652032d6707f8c3ae9d011.jpg20200526_175930.jpg.abfd4b3f2a20b1d6c4ac95811928bee9.jpg20200526_175705.jpg.3310c57f12078523c278f72cf05c9f0b.jpg 

Polerowanie zakończone, pady wyczyszczone i czas na usunięcie resztek pasty, IPA później Waterlessem. Na to CP Eraser i lecimy z woskiem - padło na GS Show Wax i.. 

jestem z niego mega zadowolony, aplikacja banalna, docieranie po ok. 6-7 minutach bezproblemowe, przy użyciu mikrofibry z krótkim włosiem. Look? Scrolluj w dół 🙂

20200526_200935.jpg.0fbee79c2274fd8b0d20877d45f727f4.jpg

Dzień 4 

Przyszedł czas na końcówkę prac i:

Aplikacja NW Softa Ultra Glaco, ale wcześniej cleaner na szybę

20200527_125124.jpg.23656cb1872115e42484042e4dde888c.jpg20200527_130814.jpg.32fb494df37fa6c755090ca8438498ce.jpg

 

Tym razem się udało w miarę szybko ogarnąć syf, który narobił się w momencie czyszczenia szyby z cleanera -> ja do tego używam płynu do szyb od GoodStuff-a - robi się lekki syf, ale cleaner schodzi łatwo, szybko, później jeszcze drugie użycie płynu do szyb, wytarcie i czas na NW. 

Plastiki wyczyszczone APC otrzymały nierozcieńczonego Perla. 

Przed:

20200527_133331.jpg.4138cf49b976c1592000b9c718c28a13.jpg

Po:

20200527_140028.jpg.e2978e8a8627bb216593d3bdd395c3a2.jpg

20200527_132350.jpg.61540211972351ca0da3389a6a497d04.jpg20200527_132354.jpg.f13346604dfebe13e1668ad68e313b75.jpg

20200527_132903.jpg.67c0f1eeafa689d58b6668276f537e80.jpg

Ostatnia fotka -> 50/50 - po / przed 

20200527_134651.jpg.25db3abfe2805460e23a297ed0261629.jpg

I tutaj już 50/50 z użyciem Perla

Zostały jeszcze opony na które wpadł GS Black Mamba, i doczyszczenie z zewnątrz felg (ONR), na które wpadł GS Rims Detailer. O wnękach felg - zapomnijmy, dostęp od frontu jest zerowy, a za wnęki może kiedyś się wezmę. 

20200527_144221.jpg.0ecf90cfd1c3e8d5ea43214617c3c0ac.jpg

20200527_144924.jpg.df0c4b3b1381b37b200e51e2cebd25de.jpg

 

Koniec prac.

Efekt:

20200528_102202.jpg.6568801641b5aa378a58384f903964cb.jpg20200528_102128.jpg.7d114fe8f09af00d1fa9befc296b3392.jpg20200528_102123.jpg.28440c3b1bccc20ab45d94a5502b3fc7.jpg20200528_102118.jpg.4a05c23a6451331c83d9b58719416762.jpg20200528_102102.jpg.050197f1fe3702b8a5f3ee2126f54600.jpg20200528_102054.jpg.179da0c7aa507e9a3b11199ab5b39604.jpg

20200528_102658.jpg.8101caeb1215a300c203e22916233902.jpg20200528_102648.jpg.15f93b8930f5493f79b89a551ed9de7e.jpg20200528_102305.jpg.15bd62470452a62f9ee8c1675dbcb066.jpg20200528_102259.jpg.3a249847117c23f6a2ec7bdb38cddcbd.jpg

 

Wydaje mi się że wszystko zostało pokazane, z czego posiadam fotki, co prawda nie każdy możliwy panel, i nie każda fotka jest w takiej jakości jakbym sobie to życzył, ale nadal wzięcie do ręki telefonu i latarki jest prostsze, niż 1,5kg lustrzanki .. 

Użytkowniczka oczywiście zadowolona 🙂 ja również, chyba nigdy nie widziałem tego auta w takim stanie, nawet w momencie gdy widziałem ją pod salonem we Wrocławiu. Jest parę defektów, ale niestety bez ingerencji lakiernika się nie obędzie w tym przypadku. (zderzak przedni połamany + do lakierowania)

Z góry dzięki za wszelkie rady, krytykę. 

EDIT: Dziwnym sposobem kilka fotek tych samych dodało się na samym dole -> nie mam możliwości ich usunięcia .. 

Największy problem w trakcie pracy który mnie spotkał -> brak światła, jedynie latarka inspekcyjna, która ciągle się rozładowywała (ciągle .. nawet z na stałe wpiętym powerbankiem - dramat .. ) został po części rozwiązany -> Ledvance 20w na statywie przyszedł w piątek, a drugi przyjdzie na dniach. 

 

DSC_9250.jpg

20200524_125206.jpg

20200526_090500.jpg

 

 

 

20200528_102048.jpg

20200527_130805.jpg

  • Lubię to 11
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Bare Shine napisał:

Bardzo fajna robota. 

Jedno mini 'ale', zdjal bym rejestracje i ramki do polerki 😉

Wiedziałem że ten temat bedzie 🙂

byłoby o wiele prościej,  ale z racji że to była końcówka dnia to zwyczajnie miałem dość,  i poszedłem na skróty w tym miejscu 😞

obiecuje poprawę 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, smerf91 napisał:

Wyszło dobrze 🙂 tylko jedno pytanko 😄 jaki jest sens zamazywania tablicy rejestracyjnej i wstawiania zdjęcia szyby z widoczną naklejką z numerem? 😄 
 

Shit.. te zdjęcia same się dodaly.. nie wiem czemu nie wiem dlaczego i nie mogę ich usunąć..  ale fakt.. wcześniej je wrzuciłem potem usunąłem, dalem nowe z zamazana i.. i bez zamazanej wrzucilo na sam koniec posta... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, DaV napisał:

Robota git 🙂 Kurcze no nie mogę przeboleć jak Lancia z produkcji potężnych aut z wyścigowymi sukcesami upadła totalnie 😕 

Niestety, Lancia, Alfa, Fiat itd lata swojej świetności mają już dawno za sobą ... ale auta pokroju Delty, nie wspominając o innych Lanciach, z tamtego wieku już nigdy nie wrócą 😞 nad Ypsilonem pewnie też wisi koniec produkcji, ale jeśli tak się stanie będzie on równoznaczny z końcem marki, jej historii, tradycji .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, BarteQk napisał:

Dobra robota 😄 Na kilku zdjęciach widać Giuliette, beda jakies relacje? 😄

Dzięki 🙂 Tak jest, jest i Julka, kolor 601 Nero Pastello, o którym chce czym prędzej zapomnieć 😜 

Jest już zrobiona, parę fotek mam, ale nie dam rady z nich relacji zrobić (choć sprawdzę co mam na telefonie, i może cosik się uda sklepać w całość) -> cudów nie ma co się spodziewać, Julka wchłonęła mnie na ponad tydzień .. (ponad 50h ze względu na to iż porwałem się z 9mm Rollerem na jak się okazało piekielnie twardy lakier ..) - fotek typowo pod relację nie robiłem, nie mam też zbyt wielu 50/50 ani pełnego zakresu prac. Może coś pomyślę nad jakimiś fotkami, z bieżącej pielęgnacji / ogarniania raz na 2-3 tygodnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mały update:

Lancia otrzymała powłokę FX Protect Vision. 

Co zostało zrobione:

1. Zaprawki + ogarnięcie paru głębszych rys. 

2. Miejscowo Cutting + Polish, a na całym aucie Finish. 

3. Zabezpieczenie lakieru FX Protect Vision, felg oraz opon odpowiednio BSD 1:1 oraz Perl 1:1. Na plastiki zewnętrzne wpadł Perl 1:1. 

 

Klasycznie rozpoczęło się od Pre Washu (BH Autofoam 1:30), felgi ogarnięte Tenzi En-Jee (1:10) + Daytona Speedmaster Brush Mini (idealna do tego typu felg) + Pędzel od WS. Następnie przejazd pod dom, mycie OPT ONR oraz osuszenie. Wjazd do garażu, szybkie glinkowanie. Glinka miękka od Bilt Hamber + Ech2o jako lubrykant (glinka praktycznie nie miała co robić). 

20200824_084243.jpg.43be8aed604bed4714dd5b39ddc59f2a.jpg

Po przygotowaniu lakieru rozpocząłem ogarnianie odprysków i obtarć na zderzaku. 

Przed:

20200824_121232.jpg.417f1a2d69de2ad2ea54b9d0bee68275.jpg

Po: 

20200824_121519.jpg.d3488853008285819ee1542d875400c5.jpg

Na zdjęciu jest widoczna drobna różnica koloru (po wyschnięciu odprysk kompletnie niewidoczny)

Poniżej kolejny odprysk .. 

20200824_121250.jpg.28ece6b2af92a12e015319d8a94daa9d.jpg

20200824_121722.jpg.d5346b05c493283465d831a84c361ee0.jpg

I dosyć mocne, wyczuwalne pod palcem rysy. 

20200824_122836.jpg.7c9c716b25380c3e9814b2df87caac86.jpg

Konieczne było użycie papieru wodnego 3000 + Roller 9mm z padem 4cr bordo i pastą 3d ONE. 

20200824_124440.jpg.33a30425e6e5e1d700165ba9dfdc3e9e.jpg

20200824_123503.jpg.1d2936931fc2eb0910cd4d2f7fc4af40.jpg

Tak wyglądało to po zmatowieniu i zdjęciu zmatowienia. 

20200824_123706.jpg.8bacfa21497b0d2063ab4977f2f6b9eb.jpg

A tak po użyciu 3d one + żółtego 4cr w celu pozbyciu się micro marringu (haze po DA). 3 etap nie był wymagany, na tym lakierze gąbka o średniej twardości skutkuje idealnym wykończeniem. 

Przyszedł czas na drugą stronę zderzaka a następnie na błotnik. 

Przed:

20200824_122037.jpg.8a5f88490b342f19c54a5cb05bb8bcc3.jpg

Po

20200825_185923.jpg.9767cc7e45742db052b6f0e4b7259c5c.jpg

Kolejnym etapem były drobne poprawki na dachu, 9mm + żółty pad + 3d one, oraz finish na całym aucie 15mm + 3d ACA 520 + czarny pad ADBL celem pozbycia się wosku. 

Następnie na lakier wpadł FX Protect. Sama aplikacja w tym konkretnym przypadku była dosyć problematyczna .. w sumie atomizer działał przez .. jakieś 30 sekund, padł po 1 elemencie .. poszukiwanie na gwałt drugiego i.. ten podziałał aż na 4 elementach, ale strasznie lał po rękach .. koniec końców powłokę na dach aplikowałem klasycznie, z pomocą aplikatora carpro, suede od fxprotect .. docieranie powłoki bezproblemowe, a look .. bajka 🙂 Choć w stosunku do Show Wax-a od GoodStuffa nie ma większej różnicy. Sprawdzę ile powłoka przetrwa na typowym mieszczuchu, przebiegi nie są wielkie, ale auto nie jest garażowane. 

20200830_121419.jpg.ba7cc2af5f350cac8a59cbc3b24881b8.jpg

Plastiki otrzymały Perla w rozcieńczeniu 1:1. 

20200825_135841.jpg.82f00f879924b27320e5513eb9081834.jpg

W międzyczasie lampy z przodu zostały lekko spolerowane z powodu swirli. A tylne otrzymały CP Elixir. 

Felgi zostały doczyszczone Ech2O i otrzymały BSD 1:1 a opony Perla 1:1 + dotarcie fibrą (wyszedł przyjemny mat) 

Kilka fotek na gotowo:

20200825_185421.jpg.aa2cca2c2da9c61ce425aa403a1438dd.jpg

20200825_185730.jpg.72fc573a3b6ba8c490c4bc47b766c084.jpg20200825_185408.jpg.85da2ebff36cd6d4ecd6c0f879084ee3.jpg20200825_185359.jpg.cb02d5f8d36483e6edcb87b01d41b486.jpg

20200825_185912.jpg.726ca6842254c9d49ba498a3419a7dde.jpg20200825_185900.jpg.82a8d10124b2bcac57ca505b3fcf7975.jpg20200825_185734.jpg.1d24ea2cdb2ebce9b66a33f18a772e97.jpg20200825_185427.jpg.76f1627beaaec095099a8a59c6dcfcfb.jpg

Tak, fotki robione Samsungiem, stąd delikatne podbicie koloru / HDR, i klasyczne nieogarnianie czerwonego koloru przez aparat .. Tyle odemnie. Następny update pewnie dopiero zimą/ w przyszłym roku. 

  • Lubię to 5
  • Super 1
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Streat napisał:

@FilipO czemu robisz BSD 1:1?

Łatwiej się go dociera,  nie jest aż tak tępy, a różnicy w trwałości nie widzę. Teraz sprawdzam go na felgach, jako nie do końca bezpośredniego konkurenta GS Rims Detailer. Good Stuffa w 90% czasu aplikuje na felge, po czym pod ciśnieniem ją spłukuję. Tak trzyma jedna dłuższą trasę, do 1k km. Teraz kwestia ile wytrzyma BSD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.