Jump to content

BMW X6 [5.0i xDrive]


Recommended Posts

Witamy :)

Poniżej zdjęcia BMW X6 [5.0i xDrive], po ok. 30 godzinach pracy 2 osób. Auto ze szczególnie zaniedbanym wnętrzem zostało poddane korekcie lakieru a następnie zabezpieczone woskiem SV Mystery, który został wygrzany do odpowiedniej temperatury przy pomocy promiennika podczerwieni.

 

Produkty użyte:

 

Mycie ,glinowanie i osuszanie:

-Valet Pro pH neutral snow foam

-Z**** Sponge

-System 2 wiader grit guard

-SV Paint Rubber Yellow

-Car Valet do usuwania smoły i żywicy

-Aquatouch Drying Towel + Chemical Guys Drying Towel

 

Koła i opony:

-SV Wheel Brush

-P21S Wheel Cleaner

-SV Pneu Matt

-SV Autobahn

 

Korekta:

-Festool Shinex + Makita 9227 CB

-SV Cleaner Fluid Proffesional

-SV Cleaner Fluid Regular

 

Wnętrze i pozostałe elementy:

-SV Leather Cleaner

-SV Leather Milk

-SV Leather Glaze

-SV Cleaning Brush

-SV Plastic Wash

-SV Protecton Matt

-SV Crystal

-Rain X

-SV Wood Polish

-SV Seal Feed

 

Silnik:

-SV Motor shine

-SV Nano express

 

Wosk:

Swissvax Mystery

 

 

57449558.jpg

64778665.jpg

87375365.jpg

99704671.jpg

78889509.jpg

40646539.jpg

74912970.jpg

89985618.jpg

27116098.jpg

89013921.jpg

49611119.jpg

62395768.jpg

65759867.jpg

75999999.jpg

16350926.jpg

82465660.jpg

76237731.jpg

62571952.jpg

37339824.jpg

49306776.jpg

29575694.jpg

88906517.jpg

55445404.jpg

26902795.jpg

71406048.jpg

26818203.jpg

18416035.jpg

79485437.jpg

59431730.jpg

41356782.jpg

89475837.jpg

15625812.jpg

44804718.jpg

96343624.jpg

61840325.jpg

62691395.jpg

65150683.jpg

57249288.jpg

70349982.jpg

71103626.jpg

41288202.jpg

29343229.jpg

14808344.jpg

81881210.jpg

77717256.jpg

14313530.jpg

43577099.jpg

94949927.jpg

12760924.jpg

90131014.jpg

37855408.jpg

27886933.jpg

16524789.jpg

61868426.jpg

52247393.jpg

87593997.jpg

21259519.jpg

91695117.jpg

38080663.jpg

93539742.jpg

93683223.jpg

32160349.jpg

70577720.jpg

53881074.jpg

30633699.jpg

80633259.jpg

10409066.jpg

66786618.jpg

41759278.jpg

13335112.jpg

62060431.jpg

15505292.jpg

73928409.jpg

98064257.jpg

90135628.jpg

88236802.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Fura odzyskała należny jej blask :)

Na rajdzie Elmot widziałem dwie x6 którymi jeździli kibice - autko na prawdę robi wrażenie. A takie dopieszczone to już całkowita rewelacja.

Link to comment
Share on other sites

Jezusicku!!!! jak można TAK zapuścić TAKĄ furę, szczególnie w wnętrzu :shock::cry:

Co daje wygrzanie wosku promiennikami podczerwieni??? :o

Wykonanie projektu, jak zawsze, na najwyższym poziomie :good:

Link to comment
Share on other sites

Jak zwykle pelen profesjonalism :!:

Z tym srodkiem az tak zle chyba nie bylo. Pomijajac skore (przy okazji, swietne 50/50) wnetrze nie wygladalo na zniszczone, po prostu na nie sprzatane od jakiegos czasu.

Czy ogrzewanie lampami ma na celu podwyzszenie trwalosci wosku, czy wynika z wymogow co do temperatury aplikacji?

 

Swietna praca :good:, ciekawa relacja :good:, paskudne auto :P

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Co daje wygrzanie wosku promiennikami podczerwieni???

 

Zapewne to samo co podgrzewanie palcami przy nakłądaniu gołą ręką, wosk łatwiej się rozprowadza i "aktywuje".

 

Świetna praca :good:

Link to comment
Share on other sites

nOx, szkoda, że tylko ulotki :)

fonnes, teoretycznie wosk lepiej wiąże się z lakierem i dłużej trzyma. Takie nagrzanie powierzchni ma jeszcze jeden istotny plus. Daje nam to możliwość pozbycia się nadmiaru olejków bez konieczności wystawiania auta na słońce (czyt. na kurz, pyłki, liście i wszystko inne co fruwa w powietrzu).

"Wypocony" wosk ma znacznie lepszy wygląd na aucie.

Evo, nakładanie produktu dłonią to zupełnie inna bajka i potrzeba tysiąca zwinnych azjatów, którzy masowaliby furę przez całą noc, żeby rozgrzać ją do 60 stopni.

Link to comment
Share on other sites

Zastanawia mnie jedno, kolejne auto w bardzo dobrym stanie i po raz kolejny użyto pasty 3M Fast Cut + która notabene została usunięta z opisu...dziwne :dontknow:

Sorry :oops: ale opis był robiony w nocy po północy :) i ktoś z rana ze świeżym umysłem wyłapał kilka haków ;)

Link to comment
Share on other sites

Poświęcenie osoby tworzącej opis o 12 w nocy jest warte postawienia browara.

Małe błędy są chyba do wybaczenia ;) .

Dla końcowego sprostowania... zielonego korka nie było :) , ale w jednym z kolejnych projektów będzie go bardzo dużo :ad:

Link to comment
Share on other sites

zupełnie nie rozumiem (po raz kolejny) wątpliwości towarzyszących użyciu FC+. Ta pasta nie jest jakimś lucyferem, a nawet fabrycznie nowe auta są często tak "złachane", że jej użycie jest niezbędne. Dla mnie to zupełnie normalna sprawa, nie ma się czemu dziwić. Zdecydowanie łatwiej jest natomiast poddawać sensowność jej stosowania w wątpliwość, nie mając na codzień do czynienia z autami "salonowymi"....

 

Hubert, metys - good job, wszystko jedno czy z zielonym korkiem czy z niebieskim czy różowym :)

Link to comment
Share on other sites

zupełnie nie rozumiem (po raz kolejny) wątpliwości towarzyszących użyciu FC+. Ta pasta nie jest jakimś lucyferem, a nawet fabrycznie nowe auta są często tak "złachane", że jej użycie jest niezbędne. Dla mnie to zupełnie normalna sprawa, nie ma się czemu dziwić. Zdecydowanie łatwiej jest natomiast poddawać sensowność jej stosowania w wątpliwość, nie mając na codzień do czynienia z autami "salonowymi"....

 

Hubert, metys - good job, wszystko jedno czy z zielonym korkiem czy z niebieskim czy różowym :)

 

Zgadzam się w 100% że niektóre ''salonowe'' auta wymagają użycia zielonej nakrętki, fotki bynajmniej tego nie oddały, stąd też moje pytanie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.