lodowa Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Cześć . Po byciu obserwatorem czas na jakieś radykalne kroki no i proszę pierwsza relacja " Wash and wax " potraktowana bardzo dosłownie Pacjentem jest Swift mojej ukochanej który miał dużo swirli , hologramów oraz drobnych rysek . Wiem ze zdjęcia to nie jest profesjonalna robota ale Panowie nie spodziewałem się ze przygotowywanie dokumentacji zajmuje tyle czasu . Więc do dzieła ! zdaje się ze to była sobota 08-00 tak wygląda nasz cukierek ... siedzi na nim ssw albo bsd fakt faktem umierające ale jak później się okazało po zabiegach jeszcze walczące zaczynamy od pre-washa oraz mycie użyłem Shiny garage pre wash citrus oil opryskiwacza ze sklepu ogrodniczego wiaderko castorama plus separatorek rękawica meguiar's szampon RRC Kwaśny auto mamy umyte wiec przechodzę do dekontaminacji będę używać cleantech tar&glue shiny garage d-tox rękawica mikrofibrowa z lidla do podbicia działania tych produktów po aplikacji na lakier Shiny garage fruit snow foam jako wymycie następnie wpada adbl clay sponge a lubrykacja to shiny garage sleek premium shampoo i mycie finalne znów RRC kwaśny szampon przy użyciu rękawicy meguiar's . i mamy jezioro na tym etapie auto wylądowało i mojego dobrego kolegi z którym przeprowadziłem korektę lakieru ale mam zbyt małe obycie z maszyna i nie nazwę tego etapu swoja praca . Daniel użył zielonego korka z 3m i na koniec Megsa 205 na czarnej gąbce ja za to musiałem się zająć kołami letnimi i tu użyłem Shiny garage monster wheel cleaner Shiny garage pure black tire cleaner shiny garage back 2 black tire polymer w dwóch warstwach nakładane aplikatorem work stuff po wszystkim dwie felgi dostały ssw a dwie icy ceramic detailer wspomagałem się pędzelkami shiny oraz łazienkowa szczoteczka do czyszczenia opon efekt pracy po reanimacji lakieru o Ipie nie zapomnieliśmy wiec robi sie cześć finalna mianowicie wosk uber ( aplikacja i docieranie bajka , preparat tez bardzo wydajny i widać ze podbija wygląd ) aplikator k2 shiny garage jet black aplikator adbl one shot tire pad oraz po kilku dniach śmigania oraz już na letnich kołach mam nadzieje ze was nie zawiodłem , starałem się to zrobić jak najlepiej umiałem ... oczywiście poprowadzić zabiegi oraz to zredagować . dziękuje za uwagę ! 13 3
MMCzysci Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Całkiem fajnie, samochód prezentuje się zacnie. Czekamy na kolejne relacje Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka 1
Karbo Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Podpinam się do kolegi wyżej Fajna relacja ! Wiadomo, tworzenie jej trochę trwa, jednak efekt wynagradza wszystko 1
D@ViD Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @lodowa Brawo Fajnie wyszło. Widzę w Tobie potencjał. Oby tak dalej - do przodu ! Co do zredagowania relacji... wyobraź sobie teraz ile mi zajęło zrobienie mojego ostatniego PSB Szkoda, że nie spróbowałeś zrobić "polerki" samodzielnie, albo chociaż razem z kolegą, ale wierzę, że i przyjdzie na to czas u Ciebie - maszyna nie parzy Kilka wskazówek z mojej strony: 1) Auto było w miarę "czyste" - Odpuściłbym tu Pre-Wash Citrus Oil i dał od razu T&G. 2) Po czasie wrzuciłbym na T&G właśnie Pre-Wash Citrus Oil i potem mycie ręczne a pianą neutral przykryłbym D-Tox'a po umyciu ręcznym i osuszeniu Tyle ode mnie 1
lodowa Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @david2888 uczę się maszyny ale nie było czasu na zabawę i musiałem poprosić Daniela o pomoc bo bym sie nie wyrobił w czasie a co do wskazówek czy moja 'ścieżka' była błędna czy tez sugerujesz mi alternatywę ? pytam gdyż bałbym się przy pracy mechanicznej z tar and glue ze jednak uszkodzę lakier w etapie jeżeli bym nie planował późniejszej korekty . Auto może i nie widać ale miało na sobie dość sporo pyłu . Temu wybrałem taka kolejność . Myślałem ze to bezpieczna i dobra opcja
D@ViD Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 minuty temu, lodowa napisał: a co do wskazówek czy moja 'ścieżka' była błędna czy tez sugerujesz mi alternatywę ? alternatywa Etapy pracy trzeba dobierać do każdego przypadku inaczej. 5 minut temu, lodowa napisał: pytam gdyż bałbym się przy pracy mechanicznej z tar and glue ze jednak uszkodzę lakier w etapie jeżeli bym nie planował późniejszej korekty . Ty robiłeś kanapkę T&G + D-TOX i to wzruszałeś rękawicą? czy każdy produkt osobno+ wzruszenie i spłukanie?? Po pierwsze użyłeś T&G Cleantecha. Cleantech określa swój T&G jako mocny i do stosowania punktowego "na mikrofibrę", więc już i tak zaryzykowałeś Mi chodziło o to że na suche auto od razu T&G -> kilka minut -> SG Citrus Oil -> kilka minut -> Spłukanie -> Mycie ręczne szamponem. 1
lodowa Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 6 minut temu, david2888 napisał: alternatywa Etapy pracy trzeba dobierać do każdego przypadku inaczej. Ty robiłeś kanapkę T&G + D-TOX i to wzruszałeś rękawicą? czy każdy produkt osobno+ wzruszenie i spłukanie?? Po pierwsze użyłeś T&G Cleantecha. Cleantech określa swój T&G jako mocny i do stosowania punktowego "na mikrofibrę", więc już i tak zaryzykowałeś Mi chodziło o to że na suche auto od razu T&G -> kilka minut -> SG Citrus Oil -> kilka minut -> Spłukanie -> Mycie ręczne szamponem. t&g -> rękawica -> płukanie -> dtox -> oddech -> rękawica -> piana ale ok będę miał na uwadze bo za tydzień będę robił serwis powłoki ... ( na innym aucie )
D@ViD Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @lodowa w 90% T&G bezdotykowo sobie daje radę na lakierze Deiron taki jak D-TOX to koniecznie wzruszyć rękawicą No i tą kolejność co ci podałem, to zauważ, że każda chemia siada na suchy lakier i lepiej wtedy działa. T&G - na samym początku masz suchy lakier. D-TOX - po myciu już ręcznym i osuszeniu również masz suchy lakier 1
keza Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @lodowa pierwsze koty za płoty, fajnie wyszło. Chłopaki już wyłapali kilka błędów ale pamiętaj wszyscy się uczymy na błędach. Z maszyną trzeba się oswoić, każda minuta z maszyną to skuteczniejsza praca w przyszłości Powodzenia 1
Moderator Streat Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Błędów nei ma dużo, bardziej bym je nazwał niuansami fajna relacja i fajnie sie oglada widać miał kto robić zdjecia no i efekt koncowy bardzo dobry 1
bochen Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Bardzo fajna relacja... z każdego przypadku autodemonstracji własnych prac na W&W tacy jak Ja początkujący "praktykanci" chłoną dużo wiedzy do użycia w praktyce - z Twojej również Swifty to fajne autka... ostatnio wysoko latają 1
lukeu Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Fajnie! Super przygotowałeś auto do korekty, szkoda jedynie, że kumpel nie zrobil kilka 50/50 w trakcie pracy. Na czwartym zdjęciu od końca super widać ziarno! Koła też bardzo fajnie odświeżone, woski w sprayu na pewno no chwilę pomogą w domywaniu 1
Qlimaxss Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2020 @lodowa ekstra wyszło , szkoda że nie ma ori felg letnich ;( Ale ogólnie mega to auto odżyło . Tak jak piszę @lukeu mega ziarno wyszło kozak zdjęcie 1
lodowa Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2020 dziękuje wszystkim za zainteresowanie a szczególnie wam Panowie o komentarze . Dziękuję za pozytywny odbiór za jakiś czas postaram się wrzucić relacje z serwisu powłoki oraz woskowania polo Ojca Bardzo budujące opinie !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się