Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Fusso siedziało pół roku na lampach a kwarc dlux tylko rok? Przecież to jest podobno permanentna powłoka a nie wosk który da się zmyć. Przecież to nie musi super kropelkować ale ważne że coś siedzi i chroni przed matowieniem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu zaczyna się dywagacja nad stwierdzeniem "siedzi". Nie masz możliwości stwierdzenia ile powłoka siedzi. Hydro wcześniej spadnie niż ochrona przed UV. A często się słyszy że lsp umarło za wcześnie, a umarło hydro a nie lsp. 

 

Przy reflektorach najważniejsza jest ochrona przed uv. Ja daje gwarancje na rok i mam pewność, że w tym czasie się nic nie stanie. 

 

Ps. oprócz trwałości trzeba brać pod uwagę filtry UV a wydaje mi się że fusso ma ich mniej względem dedykowanych powłok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leciałem od 500-2500 (wyższych gradacji nie było w mojej okolicy) i później menzerna 3500 i 2500. Na zdjęciach efekt po papierach 2500. 1 i 3 z lewej przed a na 2 z prawej przed robotą. Niestety nie mam takiego porównania po pastach

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zdroja0 ludzie kładą nawet folię na lampy i chwalą sobie. Więc c wychodzi na to że nie filtry UV tylko blokada przed dostępem do tlenu z powietrza przez co plastik się nie utlenia. Ja tak to rozumuję i wydaje mi się dość sensowne. Właśnie dlatego hydro niezbyt mnie interesuje choć ludzie określają trwałość po tym, no bo zbytnio nie ma jak inaczej tego sprawdzić, na lakierze czy kołach. Ale na lampach się da a mianowicie jak nie zaczynają od nowa robić się matowe to powłoka siedzi i to jest najważniejsze. Kropelki na przezroczystym kloszu lampy i tak nie są tak bardzo widoczne a i nie o to chyba tu chodzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Lukaso kładzie się foli bo mają filtry UV. Wg. mnie najlepsze rozwiązanie bo  dodatkowo chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi.

Nie dostęp do tlenu decyduje o tym żółtym nalocie a promienie słoneczne. Było to już niejednokrotnie mówione że reflektory płowieją zazwyczaj w górnych częściach.

Podsumowując: osobiście używania powłok dedykowanych do reflektorów więżąc że mają zwiększoną ilość blokerów UV.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiło się cieplej, rozdzwoniły się telefony.
Toyka Corolla + nałożenie Gyeona TRIM

KCEZ6mN.jpg?1

WiE1DX1.jpg?1

61kogy4.jpg?1

KYMsjfN.jpg?1

YTd4v3u.jpg?1

56xEMpr.jpg?1

QxLwH8x.jpg?1

s1T3xbo.jpg?1

Gd8qpYo.jpg?1

8Jeq5Ez.jpg?1

C7yi6aQ.jpg?1

prISj6Q.jpg?1

 

Golf V + Megs Headlight Protectant

OgCIXp8.jpg?1

irCfTaP.jpg?1

SdbwzkM.jpg?1

xyYlvdl.jpg?1

KoHDxBj.jpg?1

DxgT0zK.jpg?1

45inyMo.jpg?1

PZgIrCx.jpg?1

 

Pzdr.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nissan Micra.

Jak zwykle mnie to przytrzymalo kilka h i nie wiem jak niektórzy to robią w dwie godziny.

800>1000>1200>1500>2000>2500

Potem dual action s75 plus MF nat najmocniejsza plus CarPro cc a następnie żółty nat i ex 04 06

Zabezpieczenie Tevo s60 x2.

Nie mam zdjęć przed. Jedynie  w trakcie, po papierowanie.

IMG_20190319_223808.jpg

IMG-20190319-WA0012.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie udało mi się raz zrobić lampy w 1:50 ale były mocno zmęczone więc lakier schodził dość łatwo, nie były duże więc i powierzchnia mniejsza do cięcia no i musiałem bardzo sprawnie to robić.

Generalnie to wychodzi około 2,5 godziny mniej więcej. No chyba, że np Skoda Octavia 1 to tam jest długo z uwagi na dziwny lakier użyty na lampach, który wymaga w całości prac papierami na mokro jeśli korzysta się z jakiejś maszynki.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, wiem, że pewnie nie raz przewijało się to pytanie, ale jaką niedrogą powłoką zabezpieczyć wypolerowane lampy (Passat B6 jeśli ma to w ogóle jakieś znaczenie). Mam co prawda Meguiars Headlight Protectant, ale chciałbym zapodać powłokę ceramiczną. Czy MR FIX 9H za ok. 40 zł się do tego nada? Rozumiem, że nakładam powłokę poziomo, potem pionowo, czekam 1-2 min i poleruję mikrofibrą na gotowo (i po kilku godzinach czynność powtarzam)? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie dluxa. Nie warto ryzykować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z jego trwałością po otwarciu? Zużyje kilka/-naście kropel, a flakon chyba 30 ml ma. W jakich warunkach to się przechowuje (pisze na opakowaniu?) i jak długo zachowa swoje właściwości? Nie ma tańszych alternatyw?

Co do metody nakładania, dobrze rozumiem i opisałem we wcześniejszym poście? Nakładam np. szmatką bez ruchów kolistych, chwilę odczekuję, a potem poleruje się już normalnie ruchami kolistymi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko do znawcow.

Wypolerowalem lampy jakis miesiac temu. Teraz zastanawiam sie aby polozyc na nie Gyeon Trim albo CarPro Dlux. 

Czym mam wymyc lampy zanim zaaplikuje np Dluxa? CO polecacie?

Papierem sciernym nie bede ich jeszcze raz jechal bo zaraz plastiku mi moze braknac;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda 6
Papier wodny 1000,2000.
KOCH H8 PAD 50mm MF. Ex04-06 +żółty NAT 50mm
a3f5034aa524af515979dc13738190a4.jpgb5470e5098513fcd9f94b77362f43f64.jpg

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko, jak zabrać się za te reflektory? Czy to jest lakier bezbarwny który ma taką dziwną strukturę, Magiczna gąbka potrafi to usunąć, ale klosz robi się matowy. Posiadam maszynę DA i paste 3D SPEED.

2 (2).jpg

2 (1).jpg

3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Magiczna gąbka jest lekko ścierna, i zbiera schodząc lakier bezbarwny, trzeba by zetrzeć lakier papierem ściernym do końca, wypolerować do końca i zabezpieczyć czymś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może spróbować do końca magiczną gąbką, a potem właśnie pastą 3D speed na twardym padzie, wiem ze raczej będzie potrzebna mocniejsza pasta, ale chyba nic nie zepsuje?   Czy winne mogą być żarówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, xdaavi napisał:

a może spróbować do końca magiczną gąbką, a potem właśnie pastą 3D speed na twardym padzie, wiem ze raczej będzie potrzebna mocniejsza pasta, ale chyba nic nie zepsuje?   Czy winne mogą być żarówki?

Kilka miesięcy  temu ogarniałem takie zmatowienie reflektorów,  najlepiej papierami wodnymi 800-2500, następnie pasta polerską. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś robił lampy w Mazdzie 2 2010?
Latwe w obróbce czy z tych bardziej opornych?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fitte, nie robiłem co prawda ale jak do tej pory japończyki mały dość dobrze "współpracujące" lampy więc nie sądzę aby się coś zmieniło. Biorąc pod uwagę cięcie kosztów wśród producentów to im świeższe auto tym powinno być nawet łatwiej.

AndiT, jak nie masz rysek itp to odtłuść dobrze lampy (może być zmywacz silikonowy bo szybko odparowuje) i na to Gyeona nakładaj lub podobną powłokę.

Pzdr.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Manolito77 napisał:

Fitte, nie robiłem co prawda ale jak do tej pory japończyki mały dość dobrze "współpracujące" lampy więc nie sądzę aby się coś zmieniło. Biorąc pod uwagę cięcie kosztów wśród producentów to im świeższe auto tym powinno być nawet łatwiej. 

 

Nie zgodzę się z tym twierdzeniem, ostatnio robiliśmy X5 z wieloma odpryskami. Lampa baaaardzo twarda, walczyliśmy w 2 osoby chyba z 3 godziny żeby usunąć warstwe UV.

Wczoraj robiłem Bravo 2 z takimi uszkodzeniami jak w wyżej pokazanym Grande Punto. Papiery 800 to tylko by pomiziały te lampy..musiałem zaczynać od 320 a i tak było co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motyla noga... Czytanie ze zrozumieniem to ostatnio deficytowa umiejętność - autor pytał o JAPOŃCZYKA.  Stąd i moja odpowiedź nawiązywała do aut JAPOŃSKICH a tu nagle wyskok z X5...
Jak lampę w X5 nazywasz walką to czekam aż nawinie Ci się do roboty Skoda Octavia I. 😎

Co do Punto - zgadza się. 800-tka to 2-3 gradacja w kolejności. Żeby to 'nadgryźć' w miarę sprawnie to bez 320-400 na początku nie ma co podchodzić.

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.