Gordo Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Wszyscy się chwalą jak to nie-odpicowali auta swoje lub klientów. Teraz pochwalcie się, co ostatnio popsuliście, delikatnie mówiąc spapraliście lub po prostu nie byliście do końca zadowoleni z efektu i jakie wyciągnęliście wnioski? Ja ostatnio zrobiłem wet sanding całego auta i porwałem się na to z polerką orbitalną. Mało tego nie wszędzie mogłem się nią dostać i trzeba było jechać ręcznie. Wniosek oczywisty, a żeby nauka nie poszła w las, zakupiłem polerke rotacyjną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
metys Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 raczej z prac jestem zadowolony. Denerwuje mnie tylko jak czas mnie goni w pracy. Z ciekawszych wpadek to jakieś 2 tygodnie temu zalanie komputera we francuzie przy myciu silnika. PS auto już reanimowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Nie napiszę co schrzaniłem , bo mi się nie zdarza ale cudów których się naoglądałem pracując w branży starczyłoby na małą książkę. Chyba najbardziej drastyczny widok to młodzieniec walczący z muchami na przednim zderzaku które nie zeszły przy myciu. Kiedy ktoś zwrócił mu na to uwagę ten rzucił krótkie "gdzie jest k... buff" , chwycił polerkę rotacyjną, kapkę g3 i bez wody na wysokich obrotach zaczął znęcać się nad zderzakiem samochodu. Sytuacja była tym bardziej dramatyczna że to było kilkumiesięczne czarne M6. Nie interweniowałem, bo to nie był mój pracownik, ani moja sprawa, ale zdawało mi się ,że słyszę jak to biedne autko płacze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
metys Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Nie napiszę co schrzaniłem , bo mi się nie zdarza każdemu się zdarza. Jeśli nie teraz to za jakiś czas, w mniejszym lub większym stopniu, ale to nieuniknione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Stąd emotka po tym żartobliwym stwierdzeniu. Zdarza się , nawet jak wszystko starasz się wykonać profesjonalnie. Prosty przykład , usuwasz smołę z drzwi używając tar&glue remover i nie wiesz , że ktoś w jednym miejscu użył touch up - a ( lub jakiegoś pisaka ) , nie pokrywając tego klarem. Niby wszystko jest w porządku, ale po t&g pojawia się ubytek koloru , którego wcześniej zdawało się nie być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PamaTech Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 kończyłem polerowanie swojego auta, zostały mi ostatnie drzwi, drzwi kierowcy oczywiście, do zrobienia. miałem już trochę dość, a naglił mnie czas, nie chciało mi się już zakładać mniejszego pada, zeby wykończyć rejon przy klamce, na 2000obrotów zachaczyłem o uchwyt i mam teraz taką ładną, czarną rysę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted June 25, 2009 Administrator Report Share Posted June 25, 2009 Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić. Moim zdaniem to wina żony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Globy Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 Guzikiem od tylnej kieszeni spodni rozerwałem uszczelkę drzwi w Millenii, jak kucałem przy progu... Już nigdy ich nie założę Link to comment Share on other sites More sharing options...
łukash Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 Jakiś miesiąc temu robiłem granatową astrę (ostatnimi czasy tylko takie mi się trafiają ) a że miałem zajęty garaż bo klient nie odebrał jeszcze furki wiec wziąłem się za polerkę na powietrzu, oczywiście na zacienionej stronie. Na dworze było dość gorąco, rzekłbym upalnie i taśma maskująca (3M) tak skleiła się z czarnymi listwami przy szybie że nie dało się jej oderwać. Wpadłem na genialny pomysł, namoczę to i zmyje karcherem... to był głupi pomysł...część papieru zeszła ale klej został. Zeby było śmieszniej to co zeszło z listwy poprzyklejało się do lakieru na całym samochodzie. Musiałem to zmywać Megs Body Solvent i naprawdę wcale tak fajnie to nie schodziło. Nie chciałem używać Concept Tar&Glue Remover bo jest on bardzo skuteczny i bardzo agresywny przez co listwa mogłaby się uszkodzić. Straciłem przez to około godziny, no i oczywiście co sobie przy tym krwi napsułem... ehh. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PamaTech Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 PamaTech napisał/a:Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić. Moim zdaniem to wina żony Tylko i wyłącznie Jej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted June 28, 2009 Administrator Report Share Posted June 28, 2009 taśma maskująca (3M) tak skleiła się z czarnymi listwami przy szybie że nie dało się jej oderwać... Którą 3M taśmę użyłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
łukash Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Którą 3M taśmę użyłeś? symbolu nie znam ale jest to ta zwykła taśma maskująca w kolorze bladozółtym (Scotch). Normalnie uważam tą taśmę za bardzo dobrą a takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz. Samochód zdecydowanie za długo stał oklejony na bezpośrednim słońcu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Miałem kiedyś podobny problem z taśmą. Malowałem okna i okleiłem szybę taką właśnie taśmą i również dużo za długo była na słońcu. Nic tego nie ruszało. Kiedy słońce wysuszy klej taśma odchodzi, ale klej zostaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted July 6, 2009 Administrator Report Share Posted July 6, 2009 Którą 3M taśmę użyłeś? symbolu nie znam ale jest to ta zwykła taśma maskująca w kolorze bladozółtym (Scotch). Normalnie uważam tą taśmę za bardzo dobrą a takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz. Samochód zdecydowanie za długo stał oklejony na bezpośrednim słońcu. Spróbuj niebieskiej 3M – trochę drożej, za to mniej straconych nerwów Link to comment Share on other sites More sharing options...
łukash Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Ciężko jest ją dostać w jakimś sklepie z lakierami ponieważ mało kto ja stosuje. Byłem w autoryzowanym punkcie 3M w Łodzi to powiedzieli że nie maja i nie będą mieli bo nikt tego nie kupuje To samo odpowiedzieli na pytanie dotyczące gąbek w rozmiarze 4" i zielonej gąbki do FC+. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AutoDetailing Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 To samo odpowiedzieli na pytanie dotyczące gąbek w rozmiarze 4" Na stanie nie ma ich praktycznie nikt, jednak można zamówić np w hurtowniach lakierniczych. Jeśli byłaby większa ilość chętnych to jestem w stanie takie załatwić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator CleanerFreak Posted July 9, 2009 Administrator Report Share Posted July 9, 2009 Ciężko jest ją dostać w jakimś sklepie z lakierami ponieważ mało kto ja stosuje. Byłem w autoryzowanym punkcie 3M w Łodzi to powiedzieli że nie maja i nie będą mieli bo nikt tego nie kupuje Mogę przywieść pojedyncze sztuki z Carparts lub niedługo będę robił zakupy w Elite i będzie można się dołączyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
łukash Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Super. Jeśli tylko byłaby taka opcja to dołączyłbym się do zakupów w Elite. Prosiłbym wcześniej o jakąś PM żebym zdążył wybrać potrzebne produkty. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now