Jump to content

Co ostatnio schrzaniliście?


Recommended Posts

Wszyscy się chwalą jak to nie-odpicowali auta swoje lub klientów. Teraz pochwalcie się, co ostatnio popsuliście, delikatnie mówiąc spapraliście lub po prostu nie byliście do końca zadowoleni z efektu i jakie wyciągnęliście wnioski?

Ja ostatnio zrobiłem wet sanding całego auta i porwałem się na to z polerką orbitalną. Mało tego nie wszędzie mogłem się nią dostać i trzeba było jechać ręcznie. Wniosek oczywisty, a żeby nauka nie poszła w las, zakupiłem polerke rotacyjną.

Link to comment
Share on other sites

raczej z prac jestem zadowolony. Denerwuje mnie tylko jak czas mnie goni w pracy.

Z ciekawszych wpadek to jakieś 2 tygodnie temu zalanie komputera we francuzie :) przy myciu silnika.

PS auto już reanimowane

Link to comment
Share on other sites

Nie napiszę co schrzaniłem , bo mi się nie zdarza ;) ale cudów których się naoglądałem pracując w branży starczyłoby na małą książkę. Chyba najbardziej drastyczny widok to młodzieniec walczący z muchami na przednim zderzaku które nie zeszły przy myciu. Kiedy ktoś zwrócił mu na to uwagę ten rzucił krótkie "gdzie jest k... buff" , chwycił polerkę rotacyjną, kapkę g3 i bez wody na wysokich obrotach zaczął znęcać się nad zderzakiem samochodu. Sytuacja była tym bardziej dramatyczna że to było kilkumiesięczne czarne M6. Nie interweniowałem, bo to nie był mój pracownik, ani moja sprawa, ale zdawało mi się ,że słyszę jak to biedne autko płacze.

Link to comment
Share on other sites

Stąd emotka ;) po tym żartobliwym stwierdzeniu. Zdarza się , nawet jak wszystko starasz się wykonać profesjonalnie. Prosty przykład , usuwasz smołę z drzwi używając tar&glue remover i nie wiesz , że ktoś w jednym miejscu użył touch up - a ( lub jakiegoś pisaka ) , nie pokrywając tego klarem. Niby wszystko jest w porządku, ale po t&g pojawia się ubytek koloru , którego wcześniej zdawało się nie być.

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić.

Link to comment
Share on other sites

kończyłem polerowanie swojego auta, zostały mi ostatnie drzwi, drzwi kierowcy oczywiście, do zrobienia. miałem już trochę dość, a naglił mnie czas, nie chciało mi się już zakładać mniejszego pada, zeby wykończyć rejon przy klamce, na 2000obrotów zachaczyłem o uchwyt i mam teraz taką ładną, czarną rysę.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić.
Moim zdaniem to wina żony ;)
Link to comment
Share on other sites

Jakiś miesiąc temu robiłem granatową astrę (ostatnimi czasy tylko takie mi się trafiają:/ ) a że miałem zajęty garaż bo klient nie odebrał jeszcze furki wiec wziąłem się za polerkę na powietrzu, oczywiście na zacienionej stronie. Na dworze było dość gorąco, rzekłbym upalnie i taśma maskująca (3M) tak skleiła się z czarnymi listwami przy szybie że nie dało się jej oderwać. Wpadłem na genialny pomysł, namoczę to i zmyje karcherem... to był głupi pomysł...część papieru zeszła ale klej został. Zeby było śmieszniej to co zeszło z listwy poprzyklejało się do lakieru na całym samochodzie. Musiałem to zmywać Megs Body Solvent i naprawdę wcale tak fajnie to nie schodziło. Nie chciałem używać Concept Tar&Glue Remover bo jest on bardzo skuteczny i bardzo agresywny przez co listwa mogłaby się uszkodzić.

Straciłem przez to około godziny, no i oczywiście co sobie przy tym krwi napsułem... ehh.

Pozdro. ;)

Link to comment
Share on other sites

PamaTech napisał/a:

Ja ostatnio pozbawiłem bazy kant błotnika. Fura żony 13-ta godzina polerowania, a ta stała i mi dopingowała w pewnym momencie się przyciąłem no i stało się. Na razie to olałem ale trzeba będzie spróbować aerografem się pobawić.

Moim zdaniem to wina żony

Tylko i wyłącznie Jej :mrgreen:;)

Link to comment
Share on other sites

Którą 3M taśmę użyłeś?

symbolu nie znam ale jest to ta zwykła taśma maskująca w kolorze bladozółtym (Scotch). Normalnie uważam tą taśmę za bardzo dobrą a takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz. Samochód zdecydowanie za długo stał oklejony na bezpośrednim słońcu.

Link to comment
Share on other sites

Miałem kiedyś podobny problem z taśmą. Malowałem okna i okleiłem szybę taką właśnie taśmą i również dużo za długo była na słońcu. Nic tego nie ruszało. Kiedy słońce wysuszy klej taśma odchodzi, ale klej zostaje.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Którą 3M taśmę użyłeś?

symbolu nie znam ale jest to ta zwykła taśma maskująca w kolorze bladozółtym (Scotch). Normalnie uważam tą taśmę za bardzo dobrą a takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz. Samochód zdecydowanie za długo stał oklejony na bezpośrednim słońcu.

Spróbuj niebieskiej 3M – trochę drożej, za to mniej straconych nerwów ;)
Link to comment
Share on other sites

Ciężko jest ją dostać w jakimś sklepie z lakierami ponieważ mało kto ja stosuje. Byłem w autoryzowanym punkcie 3M w Łodzi to powiedzieli że nie maja i nie będą mieli bo nikt tego nie kupuje :/ To samo odpowiedzieli na pytanie dotyczące gąbek w rozmiarze 4" i zielonej gąbki do FC+.

Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Ciężko jest ją dostać w jakimś sklepie z lakierami ponieważ mało kto ja stosuje. Byłem w autoryzowanym punkcie 3M w Łodzi to powiedzieli że nie maja i nie będą mieli bo nikt tego nie kupuje
Mogę przywieść pojedyncze sztuki z Carparts lub niedługo będę robił zakupy w Elite i będzie można się dołączyć. ;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.