vanquisz Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, w skrócie to tak; jest to moje pierwsze auto, proces regeneracji lakieru wykonuję pierwszy raz. Stan przed regeneracją był tragiczny (co widział Przemek z Tych), dziesiątki odprysków na całym aucie i grube rysy, na dachu odbarwienie i ubytek klaru po antenie CB. Ciężko stwierdzić jak długa trwała korekta, bo tu aparat, tu obiadek..3dni po kilka godzin. Dużo grubszych rys pozostało, ale pozostawię je na czasy, kiedy będe bardziej doświadczony i wyposażony. Auto dostało gigantyczną głębie koloru, w porównaniu z tym co było - już widać że jest perłowy. Użyte środki: -AG Bodywork Shampoo Conditioner - bardzo przyjemny -Glinka showcarshine agressiv z której nie byłem zadowolony -SwirlX, UC na żółtym padzie 3M i pomarańczowym, twardszym tandetnym 'No name' -AG SRP na piankowym aplikatorze Megsa (miał być niebieski pad 3M, ale próbki SRP było mało) w mojej ocenie rewelacyjny produkt. -PB EX-P aplikatorem z mikrofibry - dał troche tego lustra, ciekawy i bardzo wydajny produkt -PB Natty's Blue piankowym Megsa, ten zapach poprawia humor AG Bumper Care - zrobił na mnie największe wrażenie, zobaczymy jak długo sie utrzyma. Zrobie temat w dziale testy. -W5 aktywna pianka - szyby -RIMWAX na felgach -polerka rotacyjna eurotec - bez szału, ale dała rade. Fotorelacja robiona cyfrową lustrzanką Panasonic Lumix Niektóre zdjęcia są po delikatnej korekcie, czego akurat na tym forum pewnie nie lubicie, ale jutro dodam oryginały z 'robota w trakcie' Na razie tyle: tzw 50/50 przed>po i cała reszta Podsumowując. w rzeczywistości lepiej to wygląda(wet look) niż to jest wykonane. Po prostu trochę sie bałem/nie umiałem usunąć wszystkich rys.
Administrator AreK Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dałeś radę!!!! Niezła robota. Powodzenia w dalszym upiększaniu.
vanquisz Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 mniej więcej półmetek grubsze rysy musiałem matowić AG Bumper Care W drodze jest już myjka parowa Lervina
SIL Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 -AG SRP na piankowym aplikatorze Megsa (miał być niebieski pad 3M, ale próbki SRP było mało) w mojej ocenie rewelacyjny produkt Dużo białego pyłku się "urodziło"? W weekend również zabieram się za test srp. Aż jestem ciekaw efektów.
firmek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2010 vanquisz, Super wyszlo, na dodatek pierwszy raz i to z maszyna Dużo białego pyłku się "urodziło"? W weekend również zabieram się za test srp. Aż jestem ciekaw efektów. Z efektow Powinienes byc zadowolony . Jesli chodzi o pylenie mozna je ograniczyc nie przesadzajac z iloscia srodka i wpracowywac go prawie do znikniecia.
Przemek Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Witaj Mam nadzieję, że rady co do trzymania maszyny się przydały. A jak dziewczyna, nie krzyczała, że bardziej piescisz auto niż ją? Lakier naprawdę miałeś w dość żałosnym stanie. Wyszło bardzo sympatycznie. Tak co najmniej z 2000 zł im plus do ceny auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się