Jump to content

3D Car Care - Pasty Polerskie


Recommended Posts

@powalla Kurde może faktycznie coś z moją techniką polerowania. Został mi jeszcze dach do zrobienia to spróbuję albo więcej pasty albo  z długością polerowania pokombinuję. Z samej pasty też jestem zadowolony bo mam jeszcze menzerne 3w1 i 3500 ale te strasznie pylą,a po 3d one praktycznie zero pyłu.

Link to comment
Share on other sites

Jedną mikrofibrą zbierasz z grubsza na sucho a później drugą wymywasz z IPĄ. U mnie również wymywanie bezproblemowe, bez znaczenia czy to ADBL Wipe Out czy IPA.

Link to comment
Share on other sites

@CarlosBlack Ok. Dzięki za odpowiedź. Kupię coś innego do wymywania,ale też spróbuję dać więcej pasty na pada,albo mniej przejazdów bo te resztki pasty po polerowaniu naprawdę wyglądają jak zaschnięty wosk. Powierzchnia jest tępa,że ciężko przesunąć fibrę,a powinna być chyba lekko tłusta. 

Link to comment
Share on other sites

@Krzysiek71, jeżeli pasta słabo się dociera (3D'ki ogólnie bardzo ładnie się docierają) to może oznaczać, że np. zbyt długo pracowałeś.

Spróbuj tego co pisałem wyżej, albo dodaj groszek więcej lub rób bardziej dynamiczne przejazdy - powinno pomóc 🙂

Link to comment
Share on other sites

@ShiningCar tak właśnie podejrzewam,że to jest to tzn.za mało pasty,albo za długi czas pracy maszyną. Do wymywania resztek pasty używam IPY w rozcieńczeniu, którą już wcześniej używałam i nie było problemu jak i SG scan więc tym bardziej uważam,że to nie wina zmywacza,a tylko mojej pracy. Jak pisałem wcześniej został mi do zrobienia dach to poeksperymentuję i oczywiście dam znać jak to wyszło. Ogólnie co do samej pasty to jestem zadowolony i polecam wszystkim niezdecydowanym.

Link to comment
Share on other sites

Jakiś czas temu robiłem korektę na Saabie 9-5 ( czarne uni ) pasta 3D one + niebieski Nat , DA 15 mm . Później przeleciałem jeszcze cleaneren Poor Boys profesional polish. Wyszło super , pasta przyjemna w pracy , zero problemów. Teraz chce się zabrać za BMW X3 i tak się zastanawiam czy taka kombinacja zda egzamin , lakier jest w słabym stanie. Nie zależy mi na mega wycinaniu rys i myślę nad użyciem pasty 3D one + biały pad Nat , później ewentualnie następny przejazd na żółtym padzie Nat . Za podpowiedzi z góry dziękuję 😉

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, ShiningCar napisał:

@pawko90 biała klasyczna gąbka NATa (nie Swap) może okazać się za słaba.

Jeśli lakier jest twardy a uszkodzenia większe zawsze możesz użyć np. FP Pro-Wool/Booski HS Wool Pad, następnie wykończyć.

Dzięki za podpowiedź. Zastanawiam się miedzy FP Pro-wool a FP MICROFIBRE CUTTING. Po przeczytaniu paru wątków na forum znalazłem dużo opinii o tym , że mikrofibra robi mniejszy bałagan . 

Rozmyślam również nad tym czy po prostu nie kupić pasty tnącej np . Aca 500 zrobić nią przejazd nebieskim Natem a potem poprawić 3D one na żółtym. Nie ukrywam , że zależy mi na tym aby dobrać taka kombinacje, która zajmie mniej czasu.

Link to comment
Share on other sites

Witajcie. Zrobiłem dach i pokombinowałem z tym wymywaniem. Otóż najpierw zebrałem resztki  pasty tak z grubsza,a potem IPA na fibrę i wymywałem,a na koniec przetarłem suchą fibrą. Jest powiedzmy dobrze. Jednak nie mogę wyczuć czasu pracy z tą pastą. Czy wypracować ją do końca,czy tylko trochę, tak by pozostał tłusty film po niej. I druga rzecz to delikatne hologramy , które widać w latarce i ostrym słońcu. Robiłem na jeden etap żółtym natem jak i najpierw niebieskim,a potem żółtym. Jeden element przejechałem jeszcze czarnym,ale bez widocznych rezultatów. Wiem,że to honda i w dodatku czarna,a ja początkujący,ale może podpowiecie  jak go wykończyć.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
W dniu 17.08.2021 o 18:04, Krzysiek71 napisał:

Witajcie. Zrobiłem dach i pokombinowałem z tym wymywaniem. Otóż najpierw zebrałem resztki  pasty tak z grubsza,a potem IPA na fibrę i wymywałem,a na koniec przetarłem suchą fibrą. Jest powiedzmy dobrze. Jednak nie mogę wyczuć czasu pracy z tą pastą. Czy wypracować ją do końca,czy tylko trochę, tak by pozostał tłusty film po niej. I druga rzecz to delikatne hologramy , które widać w latarce i ostrym słońcu. Robiłem na jeden etap żółtym natem jak i najpierw niebieskim,a potem żółtym. Jeden element przejechałem jeszcze czarnym,ale bez widocznych rezultatów. Wiem,że to honda i w dodatku czarna,a ja początkujący,ale może podpowiecie  jak go wykończyć.

Z wymywaniem na 3d one problemów nigdy nie miałem-dla mnie bajka, ale już na aca cutingowej się zdarzyło....raz lepiej, raz gorzej, do dziś nie rozkminiłem o co kaman. Co do holsów to też mi się przytrafiły na świeżym lakierze (ok.miesiącia) na DA i aca cutingowej. Ale był to mój ewidentny błąd w prowadzeniu maszyny. Wjechała 3d one i żółty NAT i miodzio. Jak honda to spróbuj wykończyć jeszcze m3500 (która z tego co widzę masz) lub 3d one i czerwonym NATem. Gdzieś czytałem, że ktoś one stepa na hondzie robił m3500 i czerwonym natem...

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
W dniu 28.09.2021 o 22:22, nossy napisał:

m3500 i czerwonym natem

royalem/rrc 😄 Tak to ja i to chyba jedyna pasta razem z essence która da sie w miare wykonczyc lakier hondy, testowane juz 3d 520, koch m3, enzo finish, 3d one, 03-06, PF 04-06, megs 205 i tylko menzerna dała zadowalajacy efekt 😄 

Link to comment
Share on other sites

@nossy Dzięki kolego za sugestie. Czerwonym nie próbowałem więc przy najbliższej okazji  spróbuję,ale to pewnie na wiosnę. Nie chcę za bardzo katować lakieru. Teraz posmalcować czymś na zimę i zbierać fundusze na wiosenne odświeżanie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.