Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Opublikowano

Clean Wheel to skoncentrowany, mocno kwasowy produkt do felg o zapachu migdałowym. Jego silne właściwości czyszczące pozwalają usunąć najcięższy brud z felg w tym rdzę. Produkt przeznaczony do czyszczenia wstępnego felg aluminiowych oraz stalowych. Nie należy go stosować na elementach chromowanych lub lakierowanych!

https://cleantechco.pl/produkt/clean-wheel/

Ceny:

0,5 l - 19 zł

1 l - 29 zł

5 l - 109 zł

cllean.png.acee9bd892e142761dbea6d39eaf089b.png

Cechy produktu:

wysoka wydajność

wysoka skuteczność

zmywa najcięższy brud

przyjemny zapach

 

ROZCIEŃCZANIE

1:10

SPOSÓB UŻYCIA

Rozcieńcz produkt według zaleceń.

Nanieś Clean Wheel na brudną felgę.

Wypracuj środek na powierzchni pędzlem, szczotką lub gąbką.

Spłucz dokładnie felgę pod ciśnieniem

pH 2– odczyn kwasowy.

Opublikowano
11 godzin temu, cleantechco napisał:

Produkt przeznaczony do czyszczenia wstępnego felg aluminiowych oraz stalowych. Nie należy go stosować na elementach chromowanych lub lakierowanych!

A czy lakier na felgach różni się czymś od tego na aucie? Żadna uszczypliwość z mojej strony. Pytam po prostu bo jak dla mnie felgi alu to również baza + bezbarwny (chyba że ktoś sam proszkowo pomaluje). Dlatego nie rozumiem jak coś może być bezpieczne dla lakieru na felgach ale nie wolno tego stosować na aucie. Jeśli się mylę wyprowadźcie mnie z błędu :-o

  • Dystrybutor
Opublikowano

Nie umiejętne stosowanie produktów może wyrządzić szkodę także na feldze 🙂 Odpowiednie rozcieńczenie i opłukanie w odpowiednim czasie daje gwarancję, że nic się nie stanie.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Tak zadziałał na 19 letnie felgi w stężeniu podanym przez producenta + miękki pędzel.

 

przed.jpg

po.jpg

  • Super 1
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

@thomasindaclub  osobiście do codziennej pielęgnacji felg nie używał kwasu, bardziej jak masz do ogarnięcia mocno zapuszczone felgi, ewentualnie podczas dekontaminacji przed aplikacją powłoki/wosku. Do codziennej pielęgnacji bardziej bym wziął coś typu En-jee albo Excede UWC (nie są kwasami), ewentualnie Red Dewheel od Cleantecha, chociaż osobiście nie jestem zwolennikiem używania deironizera za każdym razem.

  • Dystrybutor
Opublikowano
W dniu 6.01.2020 o 12:44, thomasindaclub napisał:

Witam 

Można tego używać do codziennej pielęgnacji felg ? Mocno kwasowe 10:1 czy więcej ? 

 

Przy stężeniu 1 do 10 czy 1 do 20 jak najbardziej możesz  🙂

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Znalazłem zapomniany kołpaczek, kilka lat jeździł na kole, od wewnątrz nigdy nie czyszczony, Na czerwono kwas clean wheel 1:10, na zielono zasada EF wheel cleaner około 1:8, bez zaznaczenia sama woda pod zmniejszonym cisnieniem z myjki. Ciekawy byłem czy będzie różnica bezdotykowo. Clean wheel jest kurde mocny 😄

IMG_20200127_161411__01.jpg

  • Lubię to 1
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Zależy co rozumiesz przez kompletnego szczura, bo są takie zaniedbane tylko przez kilka lat, a i takie nieczyszczone od nowości 😁 Ja dla bezpieczeństwa używałem 1:12 bo wiedziałem że już trochę lakier od środka utleniony.

Gamoń ze mnie, bo nie zrobiłem zdjęć "przed", a znalazłem tylko "po". U góry styling 81 - był bardzo mocno zajechany po użyciu 1:12 i pędzelkowaniu - widać, że jeszcze jest co robić no i bardzo dużo kawałków smoły. Poniżej styling 66, również 1:12, który pewnie kiedyś był czyszczony i pochodził z tylnej osi, gdzie mają te felgi jednak trochę lepiej. Na pewno na obu obręczach jeszcze ori lakier. 

123209173_3188575908035434_3000736609429907563_n.jpg

123409898_348206286274590_5487675607429865162_n.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

No ja mam do ogarniecia takie nie myte nigdy od 10 lat 😁 i obawiam sie ze 1:10 moze byc za slabe a nie wiem do ilu mozna zejsc przy tym kwasie 

Opublikowano

Kolega stężeniem 1:8 niestety nadgryzł utleniony lakier również na ori felgach BMW i zaczął mocniej złazić. Wydaje mi się że bezpieczniej jest kilka razy ruszyć mniejszym stężeniem oczywiście osuszając pomiędzy, niż od razu atakować agresywnym.  

Na kanale MX Nowicki był jakiś materiał o tym zdaje się i Paweł testował stężenia na "granicy bezpieczeństwa". 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Myślę że ta felga to już szczur nad szczury. Sądzę, że w takiej 10 lat nie mytej syf aż tak źle nie wygląda. Jak dla mnie ta testowa felga (też z resztą z BMW) to przypadek złożony składający się z : tarcia całkowicie zjechanych klocków, z możliwością nagrzewania się felgi, bo klasycznie felga jest raczej czarna od pyłów metalicznych, a ta wydaje się bardziej brązowa z racji korozji lotnej. Próbować możesz i koncentratem, ale ja bym się bał 😬

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.