Jump to content

Recommended Posts

2 godziny temu, rygryss napisał:

Zdecydowanie Zymol, zajebisty szampon, ten megsa jakoś mi nie siedzi.

kurde, przez ciebie nie będę miał spokojnego weekendu 😄 hehe i będę musiał wymienić szmapon 😄

 

plusy 🙂 

 

minusy:

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 786
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@DaV zdecydowanie RRC,

więc po co kolego zmieniałeś na inny , to forum jest takie trochę spaczone , paru kolesi nakręca spiralę inni czytają i zaczyna się "gonienie króliczka " . Kiedyś , bardzo dawno temu jeden z kole

Ja tobie polecę trochę drożej, ale za to plus mega tego szampony - możliwość mycia w słońcu.  Funky Witch Wash&Posh   Lub budżetowo a dobrze  Detailink Neutral Hand Shampoo

Posted Images

Ktoś może powiedzieć jaki szampon będzie najbardziej podobny do Shiny Garage Sleek & Bubbly? Chodzi o pianę i poślizg do bieżącej pięlęgnacji. Mam jeszcze tego FX i Koch nano Magic, ale jednak poślizgu i piany nie ma co porównywać do SG.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, flatron007 napisał:

Do tej pory używałem SG Sleek, szampon już się kończy więc pora wypróbować coś nowego. Czy ValetPro Poseidon to ta sama półka? Będzie lepszy/gorszy od SG?

2 bardzo odmienne szampony! SG to zwykly szampon neutralny fajnie sie pieniacy,pachnacy.Poseidon to szampon z dodatkami majacymi polepszyc wyglad i robi to dobrze ale slabo sie pieni i mycie nim nie jest tak przyjemne jak tym od SG 

  • Lubię to 2
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Kamsyyo napisał:

Ktoś może powiedzieć jaki szampon będzie najbardziej podobny do Shiny Garage Sleek & Bubbly? Chodzi o pianę i poślizg do bieżącej pięlęgnacji. Mam jeszcze tego FX i Koch nano Magic, ale jednak poślizgu i piany nie ma co porównywać do SG.

W moim prywatnym rankingu (13 uzytych szamponow) biorac pod uwage takie kryteria jak piana,poslizg,zapach i koszt jednego mycia z SG Sleek&Bubbly wygrywa tylko Labocosmetica Semper,produkt malo znany ale dla mnie to KING wsrod neutralnych szamponow 

Link to post
Share on other sites

@Strusno to trzeba zamówić kolejny szampon na wiosnę xD mimo że z 10-15 nowych czeka w szafie na testy,

 

Swoją drogą ostatnio przypadł mi do gustu szampon bananowy od elite detailers. Bardzo fajna piana, dobry poślizg na mikrofibrowym padzie. Tylko jest sporo nieścisłości bo na opakowaniu jest napisane, ze trzeba użyć 20-25 ml na 10l a na filmach firma leje 50 ml na 10l. Wybrałem opcję 50/10 i było bardzo dobrze.

  • Okay 1
Link to post
Share on other sites
Ktoś może powiedzieć jaki szampon będzie najbardziej podobny do Shiny Garage Sleek & Bubbly? Chodzi o pianę i poślizg do bieżącej pięlęgnacji. Mam jeszcze tego FX i Koch nano Magic, ale jednak poślizgu i piany nie ma co porównywać do SG.
Pianę/poślizg podobne mają FW Wash&Posh oraz 4detailer wiśniowy (nie pamiętam nazwy). Też bardzo dobrze wspominam Sleeke'a, miałem chyba V1 o zapachu winogron. Super szamponik.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jaki szamponik kwasowy byscie polecili do uzytku zarowno jako prewash i szampon miedzy tym od Shiny a tym od Deturner ? Mojego ulubionego od RRC nie ma w sklepie gdzie robie zakupy(wiem,wiem to rrc ale ich szampon narazie the best w tej kategori) 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Strus napisał:

W półce cenowej RRC spróbuj sobie Shampoo Red od CarLab. Bardzo przyzwoity a zapach wiśni powala. Uwielbiam nim myć i w zasadzie ostatnio myję tylko tym.

Ale zakupy robie w jednym sklepie wiec biore pod uwage tylko produkty tam dostepne 😐

Link to post
Share on other sites

@menior 4detailera piana kwaśna to dla mnie to samo co szampon tylko inny kolor. Nawet zapach mają ten sam. 

A tak a propos, to kto powiedział, że pianą we wiadrze nie można myć? 😜

Piany neutralne to są fajne dla oka. Kwaśne piany bardzo słabo się pienią, nie działają jako prewash, a czy coś dodatkowo wnoszą to nie wiem. Zasadowe są dobre jako preswash. 

Ps: użyj kwaśnej piany od 4detailera jako szamponu. Będzie dobrze 🙂

Link to post
Share on other sites

Slabo sie pienia....nie zawsze 😉 od RRC dobrze sie pieni i jako prewash domywa na poziomie zasadowych dlatego szukam czegos podobnego bo w arsenale juz mam pare tych slabszych kwasow

20201207_152258.jpg.f553e118ceb0f2aac46cb8d359ce43be.jpg

  • Okay 1
Link to post
Share on other sites

Nie podlapalem tematu kwaśnych kosmetyków i nie czułem potrzeby. Jaka jest zaleta kwaśnego poza potencjalnym odtykaniem powłoki z kamienia? Jeśli już szampon ma moc żeby faktycznie zdejmować raz na parę miechow kamień to nie wydaje się zasadne jego używanie w innym celu. Piszę tylko w kontekście własnej ignorancji także ten tego 😉

Link to post
Share on other sites

@lukasz_byd ja ostatnio sie skusiłem na Carpro reset. 

Pomimk, iż ten szampon jest realtywnie jednym z droższych to dla mnie jest bardzo dobry.

25ml na 12 litrów a piana ucieka z wiadra 18 litrowego. 

Poślizg bardzo dobry, domywanie okej. Zapachu nie potwierdze bo po Covidzie jest jeszcze średnio z zapachem. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.12.2020 o 15:24, analyzator napisał:

Nie podlapalem tematu kwaśnych kosmetyków i nie czułem potrzeby. Jaka jest zaleta kwaśnego poza potencjalnym odtykaniem powłoki z kamienia? Jeśli już szampon ma moc żeby faktycznie zdejmować raz na parę miechow kamień to nie wydaje się zasadne jego używanie w innym celu. Piszę tylko w kontekście własnej ignorancji także ten tego 😉

 

Ja się ostatnio zastanawiałem odwrotnie 🙂  Po co mi neutralny szampon jeśli kwasowy robi to samo a dodatkowo ściąga świeże osady mineralne? I nie jest w żaden sposób szkodliwy dla mytej powierzchni.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Strus napisał:

 

Ja się ostatnio zastanawiałem odwrotnie 🙂  Po co mi neutralny szampon jeśli kwasowy robi to samo a dodatkowo ściąga świeże osady mineralne? I nie jest w żaden sposób szkodliwy dla mytej powierzchni.

Neutralne w teorii powinny się lepiej pienić, w praktyce różnie z tym bywa 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.