Skocz do zawartości

Passeratti '18 Unc-R - Gtechniq i ... korekta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , 

Nie planowanie rozpocząłem sezon z kopyta - znajomy zadzwonił że jego Ojciec kupił nowego Januszowoza ( niestety nie w tedeiku :P ) i pasuje czymś liznąć :) 

Początkowo zamierzałem ten temat założyć w W&W - bo auto ze znikomym przebiegiem 107 km i "nie" myte ponoć . O tym niżej 

Od razu muszę Was uprzedzić że fotek nie ma wiele i robione iPhone'm a nie lustrem więc są po prostu dobre . 

Dobra przejdźmy szybko do listy na czym pracowałem 

Pre-wash'e - mycie i Dekontaminacja 

- DM MagicFoam 

- DM Shampoo Magic 

- DM Shampon bez nazwy :P ( w fazie testów ) 

- DM Iron Magic 

- Pricktbord 

Korekta - a raczej finish 

- Koch Antiholo na kilku padach średnich i miękkich od NAT'a 

Szyby 

- CarPro Ceriglass 

- DM Glass Magic 

- IPA 

- ADBL WipeOut 

Koła i opony 

- DM Iron Magic 

- DM CTRM 

- Soft 99 Tire Wax 

- IPA 

- ADBL WipeOut 

Powłoki 

- MaxProtect UNC-r 1.5 - dwie warstwy 

- Gtechniq G1 

- Chyba 4 Nano Rim Protect - bo zniszczyła mi się etykieta napisałem na niej tylko powłoka na felgi :) 

- Wnęki i inne detale Zymol Titanium 

 

Lecim z fotkami - zaraz po podstawieniu do Mnie 

IMG_2748.jpg.d903f45b3e48939c38a9241bcd718065.jpg

IMG_2749.jpg.4736c7e656ec1351317c52120503c13f.jpg

IMG_2750.jpg.47f46381a59f8053c8c84fb15818f1a3.jpg

IMG_2751.jpg.12adacf5b733d2db01d5145435b5f5b0.jpg

IMG_2752.jpg.ce65c425f22790ce28a428fe1576797c.jpg

Prict i iron w pracy 

IMG_2754.jpg.88b7a1c0610f7af6a28c02e27adf74bd.jpg

IMG_2755.jpg.2dfd4e10ed2cac6c414e03e9955b774c.jpg

Pierwszy pre-wash i piana na dwa palce :P 

IMG_2756.jpg.911525862277db60c582f388f32a90ea.jpg

IMG_2757.jpg.ed8892537ada8439f885adf89561c7d8.jpg

IMG_2759.jpg.76714e8d2c983abaed1b87389cda4c65.jpg

IMG_2762.jpg.9d02e21bd97ab4a9f2c578bc863e4268.jpg

Po 10-15 minutach spłukane i mycie na dwa kubły z szamponem w fazie testów 

IMG_2765.jpg.254352402040f5c4abdb243fc7cff505.jpg

IMG_2766.jpg.5920efc6f0590d5ded9a9397a19360d6.jpg

IMG_2767.jpg.812130afc4d23d87cb159a4552e03fd2.jpg

IMG_2768.jpg.ab04c8db75b4da3d76203804678ed79b.jpg

IMG_2769.jpg.ed537d81a89b23ab727888b28a237188.jpg

IMG_2770.jpg.06afbb8798960db7ae038e9a2c7d7180.jpg

 

Standardowo już dla mnie druga piana na auto a następnie osuszenie i wydmuchanie wszelkich zakamarków bo byłem pewny że od tłuszczę lakier i będę kładł UNC-r'a ...IMG_2771.jpg.2235a4ba2c4aee654523000d2391a649.jpg

IMG_2772.jpg.4579882e5e2c4918897bf9eac9329cbe.jpg

IMG_2773.jpg.532f4e8d48bd9a370700437525f58b38.jpg

IMG_2774.jpg.e08e2cea113c352c65e490aecb24e862.jpg

IMG_2778.jpg.f0a454a8cf083c7c91238aea3ef80b27.jpg

IMG_2779.jpg.fa31202ea8d22db6c9cbc0f35a5c13a6.jpg

 

IMG_2780.jpg.c82a0bc702c8e9e455ad79e1867cec0d.jpg

IMG_2781.jpg.6910d4dfefc7aff31bd6177a7a12a9aa.jpg

IMG_2782.jpg.11cf6f1baf069d6811833bb6a1c56336.jpg

IMG_2783.jpg.be9d3dbee6b701cb9c0d4293bd6662e2.jpg

IMG_2784.jpg.3f0d995190155c5e7967ca3e72d8f6b8.jpg

IMG_2785.jpg.1ab093db747cb5fe0223801627d3919b.jpg

IMG_2786.jpg.bcfcf1b4072e6474d97c916bf1f5b726.jpg

... nowy nabytek w dłoń i profilaktycznie sprawdzam lakier .

IMG_2787.jpg.47efef3871002c7ed6d72a6893259844.jpg

Przypomnę auto salonowe 107 km przebiegu dwa dni na ulicach !!

IMG_2793.jpg.4edeb462cc5880ae48d53962447eef56.jpg

IMG_2795.jpg.0c8de4af8ad24650724e550f31c58f90.jpg

IMG_2796.jpg.be75809086a042326ac5084b0785043d.jpg

IMG_2797.jpg.579a25b4b50297ac03ff76a4c3fcb5f2.jpg

IMG_2798.jpg.25776cce78810d3dfd803e9e757ef68f.jpg

IMG_2810.jpg.90fb4269f90faa43f3b177475ada06a2.jpg

IMG_2811.jpg.654d514559c608f1d91e3eee22c4f986.jpg

IMG_2812.jpg.4e82f7f81d5a50b8e2111a43ec13c517.jpg

IMG_2814.jpg.09daee547ddf692c8bd4787b99ade989.jpg

Podłamany sytuacją przestałem pykać fotki a do łapy wziąłem DA , Kocha anti holo i ogień . Na szczęście wystarczył finish . I od razu lepiej .

IMG_2816.jpg.2edc8a41eddf57171692cb9234a99945.jpg

IMG_2817.jpg.2379ca8e378dc5a12688abfc0cad3d38.jpg

IMG_2818.jpg.b53f0f45450c4539e85631afe7fa1dd9.jpg

 

IMG_2819.jpg.d5430dcbfc416dc3d192115e70230029.jpg

IMG_2820.jpg.307b331de52712a969ec6991e48ccc02.jpg

IMG_2822.jpg.0a39f8328d4d3d4a9f5e585721c659cf.jpg

IMG_2827.jpg.e82cdcee3cf361513afd62b0a423ebd7.jpg

IMG_2828.jpg.fea8175c9517840374f50691b07b1e07.jpg

IMG_2829.jpg.6a58562593a551fdfc912e42d5910abd.jpg

IMG_2830.jpg.f298620195a2e1e694b29c0ff4233fc6.jpg

Szybkie pianowanie i dwa kubły i wjazd do garażu na finalne "mizianie" .

IMG_2831.jpg.54ab4caf35ea68d9ff192ea5f8ecb0af.jpg

IMG_2832.jpg.a41e7164da0989a7e00eb4ecc4338bf2.jpg

IMG_2833.jpg.91a18677d61fce20eddbac35b365f9c5.jpg

Zestawik gotów :)

IMG_2834.jpg.4d0e38969922e70bab464f7ad62fa406.jpg

Jezusieńku jak ja kocham UNC-r'a :) 

IMG_2836.jpg.bdbb67ca44dbdf7552fee5dfd56a2763.jpg

IMG_2838.jpg.a55430a9c4d86a7f0fea460fd6477f7a.jpg

IMG_2839.jpg.13f62c66e93ac1c4a66274b7e4fb9f2d.jpg

IMG_2840.jpg.faf7b9e7b1bf6b79eb2b70849b00aeeb.jpg

IMG_2841.jpg.ee0072091beff622540844358de667b4.jpg

IMG_2842.jpg.45ec5cf9207602fb85e78f7e84b04061.jpg

IMG_2843.jpg.75b439558bb5514b00a843cc3caaf941.jpg

IMG_2844.jpg.f2d830c3b6f369bb65ee337321049255.jpg

IMG_2845.jpg.8b5da530ead0cfecd3d247b10a707656.jpg

Powłoka Sobie dogorywa a ja biorę się za detale . Wnęki - doły drzwi i obrzeża Zymol w dwóch warstwach . Na Motor Polytop Motofinish ( chyba nie pomieszałem nazwy :P ) 

IMG_2846.jpg.2b0a32092f837d005375aeccf98cf53f.jpg

Uzupełniłem też płyn do sprysków pod korek - " OF KORS "

IMG_2847.jpg.cf029bc0405f276c484b4e4469921d41.jpg

IMG_2848.jpg.8f32e1c0a8a734d5797268eba29555d2.jpg

Polytop jak zwykle robi robotę 

IMG_2849.jpg.327cd1e019bc4019e2d5e6a98f2516bd.jpg

IMG_2850.jpg.4056c3d695a045d8611b9148a9ed0d0c.jpg

 

Wnętrza wprawdzie nie dotykałem ale warto je pokazać 

IMG_2854.jpg.30a9d79eb840caf3218255286dbfc567.jpg

IMG_2855.jpg.951d3da1153cacbc6a307ebcd7119802.jpgIMG_2856.jpg.cc9b53e6fc47d7c04a62304cd80ccc5b.jpg

IMG_2863.jpg.4e736c3f7f59c594526d0899553598d7.jpg

Finalnie wygląda to tak :)

IMG_2860.jpg.c89ef51e050276a31ed0bf762427dc90.jpg

IMG_2861.jpg.4935f16f228a95cd77d763fda0b973e0.jpg

IMG_2864.jpg.2a6e475d54639da86a06e8cecbf02db6.jpg

IMG_2867.jpg.e7bf2875541e8fde8ac636b60a8fb3de.jpg

IMG_2869.jpg.0ec4c17987dbe47902d0fa0b4869952c.jpg

IMG_2870.jpg.fc0c88d526f1b0396a604bab2390b1d6.jpg

IMG_2872.jpg.61fa02e7cadebd048d0a1b551a74e5e5.jpg

IMG_2873.jpg.1146df7929170d2783b81638df40658d.jpg

IMG_2874.jpg.08abcd4d3e3c8845e636ae382caa3e24.jpg

IMG_2877.jpg.fe76525aca22646baa6685366e2f85f8.jpg

IMG_2878.jpg.e6eb3943c0afb9075d70b20afafeefb8.jpg

IMG_2880.jpg.161ef76e166aac4c451946a5ef1a33ce.jpg

IMG_2881.jpg.87b42cdb2c88a8eb1aa1c37461047be3.jpg

IMG_2882.jpg.1feb3277b6f86c1fc1c0f04365280aeb.jpg

IMG_2884.jpg.2709a4af8820a405f3a359d6e61f122b.jpg

IMG_2885.jpg.8d5604c6caf0247cb4eb7e78e224d62e.jpg

IMG_2886.jpg.5e711095b24faaeb38ab5ae209972b35.jpg

IMG_2887.jpg.e6c4207651a910c1166ebb543c1b1e1e.jpg

IMG_2888.jpg.8ba118459af3ac26ba9dd86af5762874.jpg

IMG_2889.jpg.7632160b2421901ac0c90b95bc60cf0b.jpg

IMG_2891.jpg.af07150526618bca3afdffa1a26713ce.jpg

IMG_2892.jpg.c36d201d50504c0e3f8cf64da37e7a5f.jpg

IMG_2893.jpg.ec7ceab83e17b65c6c1831106822e49d.jpg

IMG_2896.jpg.ef553d7fcef5d9ad375d385ea9cdee6c.jpg

IMG_2897.jpg.bc5bc67948d6e5bd1b451fcf06980b26.jpg

IMG_2898.jpg.38289600b7427fa25fc80dec90019091.jpg

Tak jak pisałem na wstępie fotek nie ma za wiele i są po prostu dobre :)
Ale poprawę widać chyba gołym okiem . 

IMG_2775.jpg

IMG_2776.jpg

Opublikowano

@Pajko :D właśnie to mi przez myśl przeszło, lecz bałem się wypowiedzieć. Czeka mnie one-step na moim leonie. Może te 3 lata wstecz, lakiery mieszały jakieś twardsze pały :D  Dodam, że na zadbanej 5-letniej skodzie sprawdzał się dopiero biały flexipads i koch h8.02 :)

Opublikowano

Co tu dużo mówić, auta salonowe przed wydaniem klientowi w salonie audi i vw są myte na automatach, nie dziw, że właśnie tak wyglądają.

Praca jak zwykle profi, unc-r wymiata.

Opublikowano

@Pajko Świetna relacja, mam pytanie co do UNC-R'a - ciężko się go nakłada? Sprawia jakieś trudności? Trzeba na coś konkretnego przy tej powłoce uważać?

  • Moderator
Opublikowano
20 minut temu, Crasher napisał:

Dlaczego 1.5?

Pewnie dla tego ze jest latwiejsza w nakladaniu a robi to samo co zwykly unc-r 

Opublikowano

@Pajkolakier wyglądał jakby auto przejechało te 100km w Dakarze:roll: Najlepiej przed zakupem zastrzec żeby nie dotykali lakieru,nawet naklejek.

  • Moderator
Opublikowano
10 godzin temu, YOBACK napisał:

ciężko się go nakłada? Sprawia jakieś trudności? Trzeba na coś konkretnego przy tej powłoce uważać?

Łatwy nie jest, ale cieżki też nie. Trzeba miec dużo czystych i świezych MF do docierania i dobrego leda inspekcyjnego.

Opublikowano

Fajny passat. Po cebulę mógłbym jeździć :good:

Praca jak zawsze na najwyższym poziomie :) Pokazuje tylko że nowe wcale nie jest bez skazy i zarówno lakier do poprawki jak i felgi całe we krwi :D

Za jakiś czas znajomego ojciec przyjedzie na czyszczenie tych pięknych jasnych skórek... zapewne zabrudzą się w moment :)

Opublikowano

@BialyGTI

Podobno tak jest jednakze gdzies w temacie o owej powłoce w który kolega @SzaKal udzielił duzej ilości porad padło stwierdzenie ze trzyma krócej.  

No nic, poczekam na wypowiedź @Pajko . 

Nie chcąc robić offa jako fan wytworni aut z vw powiem ze passeratti w sedanie i takim kolorze niezle przykuwa uwage na ulicach zatrwaza to ze auto z salonu jednak nie jest w zupełności jak nowe 😞

Opublikowano

Wreszcie doczekałem się nowego tematu w tym dziale, dzięki! Szok jak zmasakrowany "nowy" lakier. Robota profi, jak zwykle zresztą. Props.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.