Skocz do zawartości

Polerka One Step maszyną rotacyjną


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Chciałbym się Was poradzić, zamierzam zrobić polerkę, samochód to Audi z 1998 roku, a więc twardy lakier. Jako, że nie mam doświadczenia postanowiłem na początek spróbować zrobić One Step. Posiadam maszynę rotacyjną, ale nie wiem jaką dokładnie wybrać pastę i jaki pad. Zastanawiałem się nad Menzerna 2500 i żółty pad. Co o tym sądzicie lub może możecie coś innego polecić?

Początkowo chciałem zrobić to ręcznie przy pomocy Megsa UC, ale po przeczytaniu forum chyba odpuszczę tą opcję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

Menzerna 2500 to typowy polish. i po tym raczej trzeba dołożyć kolejny krok finish np Menzerna od 3500 w górę lub Koch antyholo..  - ale to już nie one step tylko korekta dwu etapowa ;) 

przy one step, czyli raz podchodzisz z maszyną i kończysz to np wersja lajtowa to jakieś produkty AIO, 3w1 np Menzerna 3w1, ADBL AIO etc. umiejętnie wykorzystane robią dobrą robotę.:good: +pad np czarny finisz lub Royal One step (tą będę teraz testował)

SONAX ex04-06 lub co mi się udało ostatnio na VW GOLF IV Menzerna FG400 +pad średni do polishu ładnie zrobić i wykończyć powlokę, ale to już że tak powiem wyższa szkoła jazdy:D:ad:

co do padów gąbek, mf - zacznij od wykończeniowych > poliszowe> cuttingowe . Pasty również od poliszowych, do ostrego cięcia futrem lub mf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego kup kocha F5.01 albo scholla S17+ do tego zolty pad nata...
Zobacz zreszta w internecie. MX Nowicki nakrecil chyba kiedys jakis film na temat one step I robil jakiegos VAGa jesli dobrze pamietam.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego dwa pady twardszy żółty i bardziej miękki czerwony. Jak zostaną drobne ślady po polerce żółtym będziesz musiał zrobić jeszcze jeden przelot czerwonym. One step to już nie będzie no ale cóż.