Jump to content
Soft99

Soft99 - Konichiwa!

Recommended Posts

21 godzin temu, analyzator napisał:

@Soft99 napiszcie proszę więcej o praktycznym aspekcie szamponu smoothegg. Trochę miesza opis dot przygotowania pod powłoki i ich utrzymanie oraz poprawione odprowadzanie wody. Czy to jest produkt odtłuszczający, odkamieniający, zostawiający coś po sobie, jeśli tak, to co 🙂 szampon przez przypadek kupiłem ale jeszcze nie miałem okazji użyć. czy jest bezpieczny dla wosków i innych nie-powłokowych lsp?

Szampon Smooth Egg ma wszelkie właściwości, by skutecznie dbać o powłokę, ale także pozostałe LSP. Przede wszystkim ma być bezpieczny  - ma neutralne pH więc nie jest to szampon "odtykający / o kwaśnym odczynie" w tak popularnym ostatnio rozumieniu. Skutecznie natomiast usuwa brud drogowy i oczyszcza powierzchnię. 

Dodatkiem, który go wyróżnia na tle pozostałych naszych szamponów jest polimer, którego zadaniem jest przede wszystkim ułatwienie wypłukiwania i osuszania, ale nie jest jego zadaniem nadanie hydrofobowości - w tym sensie nie pozostawia po sobie żadnych szczególnych właściwości.

Spokojnie można go stosować na pozostałe LSP (woski, sealanty).    

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.01.2020 o 15:19, Soft99 napisał:

Na wstępie przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi, zrobiliśmy sobie solidny urlop 😁 

Rain Drop będzie dostępny w PL,  a premierę szykujemy mu na wiosnę 🙂 

Widzę że wchodzi na rynek. 
 

Przewidujecie może jakieś forumowy testy ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Strus napisał:

Widzę że wchodzi na rynek. 
 

Przewidujecie może jakieś forumowy testy ? 

 Ciach i gotowe 😄

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Soft99 zastanawia mnie czy wasz produkt będzie leżał dłużej z użyciem micro liquid compound oraz czy można go stosować zamiast QD do kiwami, authentic, czy fusso.

 

Druga sprawa wydajność. Generalnie macie mega wydajne produkty, a jak jest w przypadku tej bazuki? ile aut można nią oblecieć? I w jakiej minimalnej temperaturze można nakładać?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, b0l5 napisał:

@Soft99 zastanawia mnie czy wasz produkt będzie leżał dłużej z użyciem micro liquid compound

Generalna zasada jest taka, że im lepiej lakier przygotowany (oczyszczony), tym lepsze będzie wiązanie. Odnosi się to zarówno do wosków naturalnych, syntetycznych, QDków, wszelkiego rodzaju powłok i Rain Dropa również 🙂

 

14 godzin temu, b0l5 napisał:

czy można go stosować zamiast QD do kiwami, authentic, czy fusso.

Może być stosowany jak QD, ale jego właściwości znacznie przewyższają klasyczne QD i w naszej ocenie będzie dość silnie "przykrywał" to, co leży pod spodem.  Dlatego bardziej widzimy dla niego miejsce jak samodzielnego zabezpieczenia, ale zawsze zachęcamy do testów  - próbować można do woli, a w tej roli też na pewno sprawdzi się świetnie 😉

 

14 godzin temu, b0l5 napisał:

Druga sprawa wydajność. Generalnie macie mega wydajne produkty, a jak jest w przypadku tej bazuki? ile aut można nią oblecieć?

W przypadku  średnich aut określamy to na 4-5 pełnych aplikacji (na całe auto, w tym szyby i pozostałe elementy), ALE... przyjmujemy tu założenie, że użytkownik posłuży się obfitą ilością produktu  (mimo, że przesadna ilość to więcej pracy z dotarciem). Soft99 zawsze przyjmuje  scenariusz "pesymistyczny". Dla przykładu, wydajność Fukupiki określona jest na 5 średnich aut, ale czy ktoś z Was zużył kiedyś 0,5l QD na 5 aplikacji? 😉  

 

14 godzin temu, b0l5 napisał:

w jakiej minimalnej temperaturze można nakładać?

Może zaczniemy od tego, że optymalny zakres temperatur to 15-25 stopni. W tych warunkach produkt szybko odparowuje i równie szybko wiąże. Za dolną granicę komfortowej pracy przyjmujemy ok. 10 stopni. 

Jeśli temperatura spada poniżej 10 stopni, to produkt może potrzebować więcej czasu na odparowanie i wiązanie z powierzchnią. W miarę możliwości warto więc dotrzeć drugi raz auto w cieplejszych, suchych warunkach i pozostawić ok. 30 minut, by osiągnąć maksimum możliwości (trwałość wiązania).

Sporo też zależy od mikrofibry, którą przeprowadzona będzie aplikacja / suszenie  - warto wybrać pośrednią gramaturą i rozmiarem- taką, która jest dość miękka i chłonna, ale jednocześnie pozwoli odrobinę "popracować" produktem na lakierze.  

Bardzo chłonne fluffery, o bardzo dużej gramaturze mogą zbyt szybko pochłaniać wilgoć z produktem i nie pozwolą związać z powierzchnią. Warto na to zwrócić uwagę.

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta Bazuuuuka to widzę ciekawy produkt będzie 😄 ale chyba nie w kategorii "friendly Use". Nie jest to typowy WET PROTECTOR i trzeba trochę pracy włożyć w aplikację.
 

Już mam wizję na test/sprawdzenie😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, david2888 napisał:

Ta Bazuuuuka to widzę ciekawy produkt będzie 😄 ale chyba nie w kategorii "friendly Use". Nie jest to typowy WET PROTECTOR i trzeba trochę pracy włożyć w aplikację.
 

Już mam wizję na test/sprawdzenie😎

Nie jest to Wet Protector, ale w kategorii "Friendly Use" jest mu zdecydowanie dobrze 😉. Zdajemy sobie sprawę, że na początek tych informacji jest sporo, ale staramy się zawsze przekazać Wam maximum porad i wskazówek, również tych pozornie zbędnych. W końcu to Kosmetyka Aut - społeczność zbudowana na Waszej wnikliwości i zaangażowaniu i my to bardzo szanujemy 😃

 
Czy RD wymaga więcej pracy niż typowe WP? Porównajmy (przy założeniu, że po zabezpieczeniu Wet Protectorem osuszamy auto ręcznikiem):

Rain Drop: 

1. Myjemy auto -> 2. Spłukujemy -> 3.Aplikujemy RD -> 4. Wycieramy do sucha

Wet Protectory

1. Myjemy auto -> 2. Spłukujemy -> 3. Aplikujemy WP -> 4.Wypłukujemy WP -> 5. Wycieramy do sucha

 

Przy założeniu, że pkt 5 jest opcją, mamy remis 😎  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że produkt wchodzi w jakąś reakcję z wodą przez co zalecana jest aplikacja na mokry lakier, a co w przypadku gdy zaaplikujemy go na zasadzie np. qd na umyty i oszuszony element ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, MarBi napisał:

Rozumiem, że produkt wchodzi w jakąś reakcję z wodą przez co zalecana jest aplikacja na mokry lakier, a co w przypadku gdy zaaplikujemy go na zasadzie np. qd na umyty i oszuszony element ?

Zgadza się, produkt został zaprojektowany do pracy na mokrej powierzchni i tak właśnie zalecamy pracować. Aplikacja na suchy lakier przede wszystkim zmniejsza wydajność. Bez wody, która jest "nośnikiem", produkt dużo szybciej odparowuje, a sam element nie daje sie tak równomiernie pokryć. Próbować jednak zawsze można, na pewno nie wydarzy się nic złego 😉  

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Soft99 napisał:

Rain Drop: 

1. Myjemy auto -> 2. Spłukujemy -> 3.Aplikujemy RD -> 4. Wycieramy do sucha

Pytanie czy samo wytarcie do sucha wystarczy 🙂  bo jak będzie trzeba użyc 2-3 mikrofibry to już nie tak łatwo (jedna do rozprowadzenia, druga do dotarcia). Nie zalecacie używać "grubasów" do osuszania, więc jest inaczej 😄 w każdym bądź razie trzeba spróbować samemu 🙂 

Może Rain Drop należy porównać do "wspomagaczy osuszania", a nie do WetProtector'ów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pytanie jak sobie poradzi z taflą wody, na aucie bez żadnego LSP. Muszę przyznać że mocno ciekawi mnie wasz produkt, pytanie tylko jak bardzo będzie on wydajny, łatwy w nałożeniu / dotarciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, FilipO napisał:

I pytanie jak sobie poradzi z taflą wody, na aucie bez żadnego LSP. Muszę przyznać że mocno ciekawi mnie wasz produkt, pytanie tylko jak bardzo będzie on wydajny, łatwy w nałożeniu / dotarciu.

Dlatego właśnie zawsze chętnie oddajemy produkty w Wasze ręce, byście mogli sprawdzić jak działają w różnych warunkach i na różnych autach. To pozwala na wysnucie obiektywnych wniosków 😉 Mamy nadzieję, że testerzy odpowiedzą na wszystkie te pytania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba zrobić znak Zorro i będzie git 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawy produkt się zapowiada, zobaczymy co wyjdzie w praktyce.

Kontynuując mój wątek @Soft99 co powiecie na aplikację za pomocą wilgotnej mikrofibry, to może być ciekawe rozwiązanie.

Ciekawi mnie również ten nowy atomizer, czy będzie można go zakupić oddzielnie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, MarBi napisał:

Bardzo ciekawy produkt się zapowiada, zobaczymy co wyjdzie w praktyce.

Kontynuując mój wątek @Soft99 co powiecie na aplikację za pomocą wilgotnej mikrofibry, to może być ciekawe rozwiązanie.

Ciekawi mnie również ten nowy atomizer, czy będzie można go zakupić oddzielnie ?

Generalnie trzymamy się zawsze sprawdzonych rozwiązań i przetestowanych przez nas sposobów, ktore dają gwarancję sukcesu. Zalecamy podstawowy sposób aplikacji, ale jesteśmy ciekawi Waszych pomysłów. To w końcu testy produktu na forum detailingowym 😉 

Co do atomizera, to ciężko nazwać go atomizerem 😄 To specjalna dysza, która jest integralną częscią puszki więc nie zadziała na żadnym innym opakowaniu

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Soft99 Chętnie bym go przetestował bo zapowiada sie bardzo fajny produkt 😄 mam juz pewien pomysł jak go przetestować w domu 6 aut z rożnymi typami zabezpieczeń do tego bus ktory juz nie ma zabezpieczenia a robi dość duzo km i ciekawy jestem jak wyjdzie jego trwałość pod wzgledem przejechanych km. W zeszlym roku zrobiłem test fusso i wynik mnie pozytywnie zaskoczył bo wytrzymał na lakierze ponad 25 tyś km (6 miesiecy), tutaj podajecie 3 miesiące na lakierze bez LSP. Ciekawy jestem ile km wytrzyma RD 😎

@Soft99 Podaliscie instrukcje 

1 godzinę temu, Soft99 napisał:

Rain Drop: 

1. Myjemy auto -> 2. Spłukujemy -> 3.Aplikujemy RD -> 4. Wycieramy do sucha

A co sie stanie jeżeli nie dotrzemy go do sucha a byśmy np. użyli dmuchawy do osuszania? Wyjda mazy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli na taką zimę jak znalazł, jak np. komuś fusso już nie trzyma (mi po 8 miechach już nie siedzi) pewno myjnia ręczna i proszki go zabiły W każdym razie produkt moim zdaniem idealny do kładzenia w pogody takie jak mamy teraz. Obym go wyłapał bo plany na testy już kłębią mi się w głowie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Streat napisał:

 

@Soft99 Podaliscie instrukcje 

A co sie stanie jeżeli nie dotrzemy go do sucha a byśmy np. użyli dmuchawy do osuszania? Wyjda mazy? 

Produkt po prostu przyschnie i zapewne zostawi ślady  

Ale stało by się tak chyba z każdym innym produktem pozostawionym do wyschnięcia 😉

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Strus napisał:

Trzeba zrobić znak Zorro i będzie git 😂

I na szczoty jechac kilka razy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Soft99 napisał:

Produkt po prostu przyschnie i zapewne zostawi ślady  

Ale stało by się tak chyba z każdym innym produktem pozostawionym do wyschnięcia 😉

tak tez myślałem 😄 

@Soft99 a wiadomo juz jaka bedzie jego cena? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

65 chyba. Jest w

kilku sklepach i na stronie Soft99. Chwilowo limitowana ilość 

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A planujecie może wprowadzenie innych produktów do stosowania na mokro? Smooth Egg Hydro Flash czy Prism Shield?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, alfaJersey napisał:

A planujecie może wprowadzenie innych produktów do stosowania na mokro? Smooth Egg Hydro Flash czy Prism Shield?

Niestety, tych wskazanych przez Ciebie produktów nie planujemy na razie wprowadzać do oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.