YOBACK Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam, w najbliższych latach zamierzam zacząć się budować, więc przydałoby się mniej więcej wszystko zaplanować, przeliczyć koszta itp. W tym samym momencie chciałbym was zapytać - w garażu na pewno wykonywałbym usługi autodetailingowe, naprawy mechaniczne oraz naprawy blacharskie. Będzie to garaż jednostanowiskowy, z pomieszczeniem gospodarczym ze stolikiem, komputerem oraz jakimiś fotelami, dodatkowo pomieszczenie do malowania pojedynczych elelmentów(jaki metraż?). W samym garażu na pewno musi wejść podnośnik hydrauliczny, wiele szafek na narzędzia itp. Zastanawiam się, czy w ogóle wygodna będzie praca z autem(detailing), jeżeli będzie tam podnośnik hydrauliczny - może być mało miejsca wokół auta. Może przemyśleć garaż dwustanowiskowy, z jednej strony typowo do napraw mechanicznych, a z drugiej do autodetailingu, z dwoma pomieszczeniami gospodarczymi? Tylko pytanie - czy jak to będzie małe pomieszczenie do lakierowania elementów blacharskich + czasami skór dwukolorowych - to czy nie będzie wewnątrz mocnego zapylenia na pistolecie Sata minijet 4400? A może wystarczy mocny wyciąg? Ile potrzeba miejsca z każdej strony auta, żeby pracowało się wygodnie? Takie optymalne? Znam swoje doświadczenia, ale chciałbym wiedzieć co myślą o tym inni, bo może po latach mi przestanie odpowiadać mój standard Lepiej się zabezpieczyć. Z góry dziękuję za odpowiedzi!
MirekGTS Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2018 Naprawy mechaniczne i Detailing nie bardzo idą w parze w jednym pomieszczeniu. Chyba że to na własny użytek. Tylko to znów rodzi pytanie czy to nie za duża inwestycja jak na własne potrzeby. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu TapatalkaI wiele studiów korzysta z podnośników nożycowych podprogowych. Masz dostęp do całej karoserii i to naprawdę fajne rozwiązanie bo nie trzeba się tyle chylać. Ale do napraw mechanicznych podnośnik kolumny jest wygodniejszy bo nie ogranicza dostępu do podwozia. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
YOBACK Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2018 Polegałoby to na naprawie, w razie czego lakierowaniu i autodetailingu samochodów sprowadzanych zza granicy. Ja staram się szukać aut raczej z uszkodzonymi silnikami i je naprawiam, szukam z normalnymi przebiegami, także zazwyczaj blacharka w dobrym stanie, nie trzeba tam prawie nic malować. W większości to będzie naprawa mechaniczna + autodetailing.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się