tdi Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Jak w temacie, co byście wybrali? Chcę uzyskać jak największy blask i tu lepszy jest chyba Track Claw Racin ale jeśli różnica w połysku jest na tyle mała to może lepszy jest #105? Pomożecie? Bo totalnie nie wiem co wybrać
Gość Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Ja wybrałem Track claw racing. Różnica w cenie nie jest duża. Ale daje lepszą gładź.Chyba przez te fluoropolimery. I można i w słońcu aplikować.
kuflik Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 uderzaj do waxparadise. Są dobrzy w te klocki i chętnie pomogą. Na forum środki na razie trochę egzotyczne:) Więc mało osób zdolnych Ci pomóc.
Wax Paradise Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jak w temacie, co byście wybrali? Chcę uzyskać jak największy blask i tu lepszy jest chyba Track Claw Racin ale jeśli różnica w połysku jest na tyle mała to może lepszy jest #105?Pomożecie? Bo totalnie nie wiem co wybrać Oba te sealanty dają duży blask i mokry efekt. Track Claw jest na fluoropolimerach, a TPP #105 na polimerach i wosku syntetycznym. Lakier po Track Claw będzie bardziej śliski i błyszczący niż po Total Performance Polish #105. Z kolei TPP #105 da większą głębię i dłużej utrzyma się na lakierze. W każdym razie, oba będą bardzo błyszczące i śliskie. Można jeszcze zwiększyć, i tak już bardzo dużą, trwałość sealantów Duraglossa, używając Duragloss Bonding Agent #601.
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jutro zapodaję Track Claw na volvo. Miałem oblecieć voskiem ale , że Wielka Sobota, to glinka i track. Wrzucę zdjęcia.
fonnes Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jutro zapodaję Track Claw na volvo Jestem ciekaw jak wyjdzie Chyba sobie zanabendę
Gość Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 No i zapodałem na lewą stronę, dach i tył. Nakładałem aplikatorem bawełnianym. Kolor żólty, pachnie kwiatowo, przyjemnie, potem trochę octowo. Idzie bardzo łatwo. Po 25-30 minutach zdjąłem jedną, miękką MF. Połysk jest naprawdę ostry. Ale na kompletne zadziałanie trzeba poczekać 24h. Nakładałem na inne elementy różne woski i muszę powiedzieć, że chyba strona z Track Claw jest najbardziej sliska i połyskliwa. Są to obserwacje spod lampy i w garażu.Jutro przy pogodzie wystawię na słońce i zrobię foto. takie sobie zrobiłem mistrzostwa,co dłużej będzie ładniej kropelkowało. Wieczorem chcę zrobić test woda z atomizera. ps. łapy mnie na.p...rawdę bolą. [ Dodano: 3 Kwiecień 2010, 19:14 ] Zdjecie:
tdi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2010 marctwain, dzięki o taką opinie mi właśnie chodziło
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Jeszcze zdjęcie po 24h.Kropelkowanie.bardzo ładne. I rzeczywiście, poślizg niesamowity
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 A jeździłeś może w deszczu ? Jak z odprowadzaniem wody ?
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Evo, to robiłem w garażu, na płaskim elemencie błotnika i dachu. Na drzwiach zjechało i nie zdążyłem zrobić, komórką robię , więc nie mamobaw co do odprowadzenia. jutro ma padać i będę nim jeździł. A ta woda w sprayu z superpharmu do testowania.
Administrator Evo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ostatnio doszedłem do wniosku że dużo ważniejsza od kropelkowania, jest dla mnie prędkość odprowadzania wody z lakieru, mimo że nie wygląda tak widowiskowo
kabul Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Kurde nie mogę teraz znaleźć takiego wątku na zagranicznym forum gdzie był test jak zachowuje się woda na aucie :nowym/niezabezpieczonym/zabezpieczonym/ze znikającym zabezpieczeniem.
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Wstawiam film: maska=carbon, dach-track claw duragloss. komórka kręcone, więc jest jak jest http://www.youtube.com/watch?v=pMzZqtA3Qjo
budasty Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 W piątek mam zamiar nakładać kombo: 1.Duragloss Bonding Agent #601 Jak długo czekać po nałożeniu na całe auto a może od razu po nim nakładać #105? edit: 5-10 minut do pojawienia się "mgiełki" ? czyli aby wyschło, nałozyć 105, 5- 10 minut aby wyschło i wszystko spolerować, później po kilku h zalecana jest jeszcze jedna warstwa samego 105 - taki sposób znalazłem na innym forum i tak mam zamiar zrobić 2. Duragloss Total Performance Polish #105 Czy można tym sealantem pokrywać plastikowe powierzchnie? p.s. ma marginesie mam jeszcze sporo szamponu Megs NXt, czy ktoś traktował nim sealanty Duraglossa (?), na wszelki wypadek zamówiłem też szampon OCW, auto mam nowe, przebieg 2k, po odbiorze z salonu do m-ca ładnie kropelkowało, myłem co tydzień Mgs Nxt.
Wax Paradise Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2010 1.Duragloss Bonding Agent #601 Jak długo czekać po nałożeniu na całe auto a może od razu po nim nakładać #105? edit: 5-10 minut do pojawienia się "mgiełki" ? czyli aby wyschło, nałozyć 105, 5- 10 minut aby wyschło i wszystko spolerować, później po kilku h zalecana jest jeszcze jedna warstwa samego 105 - taki sposób znalazłem na innym forum i tak mam zamiar zrobić Bonding Agent #601 nakłada się na całe auto, będzie prawie niewidoczny na lakierze. Potem od razu kładzie się Duragloss #105. Teraz trzeba odczekać około 45 minut (przy takiej temperaturze i wilgotności nawet godzinę) i dopiero wypolerować. Drugą warstwę #105 można położyć od razu, nie trzeba czekać kilka godzin. Taka jest jedna z zalet Bonding Agent #601, można dzięki niemu położyć natychmiastowo drugą warstwę bez odczekiwania 12/24h. 2. Duragloss Total Performance Polish #105 Czy można tym sealantem pokrywać plastikowe powierzchnie? p.s. ma marginesie mam jeszcze sporo szamponu Megs NXt, czy ktoś traktował nim sealanty Duraglossa (?), na wszelki wypadek zamówiłem też szampon OCW, auto mam nowe, przebieg 2k, po odbiorze z salonu do m-ca ładnie kropelkowało, myłem co tydzień Mgs Nxt. Tak, można stosować na plastikach, nic nie pobrudzi. Szampon Megs NXT nie jest zbyt udany, lepiej używać DG #901 lub wspomniany przez Ciebie OCW.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 7 Października 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 budasty, Jak masz sporo szamponu NXT to warto zrobić test, z moich obserwacji wynika że ten szampon dobrze współgra z sealant-ami gorzej działa na woski naturalne. Zrób test trwałości, szkoda żeby się zmarnował.
budasty Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 budasty, Jak masz sporo szamponu NXT to warto zrobić test, z moich obserwacji wynika że ten szampon dobrze współgra z sealant-ami gorzej działa na woski naturalne. Zrób test trwałości, szkoda żeby się zmarnował. Test jeśli zrobie to najwczesniej na wiosne, będę mył auto przez zimę szamponem OCW (o ile będzie powyzej zera w zimie), garaż mam ogrzewany więc po umyciu i wytarciu moge auto schowac, przed chwilą wstepnie (ponad 1h) umyłem auto z zewnątrz Megsem Nxt, którego nie żałowałem, najpierw woda ze szlaufa, spryskanie atomizerem rozcienczonego megsa na całe auto, spłukanie samą wodą, mycie na dwa wiadra rękawicą, spłukanie i Jan Niezbędny x2 , zdjęcie kiepskie ale coś tam widać:
yacek _b Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2010 Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 . Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być . Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady . Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . Jednak nie o połysk tu idzie , tylko o trwałość i zabezpieczenie na zimę . Zostaje mi tylko dokupić Duragloss Aquawax #951 i zobaczymy jak będzie się zestaw Duraglossa sprawował w zimie .
Wax Paradise Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 .Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być Nie musisz mi wierzyć, nie ja to wymyśliłem Tak ten produkt został stworzony i tak działa. To jest coś innego niż reszta. Kiedyś też nikt Kopernikowi nie wierzył Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady. Ten produkt bardzo łatwo wytrzeć. Być może nałożyłeś zbyt grubą warstwę lub używałeś jakiejś pseudo mikrofibry Ile zeszło Ci produktu? Powinno dosłownie kilka mililitrów. Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . Duragloss #111 daje efekt inny niż wszystkie. Jest to jeden z moich ulubionych efektów, bardzo go lubię, a mam w czym wybierać Poczekaj do rana, efekt będzie jeszcze lepszy
yacek _b Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 .Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być Nie musisz mi wierzyć, nie ja to wymyśliłem Tak ten produkt został stworzony i tak działa. To jest coś innego niż reszta. Kiedyś też nikt Kopernikowi nie wierzył Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady. Ten produkt bardzo łatwo wytrzeć. Być może nałożyłeś zbyt grubą warstwę lub używałeś jakiejś pseudo mikrofibry Ile zeszło Ci produktu? Powinno dosłownie kilka mililitrów. Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . Duragloss #111 daje efekt inny niż wszystkie. Jest to jeden z moich ulubionych efektów, bardzo go lubię, a mam w czym wybierać Poczekaj do rana, efekt będzie jeszcze lepszy No właśnie , wydaje mi sie że kapkę za dużo chyba położyłem , z buteleczki #111 zeszło mi tak 1.5 - 2 cm poziomu z przed aplikacji . Do nakładania użyłem padów duragloss , a do polerowania MF Sonax-a ( czerwona ) Dzisiaj położę druga warstwę #111 . [ Dodano: 8 Październik 2010, 09:58 ] a dodam jeszcze że dużo mniej lakier łapie kurz po #111 niż np. po PB Red .
budasty Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 Uff, ciezko policzyc ile godzin włozyłem w zabawe z autem (mycie/bonding agent/2 warstwy 105) ale szkoda ze nie mam dobrego aparatu fotograficznego ... przed chwilą zaparkowałem w garazu i przy sztucznym mocnym oswietleniu efekt lustra jakiego nie było, gdy odebrałem z salonu (poltorej m-ca temu) , nie chodziło mi o wygląd ale o zabezpieczenie, zobaczymy jak długo #105 bedzie sie trzymał, moje pierwsze woskowanie auta za mną, dzięki wszystkim za merytoryczną pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się