Jump to content
IGNORED

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


Recommended Posts

  • Replies 18.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zrobibiłem taki diagram dla początkujących. Jest to wersja wstępna ale ma być za razem jak najprostsza. Osoby zaawansowane świadomie tworzą własne kombinacje. Dobry pomysł? Przydałyby się ja

To proszę. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Autobrite wax off w stezeniu 1:3 szarpie wosk jak jehowy klamke 🙂

Posted Images

Witam serdecznie. Proszę o polecenie jakiegoś środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość. Coś ala showcarglaze z megsa. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, keza napisał:

@mefONE Ja się przymierzam do T&G zakupić kwazar solvent, ponoć dobrze się sprawdza z produktami do odsmalania.

Posiadam taki do T&G i do zmywacza silikonu - daje radę 🙂 Polecam (Y) 

https://detailingstore.pl/butelki-i-atomizery/1803-kwazar-nix-hd-solvent-do-rozpuszczalnikow-05l.html?&gclid=CjwKCAiAi_D_BRApEiwASslbJ-e1kZlzZCogV34br6896NZlSYYBMdtL9PO29PXBz6PubvQ7hvzF_xoC6FoQAvD_BwE

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mazur600 napisał:

środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość.

Prima Amigo, Poorboy's Black Hole, Autoglym SRP itd

Link to post
Share on other sites

Panowie, czy ktoś z was skracał wąż od georga? Złamał mi się przy końcówce i się zastanawiam czy da się odciąć uszkodzone miejsce i "zakuć" na nowo, chodzi o wąż ssący. 

Link to post
Share on other sites

@rafalk  czy mowa o tym na sucho gdyż ja w swoim CT470 wymieniłem wąż na bardziej giętki i dłuższy a wszystko jest tylko skręcane, z którejś strony jest lewy gwint...

  • Dziękuję 1
Link to post
Share on other sites

Podpowiedzcie mi gdzie kupić tlenek ceru oraz dwa filce do tego nie licząc allegro.

 

 

Ok już znalazłem u naszego partnera. Dzięki

Link to post
Share on other sites

@#kris Już sprawdziłem, da się odkręcić. Możesz mi jeszcze napisać jaki wąż i gdzie kupiłeś, jakie średnice?

Link to post
Share on other sites

Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? 

Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam 😉 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Kondziuu said:

Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? 

Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam 😉 

Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady.

  • Lubię to 2
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, CarlosBlack napisał:

czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 

Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? 😉  

Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE  i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by  przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 😉 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Panowie,

 

czy istnieja jakies pedzelki z zakrzywiona koncowka? Chodzi o mycie zaciskow 6tloczkowych w szprychowej feldze. Zwykla szczotka i standardowym pedzelkiem wszedzie sie niestety nie dojdzie

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, czester napisał:

Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady.

33 minuty temu, CarlosBlack napisał:

Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 

3 minuty temu, powalla napisał:

Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? 😉  

Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE  i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by  przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 😉 

Tak mój błąd chodziło o Flexa XFE 7-15 150. Dla osoby początkującej lepsza chyba DA. Pady/Pasty no własnie temat rzeka i ciężko cokolwiek wybrać osobie która zaczyna przygodę, chciałbym od razu zakupić kilka padów i past żeby mieć na sam początek ale wybór jest dosyć spory stąd moje pytanie co na początek. 

@powalla Mylisz się 😉 Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. 

 

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Kondziuu napisał:

Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. 

aaa, to przepraszam !  Wybacz ale co jakiś czas zjawia się taki "dofinansowany" który ma pomysł na firmę 😉

Co do pomocy w Twoich pytaniach > 

https://kosmetykaaut.pl/forum/8-regeneracja-czyszczenie-lakieru/

Dużo wiedzy , więc wystarczy tylko poczytać. 

 

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, czester napisał:

@Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish.

A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach?

 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Kondziuu said:

A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach?

 

Pewnie jak nie znasz auta i historii to wypada mieć miernik, ale to może niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni forumowicze.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.