Jump to content

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


Recommended Posts

Jak to jest z DLUXem na plastikach? W instrukcji dołączonej napisali, żeby docierać po minucie a na plastikach teksturowanych nie docierać w ogóle natomiast na stronach sklepów jest napisane żeby dotrzeć po 10-30 minutach.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zrobibiłem taki diagram dla początkujących. Jest to wersja wstępna ale ma być za razem jak najprostsza. Osoby zaawansowane świadomie tworzą własne kombinacje. Dobry pomysł? Przydałyby się ja

Autobrite wax off w stezeniu 1:3 szarpie wosk jak jehowy klamke 🙂

To proszę. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Posted Images

5 godzin temu, kamil598 napisał:

Jak to jest z DLUXem na plastikach? W instrukcji dołączonej napisali, żeby docierać po minucie a na plastikach teksturowanych nie docierać w ogóle natomiast na stronach sklepów jest napisane żeby dotrzeć po 10-30 minutach.

Na lampach / reflektorach docierałem po minucie, lekki opór ale później już bez problemu. na plastikach zewnętrznych / słupku B na drzwiach docierałem po 5-10 minutach, ale tylko gdy zauważyłem że w którymś miejscu jest nadmiar. 

  • Okay 1
Link to post
Share on other sites

Panowie pytanie czy na matowe felgi mogę kłaść zwykłą ceramikę? Typu dlux/aqua? Kolega przywiózł mi matowe nowe felgi do zabezpieczenia i nie wiem co na to położyć 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Streat napisał:

Panowie pytanie czy na matowe felgi mogę kłaść zwykłą ceramikę? Typu dlux/aqua? Kolega przywiózł mi matowe nowe felgi do zabezpieczenia i nie wiem co na to położyć 

Dedykowany jest Gyeon Q2 matte.

 

Ja wykonałem tylko kilka prób zwykłą powłoką i nasyciło mi kolor, ale to za małe doświadczenie z mojej strony z matami

 

Esoteric twierdzą, że stosują masowo zwykłe powłoki na mat i satynę

 

 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
  • Moderator

@Streat mozesz normalnie kłaść kazda jaka masz . Na macie np pieknie siada uncr mega przyciemnia i trzyma jak wściekły. Ale aqua tez spoko siada. Jaka masz taka aplikuj 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
37 minut temu, poncio napisał:

ADBL Dressing interior WOW czy Good Stuff interior Dressing? 🙂

Obydwa. Porównasz i sprawdzisz który bardziej Tobie odpowiada 😉

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, D@ViD napisał:
Obydwa. Porównasz i sprawdzisz który bardziej Tobie odpowiada

Mam WOWa i mi pasuje, ale szukam czegos nowego / innego zeby sie nie znudzilo 😉 wezme na probe male opakowanie

Thx

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
 

Link to post
Share on other sites

Do znawców lakierów Francuzów - EZRC, częściowo ponownie lakierowany. 400 + twarda i 3500 + średnia/miękka gąbka NATa to dobra kombinacja? Wiem, wiem "przekonasz się sam", ale może ktoś mnie zatrzyma, zanim zrobię coś głupiego

Link to post
Share on other sites
49 minut temu, MMCzysci napisał:

Do znawców lakierów Francuzów - EZRC, częściowo ponownie lakierowany. 400 + twarda i 3500 + średnia/miękka gąbka NATa to dobra kombinacja? Wiem, wiem "przekonasz się sam", ale może ktoś mnie zatrzyma, zanim zrobię coś głupiego emoji6.png

2 tygodnie temu robiłem EKQD ( 2005r C4 VTS ) również miejscami lakierowany i wyszedł One Step robiony 3d ONE + 4CR Bordowy. 3D One + 4cr żółty sporo mniej wyciął, a wykończenie to samo, coś tam wyciął ale też nie za dużo Sonax Perfect Finish + 4CR żółty / bordo. Jak masz Menzerne 2500 to zacznij od niej + żółty (średni) pad. I potem decydujesz czy jest okej, czy "chcę więcej" i wtedy twardy pad + 2500 a jak nadal mało to 400 + twardy pad. 

U mnie kolejność była taka: 

1. 3d ONE + żółty 4cr -> ujdzie, no ale chciałem czegoś więcej.

2. 3d ONE + bordo 4cr -> jest git, no ale spróbujmy Sonax-a, (1 wsze w życiu podejście do tej pasty i..) 

3. Sonax Perfect Finish + żółty 4cr -> nope, nie tędy droga .. nawet lakierowanego spojlera nie wyciął tak jak bym chciał (choć wykończenie fajne, ale 3d one tak samo wykańcza .. )

4. Sonax Perfect Finish + bordowy 4cr -> lepiej, ale dalej o krok, może dwa w stosunku do kombinacji nr 2

5. Powrót do 3d ONE + Bordo 4cr (75 + 125mm) i w ten sposób zrobiony cały lakier. ( Do tego tylne lampy w 3 krokach), i przednie ruszone żółtym 4cr + 3d ONE. Nie wiem czy C8 ma słupki B w jakichś sposób lakierowane, ale C4 miała i zrobiłem je 3d ONE + żółty 4cr. 

W jednym miejscu podjąłem się wyciągnięcia wkurzającej rysy, papier 2500 potem 3000 i konieczne było użycie 15mm DA + Pro Wool od Flexipads, a po tym kombinacja jak na reszcie auta. 

Lakier w miarę wdzięczny, choć wiele miejsc musiałem przyatakować dwukrotnie. Masa swirli oraz miejscami grubsze rysy, ale większość ładnie zeszła (fot niestety nie robiłem) 

 

20200827_195554.jpg

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Na słupkach jest coś ala czarny metalik - wrzucałem foto w moim temacie.
Wielkie dzięki za podpowiedzi koledzy, zobaczymy co z tego będzie. Tragedii nie ma, więc może faktycznie nie ma co się upierać przy 400 - słyszałem, że 2500 bardzo łatwo wykończyć, wręcz niekiedy nie potrzebuje finishu.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, poncio napisał:

ADBL Dressing interior WOW czy Good Stuff interior Dressing? 🙂

Zdecydowanie wow. U mnie GS nie daje nic do wyglądu na plastikach. Zero przyciemnienia.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Grzechu23 napisał:

Ten nowy GS?

A różni się od starego? Jeśli tak to sorry za wprowadzenie w błąd. Nowego nie testowałem. Wiele produktów po prostu zmieniło tylko nazwę/etykietę. Nie wiem jak z dressingiem do wnętrza. Stary nie wnosił nic.

Link to post
Share on other sites

1, Odtłuszczenie lakieru przed polerką - czym? W jakiejś relacji na forum widziałem w tej roli Ludwika...

2. Jeden przejazd - to znaczy ile?

Lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo. Potem góra-dół, dół-góra, góra-dół, dół-góra. Czy dobrze rozumiem?

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, MMCzysci napisał:

1, Odtłuszczenie lakieru przed polerką - czym? W jakiejś relacji na forum widziałem w tej roli Ludwika...

2. Jeden przejazd - to znaczy ile?

Lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo. Potem góra-dół, dół-góra, góra-dół, dół-góra. Czy dobrze rozumiem?

1. Przed polerka nie musisz odtłuszczać,  jedynie zadbaj o przygotowanie lakieru.

2. Dokładnie tak jak napisałeś,  na fragmencie wielkości 3x3 pada. 

Nie śpiesz się zbytnio, miej zapas fibr i IPE do wycierania pasty i inspekcji po zrobionych paru przejazdach. 

Powodzenia 🙂

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites




2. Jeden przejazd - to znaczy ile?
Lewo-prawo, prawo-lewo, lewo-prawo, prawo-lewo. Potem góra-dół, dół-góra, góra-dół, dół-góra. Czy dobrze rozumiem?


IMO tak.
  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim! Potrzebuję porady odnośnie pasty. Posiadam Audi TT z 99 roku. Lakier koloru czarnego. Lakier ogólnie w dobrym stanie. I teraz pytanie jaką pastę polecacie do one step'a? Zabezpieczany będzie Softem 99.

PS. Może jest tu może jakiś dobry specjalista detailer ze Śląska, który podjąłby się korekty w dobrej cenie? Dzięki za pomoc!

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może polecić jakiegoś dobrego mopa do mycia podłogi? Mam jakiś wyciskany protokątny, ale robi mazy, widziałem takie z dwukomorowym zbiornikiem, może coś takiego?

Link to post
Share on other sites

Cześć,

Czy do tego uszkodzonia będę potrzebował płynnej skóry? Jest to starty naddatek skóry na łączeniu przy szyciu. Jeśli tak to ktoś zna patent aby wypełnić to miejsca tak aby wyglądało podobnie jak z drugiej strony? Chodzi głównie o szwy i przerwę.

Myślalem żeby sama przerwę odwzorować nitka lub sznurkiem przed nałożeniem skóry i potem ja wyciąganac i dopiero obrobić aby uniknąć zaklejenia łączenia płynna skóra. 117bf80395bc73f0c803b078a46ab842.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.