Jump to content
IGNORED

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


Recommended Posts

  • Replies 17.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zrobibiłem taki diagram dla początkujących. Jest to wersja wstępna ale ma być za razem jak najprostsza. Osoby zaawansowane świadomie tworzą własne kombinacje. Dobry pomysł? Przydałyby się ja

To proszę. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Autobrite wax off w stezeniu 1:3 szarpie wosk jak jehowy klamke 🙂

Posted Images

Jak się ma sprawa nakładania powłok na wewnętrzne części progów/słupki? Skoro nie ma tam lakieru bezbarwnego, to czy wtedy wyczyscic apc i od razu nakładać powłokę? 

Link to post
Share on other sites

Witam, zderzak da radę jeszcze uratować polerka czy tylko lakiernik w takim przypadku?249b21610071b856358c7c087bdafbfc.jpg

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

@powalla Na wewnętrznych progach jest bezbarwny? Myślałem że nie ma i dlatego też tam miernik pokazuje mniejszą wartość i można obliczyć ile auto ma na sobie bezbarwnego

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, locarno napisał:

Jak naprawić krawędzie drzwi ? Niby auto po malowaniu świeżo a krawędzie nierówne. Bałe kropki to resztka pasty polerskiej.

Papierek i polerka raczej - nadlany lakier

Link to post
Share on other sites

Kupiłem WSR z FX Protext. Na aucie jest aktualnie dość dużo water spotów, dużo świeżych i kilka starszych. Moje pytanie jak się ich pozbyć i w którym momencie oczyszczania? Po pierwszym myciu od razu psikać na fibrę i przecierać?

Link to post
Share on other sites

Scangrip Flash Mini - czy opłaca się kupić jeśli nie mam nic innego do inspekcji? Tzn pomijając latarkę zwykłą ledową z marketu i czy ten Scangrip czymś się od niej będzie różnił? Czy lepiej zamówić latarkę z Ali?

Link to post
Share on other sites

Po zrobieniu zaprawki i pomalowaniu sprayem element zrobił się matowy. Przeleciałem go p2000 i p2500 na mokro, później polerka menzerna 400 i powstała taka dziwna skaza (była widoczna już po papierach).

Zdjęcie przed i po:

tbt3os5oig7m_t.jpg

5c6p0281z2x1_t.jpg

Mam jeszcze parę elementów do spolerowania tylko pytanie jak dalej postąpić? Wyglądają one jak na pierwszym zdjęciu - są matowe.

Widzę takie opcje:

- papierem obchodziłem się delikatnie - powinienem dłużej szlifować i dopiero wtedy polerka?

- przejechać tylko p2500 lub p3000 na miękkim klocku i wtedy polerka

- w ogóle tego nie szlifować i zrobić samą polerkę - żeby lakier odzyskał blask, bo sama struktura w dotyku mi nie przeszkadza, jedynie ten mat

Z góry przepraszam, że piszę tutaj mając osobny temat ale chciałbym to dokończyć robotę dzisiaj lub jutro, bo akurat mam wolne popołudnia, a tutaj chyba więcej osób zagląda 😉 

Gdyby ktoś był zainteresowany całą historią to link - https://kosmetykaaut.pl/topic/16678-inna-struktura-lakieru-po-malowaniu-odcięcie

Link to post
Share on other sites

Dobry, dzisaj zauwazylem ze na lampie chyba schodzi mi klar (zdjecia poniżej), jednak nie pamietam zeby takie cos miało miejsce na tej lampie wczesniej. Jednak ostatnio myłem inny samochod obok mojego i jest możliwośc ze jakas cześc piany aktywnej poleciała na moje auto i zaschła. I tutaj moje pytanie - czy piana może zeżreć klar na lakierze/lampie? Czy poprostu to juz wina wieku auta (niby 14 lat to troche jest, ale żeby odrazu tak klar schodzil?) Niby coś podobnego jest na 2 lampie gdzie juz prawdopodobieństwo zaschniecia piany bylo prawie 0, ale jest to w o wiele mniejszym stopniu, mimo tego ze lampa jest od strony pobocza. I pytanie - jest to szansa jeszcze jakos uratowac czy zostaje juz tylko zeszlifowanie i pomalowanie na nowo?

20200625_194814.jpg.015be3edb39ad2ca788c002e493906e3.jpg

 

20200625_194819.jpg

Link to post
Share on other sites

Koledzy jeżeli macie boczki ze skórą, to w jakiej kolejności myjecie i nakładacie dressingi?

Ja wczoraj umyłem plastiki, umyłem skórę, nałożyłem zabezpieczenie na skórę i potem dressing na plastiki, ale nie wydaje mi się aby to była właściwa kolejność, bo jak kładłem dressing na plastiki, to trochę poszło mi na skórę(zwłaszcza w miejscu styku) i skóra, która była matowa zrobiła się śliska od dressingu do plastików.

Zastanawiam się teraz czy właściwa kolejność nie powinna być taka: myję plastiki, kładę dressing, czyszczę i zabezpieczam skóry - łatwiej chyba w przypadku takiej kolejności łatwiej będzie doczyścić plastik jak pójdzie trochę zabezpieczenia ze skóry na niego.

Jak jest u Was jaki macie na to patent? - pierwszy raz mam auto ze skórami na boczkach. Wydaje mi się, że na siedzeniach będzie łatwiej odseparować plastik od skóry i nie będzie takiego problemu.

Link to post
Share on other sites

Koledzy kupiłem Niewidzialną Wycieraczkę Autoland, niby działa ale mam problem z jej aplikacją. Nakładem płatkiem kosmetycznym a następnie polerowalem fibrą, ale nie można tego do końca wypolerować, szyba jest jakby mleczna, zostają mazy przed aplikacją szybę myję płynem do szyb. Wcześniej używałem Rain-x i nie było problemu

Jak aplikować NW Autolandu żeby było ok?

Dzisiaj wziąłem gąbkę i wodą umyłem szyby, wytarłem fibrą i mazy znikły

Link to post
Share on other sites

@krzygaj to jak zawsze trochę sprawa indywidualna. Ale ja u siebie przy normalnym sprzątaniu wnętrza robię w ten sposób, że cały boczek przecieram S99 Wash Mist, później nakładam NLa na plastiki przy pomocy piankowego aplikatora. Także mała szansa by poszło na skóry, które jako ostatnie dostają QD od Detailink. A wcześniej zdarzało mi się cały boczek przesmarować NL i też było dobrze 😉

 

Link to post
Share on other sites

Co byście doradzili zakupić jako pierwsze ze sprzętu... Myjka czy Maszyna DA? Niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup obu rzeczy na raz. Nie wiem co by sie przydało bardziej, myjka do regularnego mycia to podstawa. Jak bym kupił maszynę DA to zrobił bym pierwszy w zyciu one step 😛 coś doradzicie jaka kolejność była by lepsza?

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz robić korektę bez odpowiedniego umycia auta (bez myjki jest ciężko wyplukac chociażby deirona i tar and glue)

Link to post
Share on other sites

zdecydowanie myjka. w dodatku jeśli masz warunki to ogarniesz kilku osobom auta - nawet na zasadzie porządnego mycia i przy okazji wpadnie kilka złotych które dołożysz do zakupu polerki 😉 

Link to post
Share on other sites

@CarlosBlack dobrze gada polać mu

Myj jak sztuka nakazuje, kładź woski lub QD i odkładaj na maszynę...

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.