Jump to content
IGNORED

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


Recommended Posts

  • Replies 18.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zrobibiłem taki diagram dla początkujących. Jest to wersja wstępna ale ma być za razem jak najprostsza. Osoby zaawansowane świadomie tworzą własne kombinacje. Dobry pomysł? Przydałyby się ja

To proszę. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Autobrite wax off w stezeniu 1:3 szarpie wosk jak jehowy klamke 🙂

Posted Images

Jaką pastę wybrać do przygotowania lakieru do powłoki ceramicznej FX project?  Czarny lakier na oplu insignii,maszyna rotacyjna, myślałem żeby zrobić two step, do tej pory pracowałem na mezernie. Doradzicie coś? 

Link to post
Share on other sites

Czy korzystaliście z pasty Honey Combination 2 do korekty one step? Nie widzę praktycznie żadnych opinii na forum odnośnie tych past, polecono mi ją w sklepie + pad ADBL DA One step. Lakier na jakim chce pracować to Black Sapphire z palety BMW, czy ten zestaw jest w stanie ruszyć mikrorysy, swirle wyciągając przy tym ziarno i głębię lakieru, czy lepiej się w ogóle się nie bawić w one stepy. Będzie to moja pierwsza korekta maszyną DA.

Link to post
Share on other sites

Ja w sprawie technicznej - właściwie w obu autach dość słabo zwija mi się pas kierowcy. Wystrzelony napinacz wykluczam, w takim razie co? Wyczyscic je delikatnie, przesmarować czymś?

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Teraz ja W sobotę czeka mnie dziewiczy rejs za Audi A6 znajomka.
W końcu trzeba te zakupy przetestować, ma on nadkola z tego ustrojstwa materiałowego i pytanie jak to czyścić. Mam tornadora z pojemnikiem na chemię może on??

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Ja w sprawie technicznej - właściwie w obu autach dość słabo zwija mi się pas kierowcy. Wystrzelony napinacz wykluczam, w takim razie co? Wyczyscic je delikatnie, przesmarować czymś?
 
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Ja po porządnym wymyciu pasów i po wystudzeniu nakładam na nie dressing do plastików. Nadaje on im sliskosci i bardzo fajnie się zwijajal jak nowe. Na pasy nakładam dressing od rrc

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, #kris napisał:

Teraz ja emoji16.png W sobotę czeka mnie dziewiczy rejs za Audi A6 znajomka.
W końcu trzeba te zakupy przetestować, ma on nadkola z tego ustrojstwa materiałowego i pytanie jak to czyścić. Mam tornadora z pojemnikiem na chemię może on??

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 


@rygryss w 7min zaczyna czyścić materiałowe nadkola, polecam cały filmik obejrzeć

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Czym? APC?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Czym? APC + fibra?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • Moderator
1 godzinę temu, chudy2355 napisał:

Ja po porządnym wymyciu pasów i po wystudzeniu nakładam na nie dressing do plastików. Nadaje on im sliskosci i bardzo fajnie się zwijajal jak nowe. Na pasy nakładam dressing od rrc
 

No to ty jestes kozakiem chłopie bój sie Boga, przy wypadku żebyś sobie ani nikomu nie zrobil krzywdy. Wiesz ze pas ma włókna tak zrobione ze przy wypadku ma cie utrzymać ?? Nakładając czy czyszcząc go naruszasz strukturę i nie wiadomo jak taki dressing zadziała na twój pas i po xx razy moze osłabić materiał na tyle ze podczas wypadku to pęknie.
 

Czasem jak cos czytam i widze co ludzie wypisują  (swoje pomysły) to mi rece opadają.

  • Lubię to 3
Link to post
Share on other sites

@BiałyGTi co do nakładania czegokolwiek to się zgadzam.

Natomiast czyszczenie uważam za konieczne. Bród napewno wpływa negatywnie na włókna pasów. Po zakupie nowego(używanego) samochodu zawsze robię delikatny bonnet z dokładnym wymyciem resztek chemii. Potem co półroku/rok, poprostu wilgotną fibrą przecieram kilka razy.

Link to post
Share on other sites
  • Moderator

@KUBA46 nie mowie o czyszczeniu. Chodz tez pewnie narusza strukturę włókna. Tyle ze chemia jest wypłukana przez wode podczas czyszczenia pasów. A dressing na nim lezy i sieje spustoszenie 

  • Lubię to 2
Link to post
Share on other sites
[/mention] nie mowie o czyszczeniu. Chodz tez pewnie narusza strukturę włókna. Tyle ze chemia jest wypłukana przez wode podczas czyszczenia pasów. A dressing na nim lezy i sieje spustoszenie 

Po nałożeniu na pas z tylu ,,imitowalem" wypadek sprawdzając czy blokuje się pas. Z blogowaniem nie ma żadnego problemu działa tak jak działa. Co do pęknięcia nie mam mam jak tego sprawdzić. Może i faktycznie jest tak jak piszesz ale czy spowoduje to kilka kropli dressingu na jednej stronie pasa ? Raczej wątpię

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Moderator

Blokowanie pasa to co innego i takie szarpanie nie ma nic do tego jaka siła jest podczas wypadku. Po tym co piszesz to moge stwierdzić ze nie miales nigdy wypadku. Kazda chemia niszczy materiał czy to pasy siedzenia czy inne materiały. Pasów nie powinno sie wogole moczyć nawet sama woda. A to ze naginamy prawdę i je czyścimy to juz nasza sprawa ale uwierz mi ze nie korzystaj z dressingów na pasach dla swojego bezpieczeństwa i rodziny 

Link to post
Share on other sites

Czyli wyczyścić mogę, czy w ogóle zrezygnować z ruszania ich? Jak to ma wpływać bezpośrednio na moje bezpieczeństwo, to mogę spasować.

Link to post
Share on other sites
  • Moderator

@MMCzysci kiedys oglądałem pewien eksperyment i udowodnili ze chemia i moczenie pasów wpływa na ich wytrzymałość ale nie pamietam ile razy je moczyło i suszyli. Pewnie ze 100 a moze 200 ale jednak wpływa . Teraźniejsza chemia jest mocna i nikt nie wie jak zachowa sie na danym materiale. Bo nikt tego nie sprawdza podczas produkcji produktu. Ja sie przyznaj ze pasy czyszczę ale informuje o tym właściciela auta. Jedni sie nie przejmują a inni nie chca zeby czyścić 

Link to post
Share on other sites

Jakieś 2 tygodnia po aplikacji UK 3.0 i na to moonlight i dopiero teraz w odpowiednim świetle wyszedł taki kwiatek...

aef2cd54012a58f2623961af9d34b7e5.jpg&key=d39fcf2c746de18641ba36ff7de9f135b5bb7bac3a8f517887ec1b3728f5ca74

8b19976b3d08126be841c21836a2df4c.jpg&key=a9767303874af2066bdf2f90b7ffc6a8bbfe41ef4795b6248d420304acc094a0

3af5a299011b5bd6dafb44ada520cc70.jpg&key=7e55abc6027927b191fcbe4b3697e51d314b4ef50ca2ad693da9c68be3fd7cde

Może zdjęcia aż tego nie oddają ale widać niedotarte przyciemnienie.

Próbowałem usunąć wipe outem i czysta IPA ale nic to nie daje:/

Jest jakiś sposób jak to usunąć bez polerowania o reaplikacji powłoki?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Bapko napisał:

Jest jakiś sposób jak to usunąć bez polerowania o reaplikacji powłoki?

Masz jakiś booster? Np aqua booster? Coś co ma w składzie ceramike. 

Może ten moonlight by dał radę 

Link to post
Share on other sites

Ktoś wie jaka może być trwałość 4Nano Rim Protect? Przypomniało mi się, że posiadam gdzieś ten specyfik ale z dobre dwa lata  zapomniany. Zdaje się połowa opakowania. Zamknięte i korek oklejony taśma przezroczystą. 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Michał82 napisał:

Ktoś wie jaka może być trwałość 4Nano Rim Protect? Przypomniało mi się, że posiadam gdzieś ten specyfik ale z dobre dwa lata  zapomniany. Zdaje się połowa opakowania. Zamknięte i korek oklejony taśma przezroczystą. 

Jeśli jest płynny, a nie skrystalizowany - możesz używać. Trwałość może minimalnie spadnie, chociaż myślę, że będzie ok.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

@Bapko Możesz jeszcze spróbować essence+,jak  nie to essence zwykły tylko wtedy możesz ruszyć powłokę.Jak jest taka możliwość staraj się po aplikacji wyjechać na światło dzienne-wtedy naprawdę wszystko widać i nie ma problemu z dotarciem takich pominiętych miejsc-zdarza się

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.