Jump to content

Recommended Posts

9 godzin temu, Tomas-sg napisał:

Broń boże to nie jest atak na FW ani, Mateusza.  Takie sprostowanie powinno się pojawić bardzo szybko ( znany problem już przed premierą) i nie od osoby postronnej na stronie i nie na forum KosmetykiAut od tego są social media a następnie można sobie to przekazywać 😉

Zgadzam się z Tomasem, tutaj nie jest atakowanie FW za ich produkty które osobiście lubię tylko to że wiedzieli o błędzie a nawet sklepy nie poinformowali o tym. Skoro nawet sklepy patrząc na te same słoiki mając oba w ręku pisały 150g...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, rygryss napisał:

A teraz wyobraźcie sobie, jakby to było przy RRC....

 

RRC przy zmianie wagi na etykiecie przy okazji zmieniłby kolor, zapach i właściwości 😉

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, rygryss napisał:

A teraz wyobraźcie sobie, jakby to było przy RRC....

 

tam to by poszła cała fala hejtu i każdy by wypisywał że oszukują klientów itp. itd.

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

W ogóle na logikę. Paradise Gloss, Hipnotic Icon, jest w słoiku 100g. Mystic jest w tym samym słoiku. Więc jak niby mialo tam się zmieścić 50g więcej

 

 

Kupując coś od danego producenta nie muszę znać jego wszystkich produktów i domyślać się , że to przecież taki sam słoik. Widzę 150g i tyle ma być. Także to tłumaczenie jest dla mnie bez sensu.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pełni się zgadzam z kolegami @Streat @Tomas-sg. Skoro błąd w etykiecie był znany już przed wypuszczeniem wosków do sprzedaży to można było, a nawet NALEŻAŁO poinformować o tym od razu kiedy produkt wszedł na sklepy. Skoro producent nie miał czasu napisać o tym na forum czy fb ( międzyczasie  pisząc inne pierdy na fb ) to chociaż mogli informować sprzedawców żeby w opisie produktu na swoich stornach pisali że jest to 100g a nie 150g.  

To że wygląd słoików jest taki sam o niczym nie świadczy ( a w szczególności zdjęcia )  bo nie  każdy ma w swoim arsenale inne woski  ( Paradise czy Hipnotic) i nie ma jak porównać, że coś jest nie tak.  Taką osobą jestem np.  ja  gdzie Mystic jest moim pierwszym woskiem od FW i gdyby nie zważenie go to nawet bym nie pomyślał, że może być to 100g, a nie 150g. 

Nikt nie neguje, że pomyłki nie powinno  być ale  jak już została zauważona to od razu powinien producent o tym poinformować. 

Dzięki @david2888 za potwierdzone info  🙂 
 

  • Lubię to 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.05.2020 o 21:48, david2888 napisał:

@Streat nie martw się, nie długo FW zniknie z forum i nie będziesz miał problemu z "slabym kontaktem" 🙂

W ogóle na logikę. Paradise Gloss, Hipnotic Icon, jest w słoiku 100g. Mystic jest w tym samym słoiku. Więc jak niby mialo tam się zmieścić 50g więcej 🤦‍♂️

 

 Dlaczego FW ma zniknac z forum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że produkcja nowych etykiet to spory koszt. Ale co za problem dodrukować małą naklejkę 100g i nakleić ją dodatkowo?

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.