Jump to content
IGNORED

Najtrwalsze woski i sealnty - tytani zimy


Recommended Posts

7 godzin temu, Sodol napisał:

@Misieka6 @Misieka6 ja się zdecydowałem na BILT HAMBER FINIS ze względu na łatwa aplikacje, dość dobra wytrzymałość która na zimę spokojnie powinna wystarczyć i  ze względu co najważniejsze dla mnie czyli wygląd 😉 Cenowo wychodzi bardzo przyjemnie bo tester kosztuje ok. 65 zł i zostaje sporo funduszy na porządny cleaner. 

Oki A jaki cleaner będzie dobry pod ten wosk? 

Czy najlepiej oczyścić i zostawić lakier jałowy przed tym produktem? 

Poczytałem trochę, wydaje się fajny i dokładnie za 59 zł jest tester. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 453
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Myślę, że temat zabrnął odrobinę za daleko. W kontekście popadania ze skrajności w skrajność. Bo nieświadomi klienci oczekują cudów, a z niektórych wypowiedzi tu można wywnioskować, że to ws

właśnie czytałem o wolfgangu... długo to poleży? duet masz na myśli cleaner + wosk ? chciałbym żeby coś poleżało przez zimę. lakier jest ładny po korekcie, chciałbym na autku to utrzymać

nie tylko "Twoim zdaniem"... głównym zadaniem QUICK DETAILERA jest szybkie nadanie blasku. Do tego służy, do tego został stworzony.   Powinien zawierać właściwości nabłyszczające i lekko czy

Posted Images

2 godziny temu, Misieka6 napisał:

Oki A jaki cleaner będzie dobry pod ten wosk? 

Czy najlepiej oczyścić i zostawić lakier jałowy przed tym produktem? 

Poczytałem trochę, wydaje się fajny i dokładnie za 59 zł jest tester. 

Ja zamówiłem dzisiaj McKee's DETAILER'S COATING PREP POLISH ale również bardzo polecany jest DURAGLOSS SQUEAKY CLEAN. Napewno z obu będziesz zadowolony i nie ma potrzeby ich wymywania. Oba zostawia idealna juz powierzchnie lakieru pod wosk 😉 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Sodol napisał:

@Misieka6 @Misieka6 ja się zdecydowałem na BILT HAMBER FINIS ze względu na łatwa aplikacje, dość dobra wytrzymałość która na zimę spokojnie powinna wystarczyć i  ze względu co najważniejsze dla mnie czyli wygląd 😉 Cenowo wychodzi bardzo przyjemnie bo tester kosztuje ok. 65 zł i zostaje sporo funduszy na porządny cleaner. 

Myślę, że BDB wybór mi siadł na maxa. Na bank kupię dużą puszkę.

  • Super 1
Link to post
Share on other sites

Panowie woski które wyżej polecacie tj. BH Finis, FK 1000p można aplikować w temperaturze poniżej 10°C? Nie chodzi mi oczywiście o okolice 0°C ale np 5°C.
Do tej pory na zimę używałem Duraglossa 601+105/111, efekt fajny ale musiałem go odpowiednio wcześnie aplikować żeby temperatura była powyżej 10°C.

Link to post
Share on other sites

@mk4tdi tego raczej Ci nikt nie powiem, osobiscie aplikowałem woski w temperaturach w okolic 5*C i nie mialem problemu z ich wypracowaniem ale czy on posiedział tak samo dlugo jak ten aplikowany w lato to Ci nie powiem bo nie mierzyłem jego trwałosci 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Kurczę chciałem już kupić tego BH Finis,  ale często natrafiam na produkt BH auto-balm. Testowal juz to ktos z Was?  Nie wiem czy to to samo czy sie różni,  bo puszka identyko 🤔

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Misieka6 napisał:

Kurczę chciałem już kupić tego BH Finis,  ale często natrafiam na produkt BH auto-balm. Testowal juz to ktos z Was?  Nie wiem czy to to samo czy sie różni,  bo puszka identyko 🤔

Jak kolega wyżej mówi. Finis to inna półka. SV CR ma taki sam słoiczek jak Onyx, a jednak się trochę różnią 😉

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 8.10.2020 o 18:38, KUBA46 napisał:

Jak kolega wyżej mówi. Finis to inna półka. SV CR ma taki sam słoiczek jak Onyx, a jednak się trochę różnią 😉

Bliżej Onyxowi do Crystal Rocka niż AutoBalm do Finis Waxa. 

To nawet nie kwestia półki bo wersją budżetową jest bardziej Double Speed Wax. 

Auto-Balm, to ze znanych mi wosków, jedyny na rynku nafaszerowany inhibitorami korozji. Aplikuje go się gorzej niż DSW i Finis. Ale przede wszystkim jest on dedykowany starym lakierom oraz tym uszkodzonym odpryskami, żeby zabezpieczyć je przed korozją z zewnątrz spowodowaną ubytkami warstwy ochronnej (lakieru, ocynku). Bardzo nietypowy wosk, więcej tu:

https://www.bilthamber.com/waxes-polishes-and-clay-bars/auto-balm

 

A skoro jesteśmy przy temacie, to zapadła decyzja o wyborze na zimę. 

Wolfgang bazuje na rozpuszczalnikach wodnych. Dlatego po aplikacji przez 12h zaleca się brak kontaktu z wodą/rosą. Potem powinien stary twardziel się związać i uodpornić. Producent pozwala dać 2gą warstwę po 12h

Wolfgang.jpg

 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
38 minut temu, GTruszkowski napisał:

@ghost daj znać po aplikacji jak Ci się z tym pracowało no i podziel się efektem. Sam zastanawiam się czy nie wrzucić go na zimę.

Jedyne dwie restrykcje to odczekać minimum 40min przed dotarciem oraz 12h bez wilgoci. 

 

Produkt już trochę znam, tylko nie robiłem do tej pory testu długodystansowego. I tym razem dla odmiany wleci maszynowo na niebieskim LC. Jak zwykle, przy okazji zwrócę uwagę na resztę cech. Jak to ktoś powiedział rozbijając test na atomy ☺️

 

Dotychczas nakładałem ręcznie. Łatwizna. Od razu na cały samochód. Na spokojnie kawa. Po godzinie docieranie, też łatwizna. 

Łatwość pracy i efekt wizualny stawiają ten produkt dość wysoko w rankingu 🙂 reszta detali i użytkowanie w zimowych warunkach pewnie opublikuję na wiosnę

 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, ghost napisał:

Jedyne dwie restrykcje to odczekać minimum 40min przed dotarciem oraz 12h bez wilgoci. 

 

15 minut temu, ghost napisał:

Od razu na cały samochód. Na spokojnie kawa. Po godzinie docieranie, też łatwizna.



Podobnie do DG #111.

Może na jakimś panelu zrobisz porównanie?

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, psemo napisał:

Podobnie do DG #111.

Może na jakimś panelu zrobisz porównanie?

Już prawie zapomniałem o tym klasyku. Sealant poprzedniej epoki 🙂O ile kojarzę to tam na butli nie było czasu do dotarcia, a info by to zrobić jak się zamgli(haze). 

No i ciekawostka, szybko się uodparniał na wodę, gdyby powstał jakiś uporczywy maz producent pozwala wprost użyć wilgotnej fibry.

Fajnie się ogląda jak produkty sprzed dekady radzą sobie w obecnych czasach 🙂

Na chwilę obecną nie posiadam 111. Choć większym problemem jest potrzeba załatwienia kolejnego  samochodu, na którym nic nie leży. Bo na każdym już coś wrzuciłem 😄

 

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Arkadio_Gdansk napisał:

ghost rozumiem że lecisz oba produkty jako system Wolfgang czy tylko sealant?

Długodystansowo u mnie będzie zestaw. DGPS wrzucałem też na samochód znajomych, chyba na Purple Passion. Gdy przyjadą z wizytą popatrzę jak się prezentuje

 

49 minut temu, menior napisał:

mnie to sa hity na czasie

Cena w SCS bardzo fajna, razem z @psemo kusicie żeby przypomnieć klasyka

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Arkadio_Gdansk napisał:

Myślałem o mckees37 jako podkład

Dla Ciebie mogę zrobić jeden panel McKees37 CPP + DGPS. A resztę zestaw Wolfgang PPE + DGPS 😊

 

Przewidywany czas aplikacji listopad. Teraz mam tygodniowego Wowo's na tym lakierze

 

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

@PawelKRZ - Na podstawie własnych doświadczeń, przy optymalnym dla każdego z tych produktów przygotowaniu lakieru (a więc "jałowy" lakier dla Fusso, WPPE dla WDGPS i DG 652 dla DG 111, z pominięciem DG 601 aby było sprawiedliwie), wg mnie trwałość tych zabezpieczeń wygląda następująco (od najtrwalszego): Fusso99, DG 111 i WDGPS. Z tym, że różnica między Fusso99 i DG 111 może nie być duża (zwłaszcza, gdy DG dostanie wsparcie #601). Najmniejszą trwałość - zwłaszcza w sezonie jesień/zima - zapewni Wolfgang.

  • Dziękuję 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 17.10.2020 o 18:21, ghost napisał:

Bliżej Onyxowi do Crystal Rocka niż AutoBalm do Finis Waxa. 

To nawet nie kwestia półki bo wersją budżetową jest bardziej Double Speed Wax. 

Auto-Balm, to ze znanych mi wosków, jedyny na rynku nafaszerowany inhibitorami korozji. Aplikuje go się gorzej niż DSW i Finis. Ale przede wszystkim jest on dedykowany starym lakierom oraz tym uszkodzonym odpryskami, żeby zabezpieczyć je przed korozją z zewnątrz spowodowaną ubytkami warstwy ochronnej (lakieru, ocynku). Bardzo nietypowy wosk, więcej tu:

https://www.bilthamber.com/waxes-polishes-and-clay-bars/auto-balm

 

A skoro jesteśmy przy temacie, to zapadła decyzja o wyborze na zimę. 

Wolfgang bazuje na rozpuszczalnikach wodnych. Dlatego po aplikacji przez 12h zaleca się brak kontaktu z wodą/rosą. Potem powinien stary twardziel się związać i uodpornić. Producent pozwala dać 2gą warstwę po 12h

 

 

Raczej zimy to on nie wyleży w PL. Na letnie klimaty super. Sam rok temu przelatałem na nim wiosnę i lato. Ale zimą chyba marne szanse. Ale sprawdzić trzeba bo się nie dowiesz.

Link to post
Share on other sites
Dla Ciebie mogę zrobić jeden panel McKees37 CPP + DGPS. A resztę zestaw Wolfgang PPE + DGPS
 
Przewidywany czas aplikacji listopad. Teraz mam tygodniowego Wowo's na tym lakierze
 
Będę zaszczycony

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Eidos71 napisał:

wg mnie trwałość tych zabezpieczeń wygląda następująco (od najtrwalszego): Fusso99, DG 111 i WDGPS

Spróbuję część paneli zrobić w 2 warstwach DGPS, zobaczymy czy będzie jakaś różnica

 

Godzinę temu, V1RU$ napisał:

Raczej zimy to on nie wyleży w PL

Aplikacja miesiąc później, bo listopad (zamiast pażdziernika).

Mniej kilometrów przez sytuację w kraju i na świecie. Więc można zaryzykować, do tej pory nie miałem cierpliwości robić testu długodystansowego Wofganga.

 

Na jednym z samochodów pod koniec kwietnia wrzuciłem InfinityWax optic.

Pełna korekta na pastach 3D, ipa. Siedzi do dziś, 6 miesięcy 😎 Nawet nie wiesz ile razy kusiło mnie żeby go ściągnąć, ale skoro tak zaskakuje to idzie na rekord. 🙈😂😂

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.