Jump to content

Jakub_s14

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Jakub_s14

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Auto
    renault laguna 2000r.
  • Lokalizacja
    Śrem
  1. Mam pytanie. Jaki jest najsilniejszy srodek do usuwania brudu z felg aluminiowych? Zastosowalem popularny attack do felg i mimo szorowania szczotka nie pozbylem sie nalotu z klockow ham. na felgach. Prosze podajcie kilka mocnych preparatow bo niechce uzwac papieru sciernego. Moze byc kilka roznych preparatow jezeli uwazacie ze maja silne dzialanie. Z gory dziekuje. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
  2. Jaki najlepszy quick detailer, ewentualnie wosk w plynie badz odswierzacz do wosku collinite 476. Poprosze o 4 badz 5 propozycji. Poczytam i wybiore najlepsza. Z gory dzieki za odp.
  3. Osłabi. Wszystko zależy od tego czy chcesz mieć długą ochronę i łądny wygląd, czy jeszcze lepszy wygląd ale na krócej. Ja raczej użyłbym dedyków producenta. U mnie siedzi po dg#601 DG#111 i efekt jest mega faajny. Trzyma się to to już 3 miesiąc i dopiero teraz są ślady osłabienia.
  4. Czy UC usunie papier 2500? Wszystko zależy jaki to papier. Ostatnio kupiłem w Bricomarche papier 2000 na wode i miał taką gradację jak paier matador 600-800 więc uważaj. Ja sobie jeden plastik tak załatwiłem. Co do możliwości polerskich to menzerna fg500 ręcznie też daje rade. wydaje mi się że nią prędzej usuniesz papier.
  5. Mam pytanie związane z aktywną pianą. Otóż jak pewnie już się nie raz przekonaliście, po umyciu auta na bezdotykówce - zostaje na aucie delikatny nalot pyłu który nie schodzi z auta. Nieważne czy jest wosk czy sealant czy to tam jeszcze. Zwłaszcza widać to na ciemnych lakierach(metalicach) i na srebrnych (nie wiem jak na białych). Moje pytanie brzmi: czy dobra aktywna piana jak valet pro neutral snow i podobne (magic foa etc.) dedykowane do detailingu są w stanie usunąć ten nalot. Wcześniej robiłem to tak że myłem auto rękawicą na dwa wiadra raz na miesiąc, a na bezdotyku raz w tygodniu. Być może aktywna piana lepiej usuwa ten pył? Nieważne czy pianownica ręczna czy pod karcher. Z góry dzięki za odpowiedź.
  6. Potweridzam ze jest to praca ciężka i raczej nie dla osób co mają cieniutkie rączki. Ja przy swoich szybach pracowałem: przy bmw e36 szyba była mocniej zniszczona więc 2 dni po 5 godzin. przy renault już było mniej rysek ale pracowałem dwa dni po 3 gdziny. Po takiej robocie ręce opadają. Trzeba mocno doduszać maszynę do szyby a ta z kolei się wyrywa i krążek cały myszkuje po szybie. Trzeba mieć muły żeby to utrzymać. Myślałem żeby nawet otworzyć firmę i polerować innym za kase szyby, ale szybko odpuściłem bo stwierdziłem że za jedną szybę to bym musiał kasować ze 100 zł, a i tak nie opłacało by mi się to. Z drugiej strony, kto by przyjechał na polerke szyby za 100 zł jak za 300-400 można kupić nówkę. Przykład VW lupo mojej mamy 429zł. w ubiegłym roku.
  7. Witam. Posiadam renault laguna z 2000 roku. Ma ono fioletowo niebieską przednią szybę i już ją polerowałem, tak jak wcześniejszy samochód BMW e36. Szyby w obu przypadkach wyglądały po spolerowaniu jak nowe. żadnych śladów po wycieraczkach nie zostało. A przed polerką były dosyć wyraźne. Warstwa niebieska na szybie pozostała nietknięta. To dowodzi że ta warstwa coatingu czy czegoś tam jest w środku szyby a nie na wierzchu. nie wyobrażam sobie aby jakiś producent umieścił jakąś warstwę na zewnątrz szyby. Po pierwsze szyba by się szybko rysowała, a po drugie, chyba oprócz diamentu to nie wymyślili jeszcze twardszego materiału niż szkło. Co do powstawania soczewek na szybie przy polerowaniu, to uważam że jest to niemożliwe. Wiele razy polerowałem grubsze rysy i tarłem wiertarą z filcem w jednym miejscu i nic takiego nie powstało. Musiałby się ktoś nieźle napracować. Poleruje kawałkiem filcowego walca na wiertarce i mocno doduszam. Rysy schodzą dosć szybko. Używam tlenku ceru. Niestety na allegro już nie mogę dorwać tego specyfiku który kupiłem. Nazywa się on CERUTEX D50. czysty tlenek ceru. edit: ustawiam najwolniejsze obroty na wiertarce i jeszcze doduszam w wyniku czego wiertarka jeszcze zwalnia. Najbardziej odpowiednie są obroty w okolicy 800. Moja wiertara kręci się najwolnie z 1200 ale jak dodusze to powstaje to około 800 obrotów. Aha bardzo ważne są proporcje. Odmierzam je dokładnie. Proszek na wagę a woda strzykawką. 3gramy proszku na 6 ml wody. U mnie wystarczało 6gram na 12 ml wody na całą szybę. Taki proszek wydajny.
  8. Potwierdzam to co kolega wyżej napisał. Wykańczajcie na koniec papierem 3000. u mnie po 2500 były mega rysy których nie mogłem usunąć pastą. Po papierze 3000 rysy zniknęły. Druga sprawa to dobrze nie schodzić poniżej papieru 1500 bo trudno będzie usunąć kolejnymi papierami powstałe rysy. Ja u siebie na początku robiłem papierem 2000 później 2500 na to pasta k2 ultra cut i na to tempo. Jakiśefekt po tym był. Usunąłem zmatowienie lamp stały się świecące i przejrzyste. Ale cały czas były ryski których nie mogłęm do końca usunąć. Jak przyszły mi pasty menzerna i papier 3000 to teraz to dopiero jest efekt. nie ma żadnej rysy wszystko idealnie wypolerowane na wysoki połysk.
  9. OK wielkie dzięki Kamilgt i SzaKal. Pozdrawiam.
  10. Ok o taką odpowiedź mi chodziło. Wielkie dzięki EVO. To teraz jeszcze pytanie czym usunąć tamten wosk jak dostanę już ten co zaplanowałem? To będzie Duragloss track claw racing polish, a więc sealant. Stosować bezpośrednio na tamten czy może przetrzeć roztworem ipa 50/50 z wodą demineralizowaną?
  11. Mam Małe pytanie. Zaraz skończę korektę auta pastami menzerna. Nie mam jeszcze wybranego wosku. Tzn nie dotarł do mnie i być może nie dotrze przez dwa tygodnie. Co robić, zostawić tak lakier na dwa tygodnie czy zabezpieczyć byle jakim woskiem np formula 1 albo jakiś inny z marketu? Prosze o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje.
  12. Witam. Mam na imię Jakub lat 30. Ostatnio bardzo dużo interesuję się car detailingiem i po części mam już skompletowany własny zestaw brakuję tylko wosku. Samochód jaki posiadam to renault laguna kombi w granatowym ciemnym metalicu z roku 2000 pierwsze wydanie. Być może niedługo wstawię fotki z prowadzenia prac nad moim autem. Pracuję na pastach menzerna i jestem zaskoczony efektem. oczywiście po wcześniejszym wyglinkowaniu. Dodam że parę razy wcześniej polerowałem mechanicznie auta za pomocą polerki mechanicznej firmy celma przy użyciu past tempo i K2 niedługo wkleję jakieś foty. Pochodzę i mieszkam w Śremie w wlkp. Pozdrawiam wszystkich Detailingowców.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.