Skocz do zawartości

Rogal91

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralna

O Rogal91

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Auto
    Ford Focus mk2 lift; (panther black metalic)
  • Lokalizacja
    Wlkp
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

215 wyświetleń profilu
  1. U mnie niestety test zakończony. Do 27 listopada specyfik leżał jak zły i po niecałych 3 miesiącach nic nie wskazywało żeby "powłoka" straciła swoje właściwości. Tego dnia niestety przydarzył mi się crash i auta nie ma już ze mną Na szczęście, jest już następny egzemplarz do przeprowadzania testów i wraz z poprawą pogody, RRC PC wleci na wszystkie tworzywa zewnętrzne
  2. 1. Patryk14 2. Mumins 3. arturf 4. Grzechu23 5. david2888 6. Smerf91 7. keza 8. paperson 9. grabek246 10.wojtecki 11. sT3VE 12. Krogi 13. pablo15005 14.Rogal91
  3. Ma blokadę przycisku oraz wolny start.
  4. Ja mam DA bass bp-5119, kilka aut już objechała przy większym i mniejszym cięciu i nawet daje radę. Brak ruchu obrotowego? Owszem, ale przy nierównomiernym docisku. Gdy pad jest równo przyłożony do lakieru, ciężko ją zatrzymać.
  5. Dach wygląda jakby już prawie nic tam nie leżało. Po 11 dniach mizerny efekt.
  6. No jeśli wystartujesz w trasę od razu po aplikacji to jest takie prawdopodobieństwo. Producent zaleca odczekać 24h, jednak ja wyjechałem autem z nasmarowanym frontem po ok 5godz i mimo, że było wyczuwalne delikatne klejenie to nic nie przywarło do plastików.
  7. Minęło niespełna 2 tyg od przeprowadzenia testu i tworzywa mają się świetnie. Było kilka płukań na bezdotyku, a i pogoda w ostatnich dniach nie rozpieszcza. Kropelki jakieś tam są Ale to chyba wynika z zastosowanego tworzywa. Atrapę chłodnicy i obudowy halogenów zabezpieczyłem zaraz po zakupie produktu, czyli jakiś miesiąc temu. Nadal wyglądają jakby były świeżo po aplikacji, ale tutaj woda nie prezentuje się tak dobrze A dla porównania niczym nie zabezpieczone podszybie. Chyba w ramach testu machnę na nim 50/50 żeby lepiej sprawdzić zachowanie produktu
  8. U siebie nie zaobserwowałem hydrofobowości, a dziś akurat cały dzień był deszczowy i na plastikach była tafla. Może to wynika z ich struktury/faktury?
  9. Cześć i czołem, jest to pierwszy mój wpis tego typu na forum, więc proszę o konstruktywną krytykę i wskazówki co poszło nie tak Pod lupę bierzemy nowy produkt firmy RRCustoms z linii Car Wash, a mianowicie Plastic Conditioner, na wstępie opis producenta "RRC CAR WASH PLASTICS CONDITIONER to innowacyjny preparat do wykończeń specjalnych. Przeznaczony do użytku profesjonalnego. Zaprojektowany specjalnie do permanentnego odżywienia twardych plastików zewnętrznych. Zastosowanie tylko i wyłącznie na zewnątrz auta. Zabezpiecza i odświeża wszelkie wypłowiałe plastikowe elementy zewnętrzne. Konserwuje elementy nowe. Jak używać: - Stosować na chłodne powierzchnie unikając promieni słonecznych. - Odpowiednią ilość preparatu nanieść na suchą powierzchnię za pomocą gąbki lub pędzelka. - Nadmiar dotrzeć ręcznikiem z mikrofibry. - Pozostawić do pełnego utwardzenia 24h. Przeznaczenie: - Zabezpieczenie i odświeżenie zewnętrznych elementów z tworzyw sztucznych. PRODUKT PRZEZNACZONY WYŁĄCZNIE DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO. PREPARAT DO WYKOŃCZEŃ SPECJALNYCH. Uwaga! - Preparat zostawia trwały efekt. - Zaleca się nanosić preparat w niewielkich ilościach na uprzednio oczyszczoną i osuszoną powierzchnię. - Nie zaleca się warstwowania produktu. - Nie stosować wewnątrz pojazdu. - Stosować rękawice ochronne /odzież ochronną / ochronę oczu / ochronę twarzy" Ok, wiemy już z czym mamy do czynienia więc zaczynamy. Produkt został zakupiony w dniu premiery i dotarł do mnie w lekko wciągniętej butelce, ale materiał z którego została wykonana, jest na tyle miękki i elastyczny, że po kilku otwarciach wróciła do swojego pierwotnego kształtu Design jest prosty i czytelny, na etykiecie znajdują się wszystkie niezbędne informacje, samo opakowanie nie jest najlepszej jakości, ale firma RRC konkuruje przede wszystkim ceną, więc na czymś musieli zaoszczędzić. Zajrzyjmy do środka Produkt otrzymujemy w postaci rzadkiej cieczy o jasno bursztynowym kolorze, zapach jest chemiczny i baaaardzo przypomina mi lakier do drewna. A więc do dzieła. Producent zaleca nakładanie produktu aplikatorem gąbkowym lub pędzlem. Ja wybrałem tą drugą opcję. Tak prezentuje się obiekt testowy, wyczyszczony i przygotowany do aplikacji Zaraz po nałożeniu produktu Po 5 minutach nadmiar zebrałem MF A tu cały "trójkąt" na gotowo Pierwsze spostrzeżenia: Aplikacja jest łatwa, zapach nie do końca przyjemny, jeżeli komuś nie przeszkadza zapach lakieru do drewna to ok. Produkt po nałożeniu i częściowym odparowaniu staje się lepki. Lepki jak??? Jak lakier do drewna kurde, ale się uczepiłem tego lakieru, ale naprawdę nic innego nie przychodzi mi do głowy. Lecimy dalej, sprawdźmy jak będzie leżeć na trochę lepiej utrzymanym słupku drzwi. Smarujemy Przecieramy MF Różnica niemal niezauważalna, sam słupek wygląda jakby był wykonany z lepszego tworzywa A jego struktura jest odrobinę inna niż na obudowie lusterka, może dlatego brak spektakularnych efektów. Drugie spostrzeżenia Cały czas mam z tyłu głowy lakier do drewna docieranie MF jest trochę utrudnione ze względu na lepkość produktu. Najlepiej wybrać do tego celu gładką fibrę, która nie "kłaczy", w przeciwnym wypadku będziemy mieli flokowane plastiki Producent zaleca pracę z produktem w rękawiczkach. I bardzo słusznie, bo każde dotknięcie fibry do docierania czy elementu, na którym jest nałożony produkt powoduje "lepkie ręce" Ostatnim testowym "plajstikiem" będzie osłona silnika. Zaglądamy pod maskę, a tam brud, brud, BRUD Na początek czochranko. APC i pędzel w dłoń Osłona czysta, sucha i gotowa Jedziem z tym koksem. Smarujemy i taka pięćdziesiąteczka Całość na gotowo I porównanie ze szczurami spod maski wiem wiem, nie ma czym się chwalić, ale reszta też będzie ogarnięta Podsumowanie Ciekawy produkt w ciekawej cenie. Za 39zł otrzymujemy 1l. Sama aplikacja nie sprawiła mi żadnych trudności, jednak przecieranie mf wymaga więcej uwagi. Produkt bardzo ożywia zmęczone plastiki jednak do utwardzenia potrzebuje 24h. Powierzchnia po aplikacji przez pewien czas jest jeszcze klejąca, jednak po upływie wymaganego czasu jest już przyjemna w dotyku. Nie zauważyłem też lepszego zrzutu wody czy kropelkowania. Trwałość? Boss RRC powiada, że produkt tworzy permanentną "powłokę" i można ją usunąć tylko mechanicznie. Pojeździmy zobaczymy. Póki co jestem zadowolony z efektów. Dzięki za uwagę, pozdrawiam.
  10. Jak nie wiesz czego się spodziewać, to zacznij od najmniej agresywnej kombinacji w swoim arsenale. Każdy lakier jest inny, więc na Twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
  11. Bez rozklejania lamp się nie obejdzie. Polecam powrót do "firmy", która przeprowadziła regenerację i niech poprawiają co zniszczyli.
  12. Hej, proszę o dodanie do grupy rabatowej progalski7@wp.pl Pozdrawiam
  13. Takie tam zimowe znalezisko I świeże foto
  14. Pierwszy kontakt z maszyną na lakierze i coś tam się uczymy. Bass Polska BP-5119 + żółty NAT+ Menzerna HCC1100 (FG500)

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.