Skocz do zawartości

Prosimy wyłączyć Adblock'a, nasze forum korzysta jedynie z reklam statycznych. 

Firmy zainteresowane reklamą na forum Kosmetyka Aut zapraszamy do zapoznania się z tematem w poniższym linku.

Partnerzy forum - zasady współpracy.

 

Zachęcamy do wyboru zdjęć do kalendarza 2018.
Tutaj głosujemy!

Dgchannel

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Dgchannel

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Auto
    Porsche 991 Carrera 4
    Mini Cooper Sd R56
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Województwo
    Śląskie
  1. Carpro essence ręczna aplikacja

    Polerowanie ręczne mija się z celem, szczególnie kiedy w garażu temp jest równa 16stC, essence jako cleaner na zadbanym lakierze można bez przeszkód aplikować ale jesli w grę ma wchodzić korekta lakieru i usunięcie większych rys bez polerki pracy nie ma sensu nawet zaczynać. Muszę zrobić to dobrze więc długo odkładany zakup Rupes lhr15 II dojdzie do skutku ale mam pytanie do Was, z jakiego pada skorzystać do pracy z essence, wybrać jeden z dołączonych do zestawu czy dokupić coś do one step?
  2. Carpro essence ręczna aplikacja

    @Posejdon ręczne polerowanie nie stanowi dla mnie problemu, zgadzam się, że trwa to długo nie licząc czasu na dosychanie pasty ale ciekawe czy maszyna da dużo lepszy efekt bo o takim samym raczej nie ma mowy, zastanawiam się czy różnica bedzie na tyle mała, że taki sposob aplikacji wystarczy.
  3. Powloka na felgi

    Widzę, że kolega @psemo poruszył temat aplikacji dlux'a na plastiki, posiadam mini r56 gdzie mam nielakierowany plastik na błotnikach, progach i fragmentach zderzaków, zabezpieczam je carpro perl'em z fajnym skutkiem ale ciekawi mnie wytrzymałość powłoki, i czy da lepsze wykończenie. Wróćmy jednak do samych felg, który produkt sprawdzi się lepiej dlux czy cquartz uk na matowe grafitowo-czarne 20' felgi i czarne 17 w pełnym połysku? dodam, że do mycia używam carpro ironx i tarx'a oraz kwasu od kolegi z myjni, którego nazwy nie znam, są to dość mocne środki więc nie wiem czy nie uszkodzą powłoki chyba, że będzie na tyle skuteczna, że będę mógł je odstawić i felgi myć samym apc?
  4. Carpro essence ręczna aplikacja

    Zrobiłem drzwi kierowcy ale to biały lakier na 2 letnim Porsche i nie wiem czy cieszyć się z uzyskanego efektu czy może byłby lepszy przy dotarciu maszyną, byłem ciekaw czy ktoś z forum korzystał z tego produktu w podobny sposob jak ja bo w necie essence praktycznie każdy rozprowadza maszynowo.
  5. Polerka Rupes v FLEX

    Rownież jestem na etapie zakupu Rupes 15 MARK2 choć ciagle temat odwlekam to zdecydowanie najbardziej odpowiada mi ten sprzęt, choć myslalem rownież nad wersją mini ze skokiem 12mm i 75mm talerzem, nie wiem jednak jak taka mała polerka będzie spisywała sie na dużych powierzchniach, czy jest sens polerowania całego auta 75mm padem zyskując dzięki temu większe mozliwosci polerowania w zakamarkach czy kupić rupesa15 a resztę wykańczać ręcznie? Dodam, że to tylko zakup do użytku prywatnego więc nastawiam się jedynie na 1 maszynę, mowa o wersji deluxe z pastami i reszta gadżetów.
  6. Posiadam cleaner Carpro essence na którego opakowaniu można znaleść 2 metody pracy z tym produktem, ręczna i maszynową, jakiś czas temu sprzedałem starą rotacyjną polerkę gdyż planowałem zakup Rupes 15 MARK2 ale temat jakoś umarł i zastanawiam się czy jest sens wykorzystywać essence do ręcznego polerowania, czy efekt zadowalający da dopiero maszyna da?
  7. Jaki spray sealant?

    Tax system 70 również nie jest dostępny w ofercie, produkt mógłbym wykorzystać do zabezpieczenia auta ponieważ mam ogrzewany garaż a samochód może stać nieruszony tygodniami wiec pozostaje jedynie wybór podyktowany dostępnością, ewentualnie zakup jednego i drugiego
  8. Jaki spray sealant?

    Jeszcze jedno krótkie pytanie, ponieważ nie mogę nigdzie w pl znaleść tego produktu w sprzedaży, macie jakiś sprawdzony sklep, jaką pojemność kupić, 250ml czy jest coś większego?
  9. Carpro Gliss

    Stoję przed wyborem produktu do zabezpieczenia lakieru, ciągle zastanawiam się nad użyciem czegoś innego niż wosk, w grę wchodzi sealant, coat np gliss lub powłoka kwarcowa, czy dobrym wyborem będzie nałożenie na dobrze oczyszczony lakier tylko carpro gliss czy lepiej zaopatrzyć się w powłokę a może zrobić tak jak myślałem na początku czyli użyć dobrego sealantu? Założenia jakie mi przyświecają to jak najlepsza hydrofobowość, głębia i szklistość lakieru
  10. Jaki spray sealant?

    @Ghost dziękuję za pomoc, zabieram się za szukanie tac'a bo w tym tygodniu chcę autem z garażu wyjechać.
  11. Jaki spray sealant?

    Cześć Szukam pomocy w wyborze produktu do ochrony lakieru bez powłoki kwarcowej, auto jest po gruntownym myciu, dekontaminacji produktami Carpro tarx i ironx a także przetarte ręcznikiem z glinką oraz ręcznym czyszczeniem cleanerem essence. Ponieważ posiadam praktycznie wszystkie produkty Carpro to zastanawiam się nad aplikacją sealantu w postaci reload lub hydro2, który produkt będzie lepszy, wytrzymalszy i da lepszy efekt hydrofobowy?
×