Jump to content

Wog104

Użytkownik
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About Wog104

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Auto
    Insignia
  • Województwo
    Mazowieckie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Wog104's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mam być może trochę głupie pytanie, ale podobno kto pyta nie błądzi Robię właśnie korektę na DA o skoku 9mm i mam wrażenie jakby Sonax Cutmax na niebieskim padzie NATa zostawiał niewiele gorsze wykończenie niż po poprawieniu tego Perfect Finishem na żółtym padzie. Czy to w ogóle możliwe, czy raczej jest to kwestia niewprawnego oka albo niewystarczającego oświetlenia i na słońcu wszystko wyjdzie?
  2. Chciałbym zrobić w najbliższym czasie swoją pierwszą korektę, ale miejsce w którym mógłbym na spokojnie myć/glinkować/itp. samochód znajduje się jakieś 25km od garażu gdzie będę polerował lakier. Czy po przejechaniu tego dystansu w suchych warunkach wystarczy jakoś przetrzeć karoserię IPĄ czy czymś i zabrać się za polerowanie? Może macie jakieś inne porady jak to sensownie zrobić?
  3. Czy ktoś mógłby polecić sprawdzone miejsce w Warszawie, gdzie dobrze wykonują drobne naprawy lakiernicze typu spot oraz spawanie elementów plastikowych? Przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego przy wysokim krawężniku pękł mi zderzak
  4. Dzięki! Samochód bardzo duży nie jest bo to tylko Opel Insignia. Tak właśnie myślałem sam około tych 5 godzin, ale wolałem się upewnić
  5. Pytanie może trochę głupie, ale szykuję się do swojego pierwszego porządnego ogarnięcia samochodu i zastanawiam się ile czasu powinienem sobie zarezerwować na taki typowy pakiet z zewnątrz = dekontaminacja, mycie, glinka, mycie, cleaner i wosk? Samochód nie jest zapuszczony, ale całkiem możliwe, że glinki nie widział od nowości, czyli przez 8 lat.
  6. @Potz_13 dzięki, będę musiał spróbować
  7. Czy na Ostrobramskiej jest możliwość wynajęcia stanowiska i własnoręcznego mycia?
  8. Wiadomo, że nie ma jednej rozsądnej ceny i zależy ona chociażby od tego jak długo będzie działał produkt. Nie wyraziłem się wystarczająco jasno Granicą, której póki co wolałbym nie przekraczać to 75zł za rok ochrony felg (może być 2x po pół roku, choć wiadomo, że im dłużej tym lepiej). Dobrze by też było, aby środek nie wymagał korekty lakieru na felgach, bo nie mam do tego ani sprzętu i warunków, ani umiejętności. Czy fakt mocno (może nawet nadmiernie) pylących klocków bardzo utrudni zadanie dla wosku/powłoki w kontekście wytrzymałości?
  9. Dzięki jeszcze raz za pomoc @mbieniek A poleciłbyś mi coś w rozsądnej cenie możliwego do nałożenia w domowych warunkach i zdolnego wytrzymać właśnie około sezonu na przyszłość? Zakładam, że mi się spodobają nawoskowane felgi
  10. Dzięki za odpowiedzi! Z cleanerów mam pod ręką właściwie tylko Zymol HDC, on chyba ma jakieś dodatki, prawda? Jeśli chodzi o trwałość to domyślam się, że będzie to mocno ustępować bardziej dedykowanym felgom rozwiązaniom, ale nigdy wcześniej nie miałem żadnego wosku ani powłoki na felgach i chciałem z ciekawości zobaczyć jak to jest. Gdyby wytrzymało 2 miesiące to i tak będzie super.
  11. Szykuję się do położenia FK1000 na felgi i zastanawiam się jak je przygotować, żeby uzyskać maksymalną trwałość. Wystarczy wyczyścić APC, deironizerem, tar removerem i ewentualnie glinką czy warto jeszcze użyć cleanera? Położyć wosk na cleaner czy wymyć resztki IPĄ?
  12. Proszę o dodanie wgadecki (wgadecki@hotmail.com) Z góry dziękuję.
  13. Poprosze o dodanie do listy: wgadecki@hotmail.com Z góry dziękuję.
  14. Cześć wszystkim! Od niedawna jestem posiadaczem swojego pierwszego samochodu i mam nadzieję, że wiedza zdobyta na tym forum pomoże mi utrzymać go w jak najlepszym stanie
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.