Skocz do zawartości

lk1407

Użytkownik
  • Zawartość

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobra

O lk1407

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Super, daj znać jak się pracuje i jak efekty [emoji106]
  2. @grabek246 ja używam Gtechniq W2 w proporcji 1:15. Interior Shampoo od Autoglyma też zostawia czystą powierzchnię na którą często-gęsto kładę FW Mademoiselle i jest ok
  3. Bardzo dobre efekty na mojej jasnej tapicerce daje AutoGlym Interior Shampoo. Szczególnie mowa tu o podłokietniku, boczkach i brzegach siedzisk foteli, czyli miejscach które najbardziej się u mnie brudzą. Zagłówki też robiłem i wyszły bdb. Pracuję w następujący sposób: odkurzoną powierzchnię spryskuję obficie i wypracowuję produkt szczotką podobną do Colourlock a w gorzej dostępnych miejscach miękką szczoteczką do zębów. Następnie mokrą mikrofibrą zbieram wszystko i powtarzam zależnie od stopnia zabrudzeń. Na koniec ściągam wszystko jeszcze odkurzaczem mokro-sucho (wiem że wspomniałeś o jego braku) ale nawet z pominięciem tego kroku efekt jest bardzo dobry a plamy nie "wychodzą" po wyschnięciu ani później. Ps. A o 5zł taniej masz poleconego na forum Excede Encapsulator Cleaner
  4. R7? Miałeś na myśli P7 w sensie maszynę?
  5. Ja tam zawsze umyję na jedno wiadro albo "na pianie", choćby po to żeby wymyć resztki pyłu z pasty bo mimo oklejania często gdzieś naleci
  6. Zależy od lakieru i jego twardości, dobrze jak go masz np. do lakieru Hondy, ale wszystkie vagowskie wykańczałem czerwonym i hologramów zero. Czarnego pada używam najczęściej do cleanera na maszynie DA i w takiej roli go najbardziej widzę, jak wspomniałeś glaze itp
  7. Zamiast bp 100mm kupiłbym mniejszy, np 75mm, dotrzesz w więcej miejsc a 150mm bym sobie odpuścił. Ja działam zestawem 125/75 i w mojej opinii to wystarczy do znakomitej większości prac. Poza tym używam bliźniaczej maszyny, past od Sonaxa i m.in. padów NAT czyli prawie identyczny zestaw jaki sobie skompletowałeś dlatego z pewnością stwierdzam że Twoje wybory są trafione i będzie Ci się dobrze pracować z lakierem. Ewentualnie dokupiłbym jeszcze czerwonego NATa bo czarny jest bardzo miękki
  8. Widać na zdjęciu butlę i szczoteczkę Colourlock
  9. Folii zabezpieczającej nie mam ale po emblematach wiele razy mi spływały różne tar&glue removery i jak do tej pory nie zauważyłem żeby coś się z nimi działo. Cały czas są na swoim miejscu, nie odkleiły się ani nie mają zmatowień/przebarwień. Ciężarki z kół również się trzymają po odsmalaniu chociaż tak jak pisałem wcześniej - nie pryskam bezpośrednio na element. Może ktoś jeszcze ma jakieś ciekawe obserwacje.
  10. Wystarczy że nie będziesz lał bezpośrednio po emblemacie to nic się nie stanie
  11. lk1407

    ADBL AIO

    @CoolBreeze właśnie poszedłem sprawdzić i potwierdzam, "chromy" plastikowe odzyskują blask. Moje co prawda bardziej poobijane niż matowe ale różnica jest ewidentna, wystarczyło kilka ruchów mikrofibrą. Ciekawe jak długo się utrzyma efekt bo w końcu to aio
  12. lk1407

    ADBL Interior QD

    Tak się składa że ja mam właśnie położony C6 u siebie w aucie i przecieram go IQD. Mat zostaje także o to się nie martw.
  13. Ja używam tego cleanera maszynowo i nie zauważyłem żadnych problemów, wymienionych przez Ciebie też nie. Maszyna DA, niskie obroty i czarny pad NAT. Szczerze powiem, że mimo zaleceń producenta to produktu nie używałem ręcznie, na maszynę wg mnie bez przeszkód (i szkód) się nadaje.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.