Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/04/2020 in all areas

  1. Cześć! W tym temacie zaprezentuje Wam zabezpieczenie najnowszego modelu Toyoty Corolli z silnikiem(o zgrozo) 1.2 Turbo. Wersja bez hybrydy. Silnik nie powala, za to we wnętrzu znajdziemy bardzo dużo dodatków i każdy z możliwych asystentów(park assist, lane assist itp). Z zewnątrz... hmm? Toyota moim zdaniem się postarał i jest to model, który nawet w cywilnej wersji może się podobać. Auto fabrycznie nowe. Już podczas wyboru auta było zapowiedziane, że leci na robotę do mnie Miałem, więc czas na rozmyślenia co by tu położyć. Wachałem się między Aqua 9h i UNCR. Padło na UNCR z racji
    6 points
  2. Witam Dość mocno się wahałem czy wrzucać moje wypociny nad tym umęczonym samochodem, jednak zadałem sobie pytanie "czy ja chciałbym coś takiego obejrzeć" no i wrzucam, może komuś się spodoba moja szybka akcja Na początek kilka informacji. Proszę traktować to z lekkim przymrużeniem oka, bo właściciel jest z takich ludzi, którzy kompletnie nie zwracają uwagi na stan samochodów, a samo auto wiadomo jest typowo użytkowe. Zostałem poproszony o odświeżenie lakieru, bo już absolutny brak blasku i wypłowiałe elementy jednak za bardzo rzucały się w oczy. Czas operacyjny około 8h. Odbió
    1 point
  3. FX ma lekko kwaśne pH CarPro reset posiada naturalne olejki co też fajnie wpływa na odtłuszczenie powierzchni
    1 point
  4. @Alfa47 Ten klucz z Juli można śmiało kupować, tym bardziej za taką cenę, mam i polecam, jeszcze nie było koła w osobówce, którego by nie odkręcił, a zmiana kół staje się przyjemnością.
    1 point
  5. W Juli również klucz udarowy elektryczny Hamron z 199 na 119
    1 point
  6. Zależy jaki lakier ale czerwony NAT na pewno da radę.
    1 point
  7. Super robota, szacun że udało Ci się taki kawał auta ogarnąć w 8 godzin.. Mnie ostatnio 8 godzin zeszło z fiestą mamy (bez korekty- samo wewnątrz i na zewnątrz + wosk) 50:50 na masce- sztos!
    1 point
  8. Wniosek jest taki, że nie warto przepłacać, fusso jest do wszystkiego, na wszystko i trzyma hydrofobowość. Koniec dyskusji, nie ma po co robic testów FUSSO OVERPOWER Może reset by pomógł jest w miare neutralny dla powierzchnii, jak nic nie zrobi bedziesz mial fajny szampon
    1 point
  9. Cześć, aktualizacja testu Tonyina na Passacie. Samochód nie garażowany, przebieg od aplikacji 7kkm. Zrzut wody nadal jest na poziomie zadowalającym. Dolne partie osłabione, ale i tak jest nieźle.
    1 point
  10. Do mnie też dotarło. Dzięki @K2 Auto jak nowe za dodatkowe gifty Czekamy do weekendu i oby pogoda była dobra
    1 point
  11. Materiał przedstawiający krok po kroku jak czyścić i zabezpieczyć alcantarę.
    1 point
  12. Tylko po co istnieje półka cenowa, w której produkty nie działają
    1 point
  13. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. O podanie nam w wiadomości swoich adresów z telefonem kontaktowym dla kuriera poprosimy następujące osoby: @grabek246, @rygryss, @Eidos71, @ZimnyKartofel, @Jacek94, @Pawel_t11, @Arkadio_Gdansk, @Streat, @lodowa, @Trewas, @Pit_Krk, @powalla, @tryhp3, @damiano2007 Wysyłka zakładam, że w ciągu ok. 1-2 tygodni.
    1 point
  14. Przedstawiam wam mój wymarzony daily jest to Lexus GS-F jest z 2016r. Z cudownym wolnossącym 5 litrowym silnikiem o mocy 477KM Nie przewidywałem robić relacji więc zdjęć nie mam zbyt wiele, ale że samochód ciekawy i bardzo rzadki to postanowiłem coś wrzucić. Jest trochę nietypowo bo detaling szedł równolegle z naprawą samochodu po stłuczce w USA. Stłuczka nie groźna, ale samochód był mocno rozebrany przez ubezpieczalnie i niestety brakowało sporo części. Mimo, że uszkodzenia nie wielkie to z powodu konieczności sprowadzania części z różnych stron świata( głownie z Japonii) trwała prawie pół
    1 point
  15. Hej Chciałbym zaprezentować moją pracę nad Nissanem GTR w kolorze czarnym UNI. Autko dostałem na kilka dni, prace zacząłem w sobotę od obejrzenia autka i nad czym przyjdzie mi pracować... Brudny i zmęczony lakier nie ukazywał tego nad czym przyjdzie mi pracować szczerze myślałem że będzie łatwiej i w miarę szybko pójdzie Niestety jak się okazało był dramat Lakier myty głownie na szczotach prezentował się dramatycznie... Ręce mi opadły gdy zaświeciłem ledem itp Na początku wypróbowałem różnych rodzajów past i padów, padło na FG400 i Lake sdo cutting, na niektórych elementach t
    0 points
  16. Zasada jest taka, że jeżeli mowa o rozcieńczeniach 1 do x, np. 1:10 = 11 jednostek wspólnych. W przypadku 1l musimy podzielić 1000ml na 11 i wyjdzie nam 1 jednostka. Ja osobiście i tak stosuje że jak zakładam sobie rozcieńczenie 1:10 do 1 litrowej butelki to wlewam 900ml wody i 100ml produktu. Nie jest to mega poprawne, ale po prostu nie chce mi się często liczyć dokładnych wartości jeżeli produkt znam dość dobrze. W przypadku bardziej agresywnej chemii lub takiej, która może spowodować jakiś nieprzewidzianych efekt, staram się dość dokładnie i zgodnie ze sztuką obliczać ile muszę dodać chem
    0 points
  17. Wystarczy odpowiedzieć sobie ile to 1:1 i wszystko jest latwiejsze Najlepsza to kalkulator - mowie poważnie
    0 points
  18. Hmm, to ja po prostu bym wziął jakąś grubsza fiberkę i dotarł resztki wody [emoji6] Tak robię, jak zostają mokre smugi po suszeniu. Ewentualnie jak auto juz wyschnie i zostanie trochę zacieków, to możesz oblecieć je jakimkolwiek QD, poradzi sobie z tym. Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczony wash wax and dry Shampoo (czy jakoś tak) od@DETAILiNK - auto suszy się prawie samo, przy samochodzie wielkości Audi A4 ręcznik nie ma praktycznie co robić. A co do ręczników - trochę za szybko zachłysnąłem się Silkiem. Jest fajny, ale w moim rozmiarze trochę za mały. Jak auto samo trochę przyschnie, to oke
    0 points
  19. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow z zakazonej strefy polnocnych Wloch gdzie mieszkam zyjemy dalej a nawet detailing idzie pelna para,tylko maseczki do nakladania powlok gdzies zaginely
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.