Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wrzucam z telefonu jako załącznik i mam nadzieje, ze rozmiar sie skompresuje.
  2. Witam wszystkich. Uwielbiam przeglądać ten dział. Postanowiłem zasilić go moja relacją, z racji tego, że jest ona moją pierwszą przepraszam za ewentualne błędy. Do dzieła! Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie będzie to typowa relacja autodetailingowa. Jej początkiem zawładnie "lakiernictwo". To mój pierwszy taki projekt, nie wszystko jest perfekcyjnie zrobione, paint job to garażowa amatorka ale zapraszam na relacje Auto kupiłem od kolegi w dniu przeznaczenia na złomowanie z racji końca OC. Ogólnie rzecz biorąc jego stan był tragiczny. Zastanawiałem się intensywnie czy jest warte zachodu i w końcu postanowiłem je ratować. Tak to wyglądało: Niemiec płakał jak sprzedawał, kolega nie Oczywiście dużo rdzy. Na szczęście podłoga zdrowa. Kumpel radził sobie z nią czerwonym lakierem co widać na zdjęciach. Na początek oględziny, szukanie części i do pracy. Czyszczenie, usuwanie rdzy, konserwacja. Na pierwszy ogień poszedł rstop, następnie podkład epoksydowy i środek do konserwacji tzw baranek I konserwacja na epoksyd Kolejna rzecz to nadkola. Kompletna ruina, dramat kolonia rudej. Szlifierka w dłoń i jazda... Przymiarki... Gdyby nie taśma świat by nie istniał. Następny krok to spawanie Następnie nadszedł czas na wymianę skorodowanych części... Auto dostało nowe drzwi, reparaturki nadkoli, dwa zderzaki, maskę, tylną klapę, dwa błotniki i nowe lampy, ponieważ postanowiłem zrobić z niego przedlifta. Bardziej się podoba:) Nie żałowałem konserwacji Kolejny krok to szpachlowanie... Pod szpachlówkę epoksyd. Następnie ścieranie i podkład. Na podkładzie wszystko wygląda bardzo dobrze ale niestety po bazie i klarze ukazało się kilka mankamentów nie widocznych na tym etapie Baranek na doły drzwi... Matowania i odtłuszczanie Ściereczka antystatyczna... przydatna rzecz podczas malowania w garażu ;D I wtedy zaczął się stres... Zaczynamy Kolor z palety VW toffeebraun kod lh8z. Po położeniu bazy ściereczka w ruch. Klar Rozmaskowanie i wyjazd na zewnątrz Podsumowując. Malowanie jak na takie warunki i umiejętności amatora wyszło chyba dobrze, co prawda morka jest. Używany był pistolet devilbiss flg 5 więc cudów nie można się spodziewać. Kolejny etap prac: Czas naglił. Do zlotu zostały 2 tyg. Trzeba było trochę zredukować morke. Na pierwszy ogień rotacja z białym padem NATa ( moim zdaniem super gąbki) i pasta farecla G3. drobna morka po 2 przejazdach, papier 2000 wodny morka ulega...50/50 Step 2. Sonax i menzerna. Czerwony pad NATa Coś wycina po agresywnej kombinacji :) Maskę zostawiłem na koniec. Wyszła straszna katastrofa. Malowałem przy wysokiej temperaturze i zrobiła się kasza. Zaraz do niej wrócę. Po polerowanie zająłem się sprawami mechanicznymi. Wymiana olejów, płynów, regeneracja zawieszenia, nowe sprężyny, przednia szyba, klejenie miski olejowej, uszczelki pod klawiaturą i wiele innych jak np. Prace nad silnikiem Żeby sprawdzić co jest nie tak musi być czysto. Pomógł mi w tym greengine od ADBL,mocny środek . Miska olejowa, cała zafajdana. Myślałem,że to przez uszczelkę... okazało się, iż winne temu balaganowi było mikro pęknięcie Szczotka druciana, odrdzewiacz, farba na wysokie temperatury. Czerwone zaciski must have Oczywiście nadkola potraktowane barankiem A tak wygląda wahacz po przejechaniu 442000km albo 1442000km Kolejna sprawa to koła Najpierw odszczurzanie i później matowania. Vampir od ADBL w żelu świetnie się sprawdził. Na prawdę długo nie zasychał Nie miałem pomysłu na kolor. i klar Ranty wypolerowane papieram wodnym a na koniec dla uzyskania efektu lustra pasta typowo do aluminium amglos. Na prawdę rewolucyjny środek! Teraz wejdźmy do środka. Brud, brud, brud i dramat. APC pro adbl i shining garage naprzemiennie APC Te pędzle są obłędne :) 50/50 Ufff... Jak tu jasnoo :) Dla tego wnętrza kupiłem tego mietka. Również brudno Z pomocą nadchodzi colourlock strong Góra zrobiona Konserwacja Efekt. Ta skóra jest piękna ;D Dywaniki i podłoga Pomocnik :) Tego tak nie zostawimy Psik psik Niestety nie mam zdjęć z prac nad przodem ale na otarcie łez pokaże Wam co można znaleźć pod tylną kanapą oprócz śmieci, psiej karmy i resztek jedzenia... Lego, 5 ziko i zegarek Michael Korn ;D Wracamy na zewnątrz... Została maska Papier 1500, 2000 i 5-6 przejazdów agresywną kombinacją pada i pasty Morka znika, z lewej przed, prawa po... Nad maską spędziłem 7 godzin. Efekt pozwalający Czas na detale Odnawiamy.... Papier i klar na przód! psik psik.. przód też Zostało mało czasu do wyjazdu... Trzeba składać i tyłeczek Wjeżdżamy autem do garażu. A propo stawiam go równocześnie z ratowanie Mercedesa więc jest bałagan i zamieszanie. Autko po polerce, umyte, przygotowane do zabezpieczenia. W końcu jutro zlot. Postanowiłem położyć wosk bo jeszcze muszę usunąć morke i dopiero wtedy wleci powłoka. Na tą chwilę na gotów zrobiony dach, maska i błotniki. Wybralem moja ulubiona mieszankę. Moim zdaniem ta kombinacja jeszcze bardziej podkreśla walory auta niż samo fusso. Godzina 24.00 spać się chce ale trzeba smalcować. Fusso i gentelman na pierwszy ogień Docieramy Czas spać. 6.00 rano wylatuje druga część mieszanki Teraz plastiki zewnetrzne. Następnie na oponki black mam a i w drogę. Kilka zdjęć zrobionych na miejscu. Wszystko zacząłem robić od stycznia z półtora miesięczną przerwą na poligon do teraz. Zostało kilka szczegółów do zrobienia, przyciemnieniem szyb itp. Jak będzie gotowy na zicher zrobie aktualizacje. Jak już mówiłem pierwszy raz robiłem pracę lakiernicze w takim zakresie więc jeśli jest coś nie tak proszę nie krzyczeć. Jeśli treść relacji jak i jej forma jest zła proszę pisać, następnym razem poprawie swoje błędy. Pozdrawiam
  3. Dokładnie. Możesz próbować [emoji106] Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
  4. Dziś odebrałem wow i qd LE. Jest jeden problem wow pachnie tak bosko że mogę go pomylić z koktajlem bananowym. Natomiast qd przeleciałem meble w domu i żona go zabrała myślę że skończy się szybko zapach piękny.
  5. Michał126

    Glaco long type

    @david2888, na pewno ja Sposób stary i sprawdzony. @maciek-drummer - powinien się nadać, ja stosuję Sonax SX90.
  6. ADBL

    ADBL Wheel Sword

    Spokojnie, zrobimy szczotkę w cenie tej porównywanej. Z trwałością identyczną lub wyższą.
  7. @sonix osobiście z szamponu Meguiar's Gold Class jestem mega zadowolony i stosuję go również obecnie na Titanium. Szampon Zymola uważam za ciut gorszy. Jeśli wybierzesz ten wosk, to warto przygotować lakier wcześniej Zymolem HDC, zaś potem "odświeżać" wosk Zymolem Field Glazem. Aha, na naszej giełdzie masz zestaw Zymola. Nie wiem jak bardzo jest to atrakcyjna cena, lecz @kamilitopisze o możliwości negocjacji. Dodatkowo możesz zagaić @Eryczek czy nie zostało mu coś jeszcze z Zymola.
  8. @sonix tak jak napisał Gozdziu, do dobrze utrzymanej skóry Strong jest zbyt agresywny, jak już to soft. W mercedesach i audi korzystam zazwyczaj z zestawu Furniture Clinic albo Colorlock soft. Do powłok trzeba mieć odrobinę więcej wiedzy, wymagają lepszego przygotowania i doświadczenia (choć bez przesady, też nie jest to technologia kosmiczna). Natomiast z większością wosków poradzi sobie większość osób. A nawet jak coś, z czasem każdy nabiera doświadczenia i wprawy. To, że są woski trudniejsze i łatwiejsze, przekłada się w ilość włożonej pracy i przyjemność. Zymol może i jest trochę wymagający, ale bez przesady, bywają gorsze Jeżeli nie chcesz od razu wywalić dużo pieniędzy bardzo rozsądnie jest kupić tester brytyjskiego Bilt Hamber Finis Wax. około 65zł za tester. Jest bajecznie łatwy w aplikacji, trwały, a dziewczyna nie zobaczy różnicy w wyglądzie pomiędzy woskami. Doświadczeni detailerzy czasami muszą się wpatrywać by coś zobaczyć i to nie zawsze. Gdy apetyt wzrośnie dokupisz inne woski. Ja chciałem jeden a już mam cały rząd puszek do smarowania A co do linków, jeżeli sklep jest w dziale partnerów forum to można śmiało dodawać. Ale generalnie linki wygasają, lepiej operować nazwami miejsc i produktów
  9. @psemo, od teraz motyw forum korzysta z czcionek systemowych. Ma to przyśpieszyć wczytywanie forum oraz kompatybilność stylu z różnymi systemami.
  10. Nadal odczuwasz problemy z ładowaniem forum?
  11. Powłoka zawsze daje jakiś taki plastikowy nienaturalny look. Moim zdaniem nie ma porównania do wosków konkursowych, gdzie możesz sobie regulować look ciepły/zimny głębia/plastik.
  12. KHOT

    Skóra w nowym aucie

    To nie jest wina skór, czy środków, ale samych jeansów. Każde nowe spodnie obowiązkowo wymoczyć kilka godzin we wiadrze z wodą i szklanką octu. Potem wypłukać w pralce i wysuszyć - nic nie będzie farbować, a kolor znacznie wolniej będzie płowiał.
  13. Stworzony typowo do nowych skór jest nasz zestaw z softem. Skóra przez pierwsze kilka lat nie potrzebuje nawilżania tylko ochronę przed przebarwieniami i wycieraniem. Kilka cennych porad jak się za to zabrać znajdziesz tutaj:
  14. Zamówiłem, jak coś to będzie na Ciebie
  15. @ghost odpowiadając na pierwsze pytanie tak naprawdę musisz przetestować różne kombinacje, mogę tylko napisać, że częściej zostajemy przy polishowej paście, a kombinujemy z gąbkami. Poszedłbym raczej w tę stronę. Co do drugiego nie jestem w stanie Ci rzeczowo odpowiedzieć, ponieważ nie mam aż takiej wiedzy na temat struktur gąbek. Wiem tylko, że chodzi tu najbardziej o to, czy pianka jest otwarto-komórkowa lub zamknięto-komórkowa. Po wielu testach wiemy, że gąbka biała lub pomarańczowa, jak na gąbki twarde, wycinają słabo i z kolei do polishu okazują się za mocne. To m.in. spowodowało, że wycofano te piany z nowej linii padów Slash. Co prawda, piana pomarańczowa jest nadal, jednak jest to inny rodzaj pianki i zastępuje niebieską (wycina nawet mocniej). Niestety to wszystko, co wiem i mogę Ci napisać. Nie chcę Cię wprowadzić w jakiś błąd moim gdybaniem.
  16. Arkeolowy

    ADBL Wheel Sword

    Miałem kupić, ale wpadł jednak ez..
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.