Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @Eidos71 dekontaminacja zawsze. Choćby psiknąć w paru newralgicznych miejscach i zobaczyć czy jest syf na lakierze. Pisałem o glinkowaniu
  3. @powerf @imola33 - dzisiaj pracowałem przy aucie z przebiegiem 870 km. Iron miał co robić zarówno na felgach, jak i na karoserii do linii klamek. T&G już mniej. Więc nie jest to zasadą, że nie warto dekontaminować nawet przy niskich przebiegach.
  4. Inna liga quick waxa. Specjalnie napisałem "wax", bo te pływające kawałki wosku robią klimat Trzymam na specjalne okazje jak najlepszą whisky
  5. Jaką maszynę DA polecacie dla amatora który robi 5-7 aut rocznie, ADBL roller da09 albo da15? A może coś innego w podobnym budżecie?
  6. Dzisiaj
  7. @powerf w pełni się zgadzam. Robiłem deiron po zimie i tylko w okolicach kół złapało co nieco (niskie ET robi swoje). T&g tylko na progi i ewentualnie punktowo poniżej listew drzwi, bo sporo dróg remontują w mojej okolicy. Pewnie zostanę zjedzony za to, ale ja to w ogóle pomijam etap glinkowania. Po dekontaminacji od razu przechodzę do polerki. Glinkowanie robię tylko przy konkretnych szczurach, które przez całe swoje życie widzą tylko bezdotyk, a lakier jest wręcz jak papier ścierny przez ilość nagromadzonego syfu
  8. Cala maszyna taka sama. Ciut większy talerz, inny mimośród i może ciut mocniejszy silnik.... Nie ma powodów by windować cenę jakoś znacząco Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka
  9. do tej pory używałem małej maszyny da od adbl chciałbym kupić druga polerkę da o większym skoku i teraz pytanie 15 vs 21 mm >? jakie są faktyczne różnice zakładam ze 21 mm lepiej poradzi sobie z grubaskami tylko czemu taka mała różnica w cenie ?
  10. Odnośnie glinki, glinkowałem swoje auto ostatni raz chyba ze 4 lata temu, tradycyjną glinką, i jakoś nie widzę potrzeby aby proces powtarzać, nie wyczuwam na lakierze żadnych zanieczyszczeń wbitych w lakier - uważam że jeśli auto jest regularnie myte, to te zanieczyszczenia które rzekomo osadzają się w klarze, da się na bieżąco usuwać. Ludzie nadużywają glinkowania, tak samo zresztą jak nadużywają tar&glue removerów i iron removerów - regularne mycie chroni przed potrzebą stosowania także tych preparatów, bo świeże kleje, żywice, asfalt czy lotna rdza czyszczona na bieżąco schodzi nawet przy myciu rinselessem. Ale to takie moje osobiste, amatorskie zdanie.
  11. @xadamx dlatego przy glinkowaniu nie używamy siły i stosujemy odpowiedni produkt, aby uzyskać dobry poślizg
  12. @w0jta5@belzebiasz Dziękuję Panowie za Wasze słowo w temacie. Zdecydowałem się na Lavor Vertigo 28 Pro. Kilka słów ode mnie dla potomnych Myjka przyszła w kartonie, wszystkie części składowe wrzucone do pudła ot tak sobie , zero wypełnienia - stąd nie dziwię się że część źle zabezpieczonych przesyłek które zawierają myjkę w środku mają popękane plastilki. Moją przywieźli na mini palecie więc wszystko ok. Samo składanie ok aczkolwiek plastiki w porównaniu do karchera są według mnie gorszej jakości. Wąż w miarę elastyczny - zdecydowanie bardziej niż w karcher K5. Pistolet z lancą jest porządnie wykonany ale niestety swoje waży i po dłuższej pracy czuć to w rękach. Sama lanca metalowa z końcówką gdzie można regulować ciśnienie wydostającej się wody a zarazem strumień. Mam mieszane uczucia - nie jest źle ale mogło by byc lepiej - pewnie kwestia przyzwyczajenia. Odnośnie samej pracy myjki to przede wszystkim jest w miarę cicha. No i moc też ma, tutaj można by rzecz że zrywa papę z dachu. Dokupiłem do niej krótki pistolet z wymiennymi dyszami i taka konfiguracja zdecydowanie mi odpowiada. Jestem zadowolony.
  13. wanraf89

    Jaki szampon?

    Top 3 szamponow: -Fireball pearl shampoo -geyon bath - ten zwykly, bez dodatkow -fireball PH 3 - do odetkania
  14. Mało. W moim Superbie z 2017r. baza zaczyna się przy 80 mikronach, a lakier ma ok. 100-120. Ręcznikami, rękawicami itp. też porysujesz lakier. Wszystko zależy od poślizgu i użytej siły. Przy mocniejszym dociskaniu jestes w stanie nawet zmatowić lakier. Co do klasycznych glinek - one mają różny poziom twardości. Ryzyko minimalizujesz używając bardziej miękką.
  15. Wczoraj
  16. Szkoda… gdyby jednak jakiś jeden n914w&w sie zaplątał w transporcie to zbytek na niego jest jak w banku [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  17. @Adrian89 W tym momencie nie, z naszej perspektywy szampony Rinseless z mocnym dodatkiem LSP są mało popularne, mamy kilka z Sio2 i popularność marna, dlatego na razie nie wchodzimy w kolejne tego typu. Inne nowości na razie obserwujemy co się dzieje, nie będziemy wprowadzać każdego produktu bo jest to bez sensu, ogólnie w dziedzinie Rinseless jesteśmy na takim etapie że mamy szampony z których można śmiało wybrać konkretny efekt jaki nas interesuje, obserwujemy czy nowości to chwilowy hype youtuberów czy faktycznie wnoszą coś nowego w tej dziedzinie.
  18. Nie spotkałem się z takim oficjalnym cennikiem, chyba że klient o to zapyta, ale nikt nie pyta bo przecież ma 10 lat gwarancji
  19. @CAR CRAZY to ja ponowię pytanie o n914 wash&wax [emoji16] coś na horyzoncie? [emoji41] przy okazji, ostatnio był wysyp RW - koch, labocosmetica idrosave, feynlab v3, n914v2, Armor Detail Hero rinseless wash - coś będziecie przy okazji ściągać choćby na testy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  20. Pasta i pad będzie po weekendzie, a nowości za miesiąc.
  21. Też nie widzę sensu glinkowania nowego samochodu. Deiron, primer/finisz i odtłuszczanie. Przecież po max 100 km od salonu trudno nałapać tyle syfu żeby go trzeba glinką ruszać...
  22. Uprzejmie proszę o dodanie do grupy rabatowej: piokotula@gmail.com
  23. Uprzejmie proszę o dodanie do grupy rabatowej: piokotula@gmail.com
  24. @white_pl powiedzialbym ze to podobny poziom domywania (czyli dobry ) przy czym PC daje fajniejsza pianke i jest bardziej skoncentrowany
  25. Uprzejmię proszę o dodanie do grupy rabatowej: piokotula@gmail.com
  26. A po grzyba glinkowanie przy nowym aucie? O ile zasadne jest potraktowanie nowego auta deironem, tak nie widzę sensu w użyciu tara. Smoły/asfaltu/żywic z drzew nie będzie na takim lakierze. Coś punktowo może się zdarzyć typu klej po piankowych zabezpieczeniach i to tyle. Porządnie umyć, zdjąć zanieczyszczenia metaliczne, inspekcja i polerowanie (tutaj sposób zależy od stanu lakieru). Tak to widzę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.