Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. aabbcc123

    Folia ochronna PPF

    @Gozdziu23 wymieniles folie ktore nie sa tanie, wiec jakby samemu w garazu moze sie to wydac nieoplacalne. Firmy zawodowe musza oklejac drogimi i dobrymi, bo jakby ktos im wrocil za rok z autem do poprawy , to sa grube tysiace w plecy. Mowimy tu o amatorskiej zabawie, gdzie chcemy ochronic lakier w rozsądnej cenie i ewentualnie samemu wymienic folie na danym elemencie. Mnie nie zolknie. Mam lacznie z 5 warstw quartz skin i top coat gliss. Myje auto bezwodnie. A jak juz folia mega zrysowana to DA najnizsze obroty, pasta finishowa i swieci na nowo... Primer zgoda, nie uzywac. Zostawic produkt profesjonalistom.
  3. V1RU$

    Infinity Wax Supergloss+ (vs.Fusso)

    On tak ma, że w puszcze jest taki lekko ciągnący grudeczki. Bo aplikacja, praca, docieranie bajka zero problemu.
  4. @Szurszur1 cquartz dwa razy, a potem gliss jako top coat dwa razy. Mnie taki zestaw pasuje. Carpro jest srednio drogie i to mi odpowiada. Rezultat az tak bardzo nie powala, sa lepsze produkty opisane w dziale o powlokach. Filmiki producenta carpro gliss na yb sa dosc optymistyczne w porownaniu do rzeczywistosci. Nie wiem, moze zrobili mega polerke
  5. Dzisiaj
  6. Crasher

    BMW F10 530d

    Robiłem na identycznej pełna korektę. Od poniedziałku do czwartku dwa etapy. Mega mało czasu jak na tak duże auto Nie mniej jednak bardzo ładnie wyszła.
  7. Kuba95

    Jaki szampon?

    Wiatr nie wiał. Dzisiaj spróbuję z zimna woda z tym samym szamponem. Jesli zasychanie znowu wystąpi to szampon wyląduje na giełdzie. Wcześniej używałem szamponu z GS i nie widziałem, żeby zasychal
  8. paperson

    BMW F10 530d

    @lukeu obejrzałem. Obiad lepiej się trawi . Szybka i sprawna akcja. Wycisnąłeś max z czasu jaki miałeś, a trzeba pamiętać o pracochłonnej dokumentacji foto. Moonlight na takich kolorach robi świetną robotę.
  9. @kolunio^, 3D One Hybrid Compound lub 3D Speed (jeśli chciałbyś coś z dodatkiem wosku) i wyjdzie KONKRETNY One Step!
  10. Krótkie pytanie > jak to doprowadzić do ładnego stanu , jakiś ktoś za zachodniej granicy zrobił coś brzydkiego i psuje to cały efekt . https://i.imgur.com/szkl3f7.jpg One step da rady ?
  11. Kiedys taki kupilem za 4zl i za mocno napompowalem a tam nie ma odpowietrznika i górę wywalilo [emoji14] Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
  12. Gozdziu23

    Folia ochronna PPF

    To że żólknie to nie bajki i czesto widać to nawet w foliach wysokiej jakości jak podstawowa folia 3m po półtorej roku robi sie żółtawa i widać różnice odcieni na elementach. Dobre folie to xpel, aqua, stek dla ludzi ktorzy oklejają zawodowo najważniejsza jest jednak baza wykrojników, także tak. primera nie używa się na folie ppf
  13. Cquartz 3.0 , tac system shine ... jednak moze na poczatek zabawy zapodaj tac system moonlight i masz na ok pol roku problem z glowy a nakladanie jak QD.
  14. PiterG

    Generator ozonu

    Zastanawiałem się nad tym modelem bt-ne7. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  15. W sklepie "DEALZ" w Kielcach (może tez innych bo to sieciówka) są takie spryskiwacze za 5zł, poj. 1l, pryskają ładnie, ciśnienie nie ucieka, jak do APC czy prespray idealny
  16. Witam Podaję tutaj zdjęcia z zaznaczonymi strzałkami sytuacjami w której prosiłbym o wytłumaczenie mi w jaki sposób podejść do danego elementu i jak to wycinać, jak obklejać itp. Będę robił korektę rollerem 9mm pierwszy raz. Proszę o komentarze do każdego ze zdjęć osobno podpisując numerem np Ad.1 itd. Prosiłbym o komentarz osób które to robią na co dzień i mają w tym praktyczne doświadczenie. Korekta będzie robiona dwuetapowo. Niebieski NAT sonax Cutmax. Następnie finish żółty NAT sonax EX. Jestem zielony w praktyce, proszę o wyrozumiałość. Nie chcę czegoś spartolić przy merolu. pozdrawiam. 1 Jak jakoś do tego nie podejdę jak trzeba to czuję, że pasta powłazi w szczeliny i będzie ciężko ją potem wydłubać?.. 2 górne strzałki, ta przedziałka może spowodować że pasta zostanie, oddzielić plastiki taśmą i osobno wycinać? czy na raz będzie spoko 3 Co z tą kratką jak to wycinać.. może nie ruszać? 4 Słupek piano? 5 plastikowa lampa 6 to plastikowe okienko tylne. 7. co z tymi listwami jak to ogarnąć, odciąć je taśmami z każdej strony żeby je traktować jako osobne elementy i robić korektę krawędzią gąbki tak samo w cut i potem finish, czy lecieć na raz z karoserią? 8. pasek zakleić i zapomnieć?
  17. Witam. Zachęcony pozytywnym feedbackiem po relacji Volkswagena T4 postanowiłem zrobić kilka zdjęć przy pracach nad "eFką". Zachęcam do obejrzenia przy południowej kawie. Czas pracy? Jak zawsze krótki Tym razem miałem do dyspozycji popołudniowy piątek (15-22) i sobotę (8-16). Od czego zacząłem? Wiadomo wyczyszczenie miejsca pracy. Garaż jak to garaż- zakurzony. Całość pozamiatana, miejsca trzymania gratów wyczyszczone APC, usunięte wszystko co niepotrzebne, aby miejsca było jak najwięcej i czekamy na pacjenta. Samochód dojechał cały mokry po ulewach jakie spotkały Małopolskę w tym tygodniu. Nie było mowy o położeniu chemii do dekontaminacji, mógłbym jedynie usunąć smołę leżącą na brudzie Priorytety? Przy tego typu akcji trzeba mieć z góry założone cele, reszta wychodzi gdy zostaje czasu. Porządne oczyszczenie lakieru, usuniecie rys od niedetailingowego mycia, zabezpieczenie lakieru, doczyszczenie kół z pyłu z klocków i zadbanie o skóry. Od razu muszę zaznaczyć, że samochód pokrywa bardzo szklisty lakier, przez co zdjęcia nie do końca oddają faktyczny stan. Zwłaszcza podczas korekty ciężko mi było telefonem uchwycić rysy. Obiektyw sam wycinał mikroryski Dobra koniec gadania. Zaczynamy pracę. Na pierwszy rzut leci Bilt Hamber Atom Mac- inhibitor korozji na tarcze hamulcowe. Mały spoiler. Tak średnio ogarnął temat. Przy zwykłym myciu faktycznie osad się mniej osadza, jednak przy dużej ilości chemii i wody już nie daje takiej ochrony. Na pierwszy rzut poleciał ADBL Vampire Liquid. Mogłem psiknąć zwykłym Wheel Cleanerem jednak, bo i tak musiałem powtórzyć aplikację. Od razu napiszę, że koła nie były jednym z priorytetów. Doczyszczenie i wosk, jednak nie zdecydowaliśmy się na powłokę z powodu zmiany opon i prawdopodobnej renowacji ich samych (krawężniki dały o sobie znać). Co mnie osobiście bolało to wewnętrzne powierzchnie, których nie dałem rady ruszyć przez ogromne hamulce (felgi 18" giną przy tej limuzynie). Nawet smukły Wheel Woolie's nie dał rady dotrzeć wszędzie. Uprzedzając pytania. Tył teoretycznie był mógł nim zrobić, jednak przy każdym ruchu haczyłem o tarczę kotwiczną i nie ryzykowałem rozwalenia szczotki za stówę. Po ruszeniu brudu i spłukaniu i do gry wchodzi Excede Tire&Rubber Cleaner i Excede Wheel Cleaner+dodatkowe pędzelkowanie. Opony będą wyrzucone za dwa tygodnie, jednak mimo to produkt był dwa razy aplikowany celem wyciągnięcia syfu. Po ponownym spłukaniu całości na felgi wlatuje PrickBort i znowu ADBL Vampire Liquid. Musiałem rozpuścić te zanieczyszczenia, bo mocno rzucały się w oczy. Na opony drugi raz tire cleaner. Nareszcie koniec felg (prawie). Poszło na nie dużo czasu i jeszcze więcej chemii Samochód opianowany pianą K2. Budżetówka, jednak przed korektą fajnie działa. Po spłukaniu co się okazało? Na górnych powierzchniach fajnie rozbija taflę ADBL SSW aplikowany miesiąc wcześniej. Prawdopodobnie dołożyło tu swoje 5 groszy Fusso aplikowane w połowie października. Nie ma co gdybać. Fakt jest taki, że pomoże mi to osuszyć samochód W miedzyczasie próbuję ruszyć choć trochę wnętrza felg, aby brud aż tak nie rzucał się w oczy. Pora na mycie na dwa wiadra. Szampon? ADBL Shampoo Pro. Lubię ten szampon za dobre domywanie i fajny poślizg. Oczywiście dodatkowo umyte wszystkie wnęki. Następnie szybkie suszenie i płukanie wiader przed glinkowaniem, nie ma co ryzykować pływającego piasku. Przy okazji szybka inspekcja lakieru. Będzie co robić Pora na rozpuszczanie zanieczyszczeń. Tutaj chemia miała zdecydowanie co robić. Nie omieszkałem dotknąć dłonią lakieru przy myciu i miejscami dosłownie papier ścierny. Ilosć zanieczyszczeń bardzo duża. Ciężki samochód, duże prędkości przelotowe. Nie ma co się dziwić. Priorytet? Jak największe rozpuszczenie chemią. Warunki miałem sprzyjające, więc leżało stosunkowo długo. Do kanapki dorzuciłem ADBL Vampire Liquid. W połowie samochodu (psikałem na bogato) skończył się, więc użyłem nagrody od @Good Stuff w postaci ich deirona. Również świetne działanie, oraz lepszy zapach od poprzednika. Chemia zdecydowanie miała co robić. Po kilku minutach ruszyłem wszystko delikatną rękawicą. Następnie spłukanie- wosk się dalej nie poddał Woda z szamponem dla ręcznika glinkującego @ADBL gotowa. Jako pomoc- glinka od Workstuff. Ale najpierw nałożenie lubrykantu w postaci piany @ShinyGarage. Zrobiłem trochę za słabe stężenie, ale siedziała wystarczająco długo. Ręcznik robi fenomenalną robotę. Jednak doły drzwi jadę asekuracyjnie glinką. Jako lubrykant ECH2O. ' Glinkę dobiłem na wydechu Tafla jak się patrzy! Ostatnie suszenie i nareszcie kończymy "mokra robotę". Wnęki przeleciałem ECH20. Fibra niezniszczalna z K2 Lecimy detale: Dywany i mata bagażnika wyszorowane Excede T&R Cleaner: Komora silnika nie mogła zostać zakurzona. Jednak przy aucie z taką ilością elektroniki w życiu bym się nie zdecydował na płukanie wodą. APC plus szmatka i dressing. Megs Hyper Dressing: Od razu lepiej Przechodzimy do wnętrza: Odkurzanie z pędzelkiem zrobiło robotę. Teraz czyszczenie uszczelek. Było co robić Potem zabezpieczyłem Autolandem, jednak nie mam zdjęć. Pedały wypędzelkowane: Przechodzimy do skóry: Szybkie czyszczenie i starcie. Powtarzamy. Wszystko po to, żeby środek nie "wchodził" w perforacje. Wprawne oko wypatrzy wyczyszczony kwadracik Kierownica: Lecimy całość: Gdy skóra "odpoczywała" po czyszczeniu zajmuję się wydechem: Następnie robię zaprawki. Nie przesadzałem, zaprawiam najgorsze "dziary". Auto z przodu niestety mocno dostaje jazdą z dużymi prędkościami po autrostradzie. ] Gumy wyczyszczone i zabezpieczone Perlem. ] Środek ogarnięty ADBL Interior QD. Doły drzwi i trudniejsze zanieczyszczenia wcześniej przeleciane APC. Późno się robiło i nie mam więcej zdjęć z tego etapu prac. Wnętrze od razu odżyło. Na koniec zabezpieczenie całej skóry dedykowanym środkiem od @Colourlock Skóra się nawilża, a ja zostawiam je na noc razem i idę spać Arsenał na sobotę już czeka: SOBOTA. Na rozgrzewkę przeleciałem dywany ADBL IQD. Nie robią się śliskie, a fajnie się odświeżają. Inspekcja przed polerowaniem. Jak już pisałem cięzko było uchwycić rysy. Nie miałem tez za dużo czasu na masę zdjeć. Czas naglił. Kombinacja jakiej użyłem po serii testów: Żółte pady RP i Nat. Pasta Sonax EX 04-06. Maszyna Krauss DB5800s, zderzaki mała przekładka. Dodatkowa maszyna to Krauss P7-progi, lampy, lusterka. Pierwsze efekty: Inspekcja RRC Wipe Out. Faktycznie robi robotę i ładnie pachnie. IPą tylko przeleciałem przed pracą-dla pewności. Lampy przed: PRZED: PO: Lampy PRZED: Robale zrobiły robotę ;/ Po. Bez szału bez papierów, ale zawsze lepiej Lampy tył PO: Lecimy detale: Przed: Po: Doły drzwi przed: Po: Zawsze mogłoby być lepiej, jednak pamiętajmy, że to one-step. Mocniejsze kombinacje robiły hologramy. Przed: Po: Druga strona po: Jestem zadowolony z efektu. Zeszło bardzo dużo drobnizny, sporo grubszych też. Wykończenie na bardzo fajnym poziomie. Koła odtłuszczone: Dressingi: Na koła wleciał @Funky Witch Talisman. Świetnie się sprawdza jak na szybki wosk, rewelacyjnie pachnie. Testowałem na zimówkach u siebie i dawał radę. Lakier dodatkowo odtłuszczam ADBL Wipe Out: Wipe Out odparowuje-ja czyszczę powierzchnie szklane moim ulubionym płynem. Wisienka na torcie. Moonlight. Nie robiłem zdjęć podczas aplikacji. Mogę tylko potwierdzić to, co pisali ludzie z wątku o nim. Łatwe rozprowadzanie, bezproblemowe docieranie. Zapach mocno powłokowy-duszący po czasie. LAKIER DOSTAŁ MEEEEGA KOPA W POSTACI SZKŁA: Środek: Wyjazd na słońce, inspekcja i wygrzewanie. W słońcu dostrzegłem dwie ciemne plamy niedotarte. Bez problemu zeszło. Zdjęcia oczywiście bez żadnej obróbki. Wg mnie jest rewelacja. Nie mogłem się napatrzeć Moje biedne e46 z tyłu stoi brudne Szewc w dziurawych butach chodzi... Fibry wyprawne w Białym Jeleniu i wypłukane octem. Dziękuję za oglądanie
  18. Np cquartz? Jest łatwe w aplikacji?
  19. mlun

    Generator ozonu

    Kupiłem ostatnio taki https://bitom.com.pl/sklep/7gh/83-generator-ozonu-ozonator-bt-nh7.html Spełnia swoje zadanie[emoji846] 20min w aucie typu SUV dla odświeżenia wystarcza.
  20. @patol - to bezpieczny wybór, akurat z przekładniówkami można przedobrzyć i radzę się trzymać specyfikacji. Co więcej, jest duża szansa, że to ten sam olej co OEM.
  21. Tomas22

    Folia ochronna PPF

    @aabbcc123 co masz na myśli mówiąc primer ? Jej jakość to min. Grubość, elastycznosc, łatwość aplikacji
  22. PPatryk

    Jaki szampon?

    I mam wrażenie, że jak myjesz gorąca/ciepla woda to schnie szybciej niż jak chłodna także ciepła to płukania rękawicy, żeby łatwiej odseparować brud, a w drugim wiadrze zimną mam
  23. Panowie... jaki olej do skrzyni biegów? Oryginał z ASO to prawie 400zł, więc mała fortuna. Zastanawiam się nad RAVENOL TSG 75W90 GL-4 bo widzę, że spełnia normę VW 501.50. Na stronie producenta wynika, że można jeszcze VSG 75W90 GL4/GL5, ale tej normy VW już tam znaleźć nie mogę. Pacjent to A4 B6 2002r. 1.9TDI AVF.
  24. @Szurszur1 nie wiem. Wybieram powloki ktorych sie nie na zepsuc. Pelno tego w dziale o powlokach. Te trudniejsze zostawiam profesjonalistom
  25. aabbcc123

    Folia ochronna PPF

    Mowisz o folii 3M, nie znam, nie stac mnie. Haverkamp jest za 120zl. A niedawno kupilem 15m chinskiej z allegro i wyszlo 23zl za 1m. Czyli maska wyjdzie 40zl. Folia daje rade. Po roku, czy dwoch odkleje i zaloze nowa. A pozostały klej splynie prickportem... Te wszystkie basnie o tym, ze klej zostanie, folia zrobi sie żółta, odejdzie z lakierem to propaganda firm sprzedajacych folie. Wiadomo, ze jak ktos wspomagal klej jakims primerem to taki klej rzeczywiście twardnieje jak beton...i usunac go z lakieru nie jest proste.
  26. Ta b1 jest taka ze nie mozna najechać drugi raz na ren sam obszar przy nakładaniu bo odrazu smugi. Czy tak jest też przy powłolach na karoserie?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.