Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzy administracja forum.

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Obrazek
macior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 17 cze 2016, 14:07
Imię: Maciek
Województwo: Śląskie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: macior » 17 cze 2016, 18:13

Ok dzięki bardzo za błyskawiczną odpowiedź, w takim razie w poniedziałek postaram się pojawić ;-)
MXN oferta specjalna
Awatar użytkownika
Bestseller.pl
Partner Forum
Partner Forum
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2016, 18:57
Imię: Daniel
Województwo: Śląskie
Kontaktowanie:

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Bestseller.pl » 17 cze 2016, 18:16

macior pisze:Ok dzięki bardzo za błyskawiczną odpowiedź, w takim razie w poniedziałek postaram się pojawić ;-)


Wysłałem też PW :-)
Zapraszamy do nowego sklepu autodetailingowego: BESTSELLER.PL
Polub nas na FB i bądź na bieżąco z promocjami konkursami FACEBOOK

Grupa rabatowa KA 6% - zarejestruj się w sklepie i wyślij swój e-mail

Obrazek
aowleawna
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 25 cze 2016, 10:29
Imię:

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: aowleawna » 25 cze 2016, 10:33

Bardzo ładny, to czyni mnie zrozumieć.
Awatar użytkownika
xroma
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 06 lip 2016, 12:29
Imię: Sebastian
Auto: Civic 16
Województwo: Wielkopolskie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: xroma » 12 lip 2016, 23:33

Pierwszy zakup w sklepie. Transakcja idealna. Szybka przesyłka, solidnie zapakowana. Między zamówieniami - piękny gratis (Dziękuję)
Już kompletuję kolejne zamówienie.

POLECAM !

P.S Dziękuję za fachowe porady i cierpliwość :)
Awatar użytkownika
powalla
Moderator
Moderator
Posty: 1296
Rejestracja: 05 paź 2013, 10:21
Imię: Jarek
Lokalizacja: Mikołów

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: powalla » 12 lip 2016, 23:42

Ja również polecam sklep Daniela :good:
Awatar użytkownika
MTfoto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2016, 10:00
Imię: Michał
Auto: Citroen C5 2007
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: SWD
Kontaktowanie:

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: MTfoto » 13 lip 2016, 08:59

Również polecam. Wpadłem do sklepu bez wcześniejszego ostrzeżenia i to co chciałem to mieli. Oprócz rabatu dostałem gratis mikrofibrę. Jak dla mnie supersklep. Jako początkujący detailer chciałem kupić wszystko co miał ale by mi kasy brakło.
MezusEwuni
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 26 lip 2015, 20:09
Imię: Kuba
Auto: VW Golf 97
Województwo: Śląskie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: MezusEwuni » 13 lip 2016, 17:06

Bardzo fajny sklepik :) chłodno w nim :D duży wybór i blisko mam :) będzie więcej czasu to się i pewnie więcej pogada :). Dzieki i do następnego zamówienia :)
lord1971
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 22 cze 2014, 13:58
Imię: Paweł
Lokalizacja: Podbeskidzie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: lord1971 » 14 lip 2016, 11:03

Zrobione dwa zamówienia , jedyne co mogę napisać to "Uczciwość i rzetelność to są wartości jakie posiada sprzedający i nie można ich zamienić na złoto i brylanty" Wszystko super towar, obsługa, czas realizacji pierwsza liga!
Awatar użytkownika
Gesiu_15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: 06 mar 2016, 14:47
Imię: Grzegorz
Auto: VW Golf III GTI
Województwo: Świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Gesiu_15 » 15 lip 2016, 21:57

Pierwsze zakupy w sklepie i jestem bardzo zadowolony , szybka odpowiedź , czas realizacji pierwsza klasa ;) Kosmetyki tak zapakowane że problem było je rozpakować :D Tak trzymać :good: Polecam :good:

Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam
Grzegorz :)
Awatar użytkownika
Bestseller.pl
Partner Forum
Partner Forum
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2016, 18:57
Imię: Daniel
Województwo: Śląskie
Kontaktowanie:

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Bestseller.pl » 15 lip 2016, 23:33

Dzięki za dobre słowo Panowie - to motywuje do działania jeszcze bardziej
Do następnego

PS. W przyszłym tygodniu wprowadzamy do oferty MaxProtecta, Koch Chemie, AutoGlym'a i Unique :-)
Zapraszamy do nowego sklepu autodetailingowego: BESTSELLER.PL
Polub nas na FB i bądź na bieżąco z promocjami konkursami FACEBOOK

Grupa rabatowa KA 6% - zarejestruj się w sklepie i wyślij swój e-mail

Obrazek
Kulis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 29 lis 2011, 12:33
Imię: Dawid
Auto: Audi A6 C5
Lokalizacja: Jarocin

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Kulis » 24 lip 2016, 21:36

Witam,
Pytanko, kiedy pojawi się u was ADBL Vampire Liquid ? Chciałbym zrobić kompletne zakupy i w sumie brakuje mi tego "punktu" na mojej liście :) Warto czekać czy jednak do planowanej dostawy brakuuuje troszkę czasu ?
Z góry dzięki za odpowiedź :)
Awatar użytkownika
Bestseller.pl
Partner Forum
Partner Forum
Posty: 221
Rejestracja: 11 lut 2016, 18:57
Imię: Daniel
Województwo: Śląskie
Kontaktowanie:

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Bestseller.pl » 24 lip 2016, 21:42

Kulis pisze:Witam,
Pytanko, kiedy pojawi się u was ADBL Vampire Liquid ? Chciałbym zrobić kompletne zakupy i w sumie brakuje mi tego "punktu" na mojej liście :) Warto czekać czy jednak do planowanej dostawy brakuuuje troszkę czasu ?
Z góry dzięki za odpowiedź :)


Jest 500ml jeżeli Cię to ratuje - jęzeli chodzi o 1L czekamy na info od ADBL że otrzymali już butelki ponieważ nie mają w co wlewać wampira liquid :-) link tutaj : https://bestseller.pl/adbl-vampire-liquid-500ml.html

Daniel
Zapraszamy do nowego sklepu autodetailingowego: BESTSELLER.PL
Polub nas na FB i bądź na bieżąco z promocjami konkursami FACEBOOK

Grupa rabatowa KA 6% - zarejestruj się w sklepie i wyślij swój e-mail

Obrazek
Filon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28 lip 2016, 20:42
Imię: Kamil
Auto: Volvo V40
Województwo: Łódzkie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Filon » 03 sie 2016, 08:17

Też chciałbym się podzielić wrażeniami z pierwszego zakupu. Transakcja w 100% bezproblemowa, szybka realizacja, spakowanie przesyłki - super bezpieczne dla produktów. Po usunięciu dodatkowych wypełniaczy (żeby nic nie latało):
Obrazek

Dzięki wielkie i do następnej transakcji!
Awatar użytkownika
xroma
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 06 lip 2016, 12:29
Imię: Sebastian
Auto: Civic 16
Województwo: Wielkopolskie

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: xroma » 08 sie 2016, 19:39

Kolejne zakupy w sklepie i nic się nie zmieniło. Szybko, profesjonalnie, bezpiecznie.
Bardzo miły i szybki kontakt. Bestseller - TAK TRZYMAĆ !
Grz3siek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 23 cze 2014, 15:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Gliwice / DG

Opinie o sklepie Bestseller.pl, pytania dotyczące oferty

Postautor: Grz3siek » 12 sie 2016, 15:43

Opinia: 11/10

Daniel pozamiatał. Zamówienie złożone wczoraj o 21:56. O 22:07 miałem odpowiedź że mogę wpadać rano po kosmetyki. Czapki z głów za taką obsługę :good: :good:

Wróć do „Bestseller.pl”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość