Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Pokaż swój blask - projekty wyróżniające się spośród innych relacji detailingowych.
Funner
Posty: 12
Rejestracja: 10 sie 2010, 23:15
Imię: Konrad
Lokalizacja: Szczecin

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Funner » 31 lip 2016, 22:33

Dokładnie tego potrzebował ten samochód. Wzór felg dobrany świetnie, IMO najładniejszy w całej grupie VAG ;) Pokażcie zdjęcia po jakimś czasie, czy sprężyny jeszcze siądą.
GoodStuff
Awatar użytkownika
krd
Moderator
Moderator
Posty: 3370
Rejestracja: 30 mar 2011, 11:00
Imię: Krzysiek
Auto: Škoda Fabia
Lokalizacja: Warszawa

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: krd » 31 lip 2016, 22:50

Funner, nie liczyłbym na to, u mnie w Fabii jak było od razu po założeniu tak jest dziś :)
Awatar użytkownika
piotto0
Posty: 281
Rejestracja: 18 maja 2013, 21:45
Imię: Piotr
Auto: VW Sharan
Lokalizacja: Kraków

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: piotto0 » 01 sie 2016, 02:36

Ja właśnie miałem pisać, co by obserwować za parę dni wysokość samochodu i zrobić fotki bo auto trochę siądzie :kox: :D
Jak widać, zależy to od samochodu i dedykowanych sprężyn ( mowa o tym Eibachu ). U mnie Sharan właśnie w ciągu paru dni siadł trochę ( dokładniej 1cm z tego co patrzyłem ). Jak dla mnie było to bardzo na plus.

Tolek wygląda teraz meeega, praca jak zawsze ekstra. Nowe koło jest super, bardzo odmładza samochód ! No i co najważniejsze jak dla mnie pasuje tutaj idealnie. Po tych zabiegach auto odmłodniało z 5 lat przynajmniej :good:
Filon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28 lip 2016, 20:42
Imię: Kamil
Auto: Volvo V40
Województwo: Łódzkie

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Filon » 01 sie 2016, 08:25

Jestem pod wrażeniem! Tolek super wygląda na nowych kołach. Obawiam się tylko komfortu jazdy na profilu 35... ewentualnie konieczności prostowania felg co sezon ;)
Awatar użytkownika
dareme89
Posty: 351
Rejestracja: 07 cze 2012, 14:50
Imię: Darek
Auto: Mazda CX-3
Lokalizacja: Szczecin

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: dareme89 » 01 sie 2016, 09:32

A co profil opony bez szerokości?

W końcu to auto wyglada tak jak powinno, gratulacje. A sprężyny na pewno siada, po 3 miesiącach będzie różnica :)
funkoval
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 21 gru 2014, 20:53
Imię: Bartek
Auto: Sennik III '12
Województwo: Mazowieckie
Lokalizacja: Wwa Tarcho

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: funkoval » 01 sie 2016, 09:32

Jak zwykle świetnie się ogląda. Felgi bardzo ładne, nie zapomnieliście nawet o (nie)właściwych dekielkach :kox:
Awatar użytkownika
Justyna
Moderator
Moderator
Posty: 1604
Rejestracja: 21 sty 2011, 14:05
Imię: Justyna
Auto: Seat Toledo II, 2002
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Justyna » 01 sie 2016, 10:20

Dziękuje wszystkim :) mnie teraz auto podoba się jeszcze bardziej niż przedtem i to z dodatkowych trzech powodów:
1. Znacznie lepiej się prowadzi
2. Jest troszkę zwinniejszy
3. O wiele lżej się kręci kierownica, ale tu w sumie nie wiem czemu bo koła cięższe i szersze a odczuwalne jest i to bardzo

Komfort dalej pozostał, początkowo bałam się, że będzie gorzej a jest zupełnie inaczej :)
Teraz jeszcze bardziej kocham Tolka :D
Zadbane auto to kochane auto...
Awatar użytkownika
Tommy Lee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 04 maja 2014, 16:45
Imię: Tomek
Auto: Golf Mk1 Golf Mk4

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Tommy Lee » 01 sie 2016, 10:31

Zauważyłem że nie zmienialiście amortyzatorów, w necie jest sporo opinii że przy sprężynach -35 powinny już być zakładane amory o skróconym skoku bo na zwykłych auto rzekomo się gorzej prowadzi i takie amortyzatory szybciej się zużywają. Sam ostatnio kupiłem felgi i opony w podobnym rozmiarze i zastanawiam się czy kupić od razu komplet amortyzatorów i sprężyn. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dynamiki przy silniku 1,6 na felgach 18 i szerokości 225. auto daje radę czy czuć, że zrobiło się bardzo mułowate????
Co do wyglądu już wszystko było napisane ogromny plus za wygląd :good: :good: :good:
Awatar użytkownika
Justyna
Moderator
Moderator
Posty: 1604
Rejestracja: 21 sty 2011, 14:05
Imię: Justyna
Auto: Seat Toledo II, 2002
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Justyna » 01 sie 2016, 10:35

Tommy Lee pisze:Przejdź do cytowanego posta Zauważyłem że nie zmienialiście amortyzatorów, w necie jest sporo opinii że przy sprężynach -35 powinny już być zakładane amory o skróconym skoku


Pro Kit obniża o 30/25 mm, więc nie potrzeba wymieniać amortyzatorów o ile obecne są w pełni sprawne. W przypadku sportline, który obniża 50/30 mm już trzeba wymieniać komplet.

Tommy Lee pisze:Przejdź do cytowanego posta Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie dynamiki przy silniku 1,6 na felgach 18 i szerokości 225. auto daje radę czy czuć, że zrobiło się bardzo mułowate????


wręcz przeciwnie jest szybsze i dynamiczniejsze co już można odczuć. Nowe koło jest o 2 cm mniejsze od tego co było na stalówce :P
Zadbane auto to kochane auto...
Awatar użytkownika
michulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 202
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:43
Imię: Michał
Auto: Seat Leon 2008
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: michulek » 01 sie 2016, 10:35

Ludzie na seryjne amorki zakładają sportline który obniża bardziej niż Prokit i nie narzekają. Zużyją sie amorki to wtedy wymienisz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KR54321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 13 cze 2009, 22:31
Imię: Witold
Lokalizacja: Gotham

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: KR54321 » 01 sie 2016, 10:49

Justyna, gratuluję, fajnie się prezentuje. Gdyby jeszcze blask szarego lakieru nie odciągał uwagi od felg. ;-)
Założyłem w ubiegłym roku podobny zestaw Eibacha do Focusa i nie do wiary, ale komfort się poprawił, a do tego samochód nieznacznie lepiej się prowadzi. Na seryjnych sprężynach, choć te akurat były dość twarde, poprzeczne nierówności, jak garby, torowiska, progi, były ciężkie do zniesienia. Na Pro Kit jest lepiej, no i ten wygląd ;-)
Michał126
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: 29 kwie 2016, 12:34
Imię: Michał
Auto: Fiat 126p 1997
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Michał126 » 01 sie 2016, 11:26

Justyna pisze:Zdjęcie tuż po zdjęciu auta z kobyłek. Warsztatowy nieład dookoła :D
Obrazek

Golf będzie bohaterem kolejnej relacji? :)

Dobrze gdzieś tu przeczytałem, że nowe sprężyny poprawiły komfort przejeżdżania przez poprzeczne nierówności, np. przejazdy tramwajowe? Jak tak, to byłbym czymś takim zainteresowany do mamowozu - New Beetle'a :) To auto jest bardzo twarde, ale z tyłu poskąpili na coś lepszego niż belka skrętna i przejazdy tramwajowe powodują szarpnięcie tyłu, którego nienawidzę. Przy szybkim pokonywaniu zakrętów też jest tak se.
Awatar użytkownika
luke
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 150
Rejestracja: 14 gru 2013, 13:35
Imię: Łukasz
Auto: Volvo V50
Lokalizacja: Warsaw

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: luke » 01 sie 2016, 11:54

Wyszło zacnie, tak jak już pisałem na FB :)
No to teraz już wiadomo czym będziecie na spoty wpadali :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Justyna
Moderator
Moderator
Posty: 1604
Rejestracja: 21 sty 2011, 14:05
Imię: Justyna
Auto: Seat Toledo II, 2002
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Justyna » 01 sie 2016, 12:05

Michał126 pisze:Przejdź do cytowanego posta Golf będzie bohaterem kolejnej relacji?


może może ....

luke pisze:Przejdź do cytowanego posta No to teraz już wiadomo czym będziecie na spoty wpadali


:-]
Zadbane auto to kochane auto...
Awatar użytkownika
Crockett84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 120
Rejestracja: 15 cze 2015, 09:55
Imię: Tomek
Auto: Swift, Astra J
Lokalizacja: Warszawa

Seat Toledo II, 2002 by Justyna

Postautor: Crockett84 » 01 sie 2016, 12:53

Ostatnio Tolek mnie mijał w Dolince Służewieckiej - od razu rzucał się w oczy w korku ale teraz na tym felunku jest kapitalnie.
Gratki.

Wróć do „Pokaż swój blask - najlepsze projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: MSNbot Media i 1 gość